Laitetaanko Ylivieskan kaupoissa vartijat perään poliittisin perustein? Ei kai, onko muut kuulleet? Kun on väärää laitaa, niin kuulutus tulee kaiuttimista vain asiakkaan kohdalla ja alkaa perässä kävely.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Näin sen täytyy olla, ja jos olet äärilaidasta niin vartia hyppää reppuselkään.
- Anonyymi
Olin ostamassa sukkia ,niin mua seuras kerran kolme siis aattele kolme vartijaa.
Kyllä jännitti että löytyykö sopivia.- Anonyymi
ihanko kolme kolmesta ja näin Korona aikaan. Voihan saturnuksen kuutio sentään. Pitää laittaa CCRn 5:s levy d puoli 32 minuutin kohdaltasoimaan, että selviää tästä sokista.
Kyllä. Jos et ole äänestänyt keskustalaisia maataloustukijussi pummeja niin vartijat ovat perässäsi joka kaupassa.
- Anonyymi
No nythän se selvis miksi ne mua seuras, äänestin persuja.
- Anonyymi
Höpö höpö Persujen kauppahan tuo Kärkkäinen on saavat hyväveli alennustakin Juhalta kun puolustavat sen toilailuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö Persujen kauppahan tuo Kärkkäinen on saavat hyväveli alennustakin Juhalta kun puolustavat sen toilailuja.
"Toilailuja" jaa sitä kun hän on isänmaallinen ihminen, eikä tykkää homohypetyksestä ? Eikä innostu vihervouhotuksesta, sateenkaarituputtamisesta.. Sekö on "Toilailuja" ?
- Anonyymi
Eivät ole koskaan kytänneet missään liikkeessä.
- Anonyymi
Seuraavat Ainostaan paikallista Peppi Pitkätossu sukua.
- Anonyymi
Varkaat valittavat kun vartija seuraa. Onkohan näitä "Isohameisia". ?
- Anonyymi
Eikö sillä kutrihelenalla oo semmonen laulukin, kun rahtihame heilahtaa.
- Anonyymi
Iso musta hame jonka alla on sellainen suuri verkkopussi lanteilla hihnalla kiinni. Sinne on kiva sujauttaa tavaroita..
- Anonyymi
Vieläkö on niitä eläkeläisiä marketissa etsivinä, niitähän haettiin työpaikkailmoituksella pari vuotta sitten lehdessä.
- Anonyymi
Onhan sielä kaiken näköisiä kyttääjiä, osa aivan pelle porukkaa.
Näkee jo kymmenen metrin päästä, ettei oo maksava asiakas.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät kenenkin tavat vai ootko jou salapoliisi joka ei tee muuta kuin kyttää toisia asiakkaita.?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609