Hiustensiirto Suomessa

Anonyymi

Nyt tarvisi ajantasaista tietoa ja kokemuksia hiustensiirroista Suomessa. Mille klinikalle kannattaisi kolmikymppisen naisen hakeutua korjaamaan korkeaa otsaa? Olen googletellut tuntikausia, mutta useimmat keskustelut ajoittuvat kymmenen vuoden taakse. Ja turha ehdotella Turkkia tai Viroa, ulkomaille en ole tämän operaation perässä lähdössä.

4

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluat huipputuloksia, unohda Suomi tässä asiassa. Tämän asian huippuosaajat ja huippukokemus löytyy ulkomailta. Syy siihen miksi et löydä näiltä palstoilta kommentteja tai kokemuksia Suomen hiustensiirroista on se, että meillä niitä tehdään vain pikkuinen määrä vuodessa ja niitä tekevät muutamat plastiikkakirurgit muun työnsä ohessa. Maailmassa on kolme klinikkaa joita voin suositella koska olen todellakin perehtynyt tähän ja itselle tehtiin iso siirto. Kolme klinikkaa ovat: USA:ssa Hasson & Wong, Turkissa Hair of Istanbul, sekä Asmed Clinic. Nämä klinikat tekevät vain ja ainoastaan hiustensiirtoja. Asiakkaat ovat ympäri maailmaa, ja tulokset ovat käsittämättömän hienoja. En osaa sanoa Hasson & Wongin tämän hetkisestä hintatasosta, noin 10 vuotta sitten he tarjosivat minulle (mies) operaatiota 3000 graftia noin 10000 $, Asmed Clinic ja Hair of Istanbul operaatio maksaa riippuen siirteiden määrästä noin 4000-10000€, ilmeisesti kysymykseen ei tule megasiirto. Operaation varsinainen hinta on vain osa kokonaisjärjestelyjä. Matkat ja hotellit lisäksi. Toipumisaika on puolet onnistumisesta, he sanovat. Ulkomailla kannattaa olla viikko operaation jälkeen rauhassa hotellissa ennen lentokoneeseen menoa, ja siinä klinikka ehtii hyvin tehdä lopputarkastukset sekä aloittaa toipumisen kannalta erittäin tärkeät hiusten- ja päänahan pesut jotta se tulee oikein tehtyä. Ne alkavat noin 3-4 vrk leikkauksen jälkeen ja siinä on omat aineet ja proseduurit. Suomessa kannattaa olla lomalla vähintään 4 viikkoa operaation jälkeen jotta paraneminen on rauhallista ja päänahan punoitus häviää.

      Näissä klinikoissa on iso tiimi joka tekee operaation, minulle sen teki 15 henkilön tiimi. Suomessa ei taida olla edes millään klinikalla niin paljoa avustavaa henkilökuntaa ylipäänsä. Iso tiimi ja iso vain hiustensiirtoon erikoistunut leikkaussali varmistaa lopputuloksen, ei löydy Suomesta!! Se 15 henkilön tiimi ei ollut samaanaikaan leikkaussalissa, vaan henkilöt vaihtuivat jonkun verran eri vaiheissa. Leikkaussalissa oli kerrallaan noin 5-6 operoijaa ja avustajaa.

      Mieti näitä ja mieti haluatko huipputuloksen vai haluatko että operaatio tehdään muiden töiden ohessa pienellä kokemuksella??

      • Anonyymi

        Olin toukokuussa yhteydessä Helsinki Clinicin Janne Jyränkiin, ja tiedustelin hiustensiirron mahdollisuutta elokuulle. Vastaus oli, että elokuu on hiustensiirtoihin täysin myyty. Minusta se ei äkkiseltään kuulosta siltä, että hiustensiirtoja tehdään Suomessa vain pieni määrä ja sekin muiden töiden ohella.


    • Anonyymi

      Tässä sama kaveri joka vastasi aloitukseen. Neljä viikkoa kulunut megasiirrosta, 5000 graftia. Kaikki hiukset kasvavat. Uusi hiusraja on tajuttoman tiheä, nyt jopa jännittää huomaako ihmiset ensi keväänä jopa liian täydellisen hiusrajan. Minulla oli aiemmin ohimot kaljuuntuneet, nyt ne on aivan täynä uutta hiuksen tynkää. Uusien hiusten suunnat näyttävät hienoilta, jokainen hius kasvaa tiettyyn oikeaan suuntaa.
      Ja sitten pään takaosa, luovutus eli donor alue. EI MITÄÄN ARPEA, ei mitään, iho täysin parantuneen näköinen ja vanhat hiukse kasvaa normaalisti. Niskan alue näyttää hieman harvalta sivuilta ja alhaalta, joista on oyettu 5000 hiusta, mutta se ei näytä huonolta ollenkaan. Ehkä vain minä huimaan niissä pientä ohenemista.
      Siirtoalueet sen sijaan näyttävät kuten sanoin, jopa huolestuttavan tiheiltä. Mukana on vanhoja hiuksia ja siirrettyjä hiuksia.
      Ensi keväänä noin 8 kk kuluttua koko pää pitäisi olla normaalissa kasvuvauhdissa ja upeat tiheät uudet hiusrajat edessä ja sivuilla. Toistaiseksi kaikki mennyt yli odotusten.

    • Anonyymi

      Kokoturkki ois hieno. Karva kerrallaanhan se kai asennetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe