Onko kellään siis kokemuksia tästä kaupasta: www.pawsson.fi ?
Taitaa olla suht uusi kauppa kyseessä mutta tuotevalikoima laajenee kovaa vauhtia ja taitavat tehdä suurimman osan tuotteista omalla merkillä? Monia tosi hyvän oloisia tuotteita näyttäisi olevan tarjolla, mutta mielellään kuulisin kokemuksia kaupasta ja myös tuotteista ennen kuin ostan jotain.
Paw & Son verkkokauppa
40
5146
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tilasin Pedicure kynsitrimmerin sieltä ja se tuli perille 2päivässä. Laite on tosi hyvä ja myös suomalainen asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja oli tosi avulias. Eli minulla ei ole muuta kuin positiivista kokemusta heistä.
- Anonyymi
Mä olen tilannut sieltä jo pari kertaa ja kaikki toimii ihan hyvin
- Anonyymi
Mikä noista tuotteista on muka kaupan omaa merkkiä? Osaako helkkari kukaan käyttää Googlen kuvahakua?!?! Samoja tuotteita on myynnissä mm. eBayssa enkä tajua, missä kukaan näkee laadukkaita tuotteita, kun minä näen halpaa kiinakrääsää. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Eikös nuo lähes kaikki lemmikkieläin tarvikkeet valmisteta kiiinassa? Ihan sama keneltä niitä ostat!
- Anonyymi
Kyllä, ja puolet halvemmalla saa. Lisäksi palautuksen joutuu maksamaan tilaaja. Netin kautta ei onnistunut ennenkuin tein tiukan vaatimuksen saada tarvittavat tiedot. Postin sovelluksella tehtynä/maksettuna
- Anonyymi
Ainakin tuo pehmeä karstaharja tuli ihan heidän omassa paketissaan ja valmistajaksi sanotaan Paws & Son, muusta en tiedä
- Anonyymi
Ja onkos sulla vinkku (tai joku kiukkuvuuna) maistunut ku noin ahdistaa. Vaiko muuten vaan elämä ahdistaa kun kun jollekin keskustelupalstalle pitää tulla muita solvaamaan. Kukahan se tollo nyt mahtaa olla...
- Anonyymi
Kiinan tuote silti. Tilaavat itselleen ja myyvät eteenpäin puolet kalliimmalla.
- Anonyymi
Olen ostanut. Suomalainen aspa ja kaikki muukin toimii ihan hyvin
- Anonyymi
Ihan perus kauppa, osa on hyviä tuotteita ja osa huonompia. Ihan samanlainen kauppa kuin muutkin.
- Anonyymi
Toi niitten oma pohjavillahara on ihan huippu tuote!!!!!
- Anonyymi
Toi koko niitten Pawsson Procare tuotesarja on tosi hyvä!
- Anonyymi
3kk sitten tilasin koiran autoistuin Kiinasta, joka maksoi 14 euroa yhteensä, P&S:ssa ihan samanlaisen tuotteen hinta on 40 euroa. Siksi mielestäni että heidän valikoimasta ei ole kaikki "brändi" tuotteet... Nyt tilasin sieltä kynsitrimmerin, jolle on hyvät arvostelut. Katsotaan...
- Anonyymi
Tuo Pedicure kynsitrimmeri on ihan älyttömän hyvä!
- Anonyymi
Aivan ihana kauppa ja asiakaspalvelu on ihan huippua! voin lämpimästi suositella
- Anonyymi
Luulisin että joillain on kokemuksia, kyllä.
- Anonyymi
Onhan tuossa tullut jo vastauksia sinulle, mutta laitetaan vielä munkin puolesta. Pari tuotetta olen tilannut ja hyviä ovat olleet. Tuon lisäksi asiakaspalvelu saa myös multa isot peukut!
- Anonyymi
Kerro nyt ihan reippaasti miten sinä liityt kyseiseen lafkaan. Käyt itse muutaman päivän välein ihquttamassa täällä etkä tajua miten läpinäkyvää se on. Kyllä on noloa!
- Anonyymi
Toi niitten oma Petdicure kynsitrimmeri on ihan huippu!!! Kokeilin kaverilla ja oma Andis lähti samantien roskikseen!
- Anonyymi
Ihan toimiva kauppa
- Anonyymi
Ei löydy muilta noin hyviä valjaita isolle koiralle: https://pawsson.fi/collections/valjaat/products/paws-son™-tactical-koiran-valjaat?variant=40320435749022
- Anonyymi
En suosittele , eivät palauttaneet rahoja lupauksesta huolimatta. Erittäin huonoa asiakaspalvelua. Ei enää ikinä mitään.
- Anonyymi
Pakko kyllä sanoa, etten ymmärrä mitä sulla on tapahtunut? Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa kaupan tai asiakaspalvelun kanssa. Yhden tuotteen olen palauttanut ja yhden vaihtanut suurempaan kokoon ja molemmilla kerroilla asiakaspalvelun on toiminut tosi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, etten ymmärrä mitä sulla on tapahtunut? Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa kaupan tai asiakaspalvelun kanssa. Yhden tuotteen olen palauttanut ja yhden vaihtanut suurempaan kokoon ja molemmilla kerroilla asiakaspalvelun on toiminut tosi hyvin.
Sama juttu täällä, miusta asiakaspalvelu toimii älyttömän hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu täällä, miusta asiakaspalvelu toimii älyttömän hyvin!
Älä vastaa itsellesi itsestäsi. Se on noloa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa itsellesi itsestäsi. Se on noloa!
Ihan kuule ensimmäistä kertaa kirjoitan, sie taidat olla taas se sama mielesäpahoittaja jonka viestejä on jo poistettu aikaisemminkin. Jäikö siulta lääkkeet taas ottamatta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule ensimmäistä kertaa kirjoitan, sie taidat olla taas se sama mielesäpahoittaja jonka viestejä on jo poistettu aikaisemminkin. Jäikö siulta lääkkeet taas ottamatta? :)
Älä valehtele! Minkälainen torvelo hoitaa mainostamisen keskustelupalstalla itseään nolosti kehumalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele! Minkälainen torvelo hoitaa mainostamisen keskustelupalstalla itseään nolosti kehumalla?
Mikä sua ahdistaa, onko siinä jotain väärää että hän tykkää tuosta kaupasta? oikeesti, hommaan elämä, sä oot aika säälittävä tapaus jos sulla ei ole muuta elämää kuin valittaa jostain kaupasta tälläisella keskustelupalstalla!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua ahdistaa, onko siinä jotain väärää että hän tykkää tuosta kaupasta? oikeesti, hommaan elämä, sä oot aika säälittävä tapaus jos sulla ei ole muuta elämää kuin valittaa jostain kaupasta tälläisella keskustelupalstalla!!!
Älä muiden ahdistuksista välitä, kun itseäsi saattaa pahimmillaan vaivata skitsofrenia tai jakautunut persoonallisuushäiriö. Kun muut näkevät silmällä kuin helmellä kaiken tulevan yhdeltä ja samalta tyypiltä, joka nytkin viittasi itseensä yksikön kolmannessa persoonassa, niin luulisi hävettävän vähän tulla siitä huomautetuksi. Mutta ei.
- Anonyymi
Kuinka moni on tajunnut laittaa tuotekuvia Googlen kuvahakuun? Noita tuotteita saa ihan joka paikasta, joka vain tuollaista kiinakrääsää myy.
En ole asiantuntija, mutta voisiko joku asiasta tietoinen kertoa, saako omalla tavaramerkillä myydä tällä tavalla tuotteita, joita saa muualtakin? Vähän harhaanjohtavaa tuo tavaramerkkitunnuksen käyttö, kun mitään yksinoikeutta ei tosiaankaan ole.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tavaramerkki
Yksi esimerkki: https://www.joom.com/en/products/5fe04eb8c2b31b01069f86bf- Anonyymi
En tuohon sun tavaramerkkihommaan osaa sanoa mitään, mutta tuota Joomia en suosittele kellekään. Mä tilasin tuotteen heiltä, enkä sitä koskaan saanut, kuten en myöskään rahoja takasin.
En ota kantaa tähän takkikeskusteluun, enkä ole ko kaupasta mitään tilannut, mutta pari kertaa kun on kusetettu noiden ulkomaalaisten huijauskappujen toimesta, niin oma kehoitus on aina ostaa kotimaisesta kaupasta. Ja jos haluaa ottaa oikein varman pälle niin unohtaa nämä verkkokaupat ja ostaa ainoastaan fyysisestä liikkeestä jossa voit katsoa / kosketella tuotetta minkä ostat omin käsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuohon sun tavaramerkkihommaan osaa sanoa mitään, mutta tuota Joomia en suosittele kellekään. Mä tilasin tuotteen heiltä, enkä sitä koskaan saanut, kuten en myöskään rahoja takasin.
En ota kantaa tähän takkikeskusteluun, enkä ole ko kaupasta mitään tilannut, mutta pari kertaa kun on kusetettu noiden ulkomaalaisten huijauskappujen toimesta, niin oma kehoitus on aina ostaa kotimaisesta kaupasta. Ja jos haluaa ottaa oikein varman pälle niin unohtaa nämä verkkokaupat ja ostaa ainoastaan fyysisestä liikkeestä jossa voit katsoa / kosketella tuotetta minkä ostat omin käsin.täysin samaa mieltä sun kanssa, ei uskalla tilata mitään noista ulkomaalaisista kaupoista. kerran olen tilannut kengät wishin kautta ja tuli ihan eri kengät mitkä olin tilannut, rahoja en saanut ikinä takaisin. täyttä huijausta kaikki nuo kiinan kaupat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota kantaa tähän takkikeskusteluun, enkä ole ko kaupasta mitään tilannut, mutta pari kertaa kun on kusetettu noiden ulkomaalaisten huijauskappujen toimesta, niin oma kehoitus on aina ostaa kotimaisesta kaupasta. Ja jos haluaa ottaa oikein varman pälle niin unohtaa nämä verkkokaupat ja ostaa ainoastaan fyysisestä liikkeestä jossa voit katsoa / kosketella tuotetta minkä ostat omin käsin.Kuka täällä joomia on suositellutkaan? Aivan selvä pointti kommentissa on, että samaa krääsää saa muistakin krääsäkaupoista, vaikka kuinka olisi tuotteeseen tungettu harhaanjohtavasti oman yrityksen nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täysin samaa mieltä sun kanssa, ei uskalla tilata mitään noista ulkomaalaisista kaupoista. kerran olen tilannut kengät wishin kautta ja tuli ihan eri kengät mitkä olin tilannut, rahoja en saanut ikinä takaisin. täyttä huijausta kaikki nuo kiinan kaupat
Kaikki nuo kiinakaupat on ihan täyttä huijausta ja pitäisi kieltää lailla, ne ei tee mitää muuta kun kopioivat kaikki meidän länsimaalaisten tuotteet ja sitten myyvät niitä alihintaan takaisin meille. Kukaan politiikko Trumppia lukuunottamatta ei ole tajunnut tätä ja alkanut laittamaan kampoihin. Kaikki EU politiikot on ihan turhia eikä tajua mitää mitä on meneillään. Ilman trumppia ei tuota Kiinan vallankumousta pysäytetä!!!
- Anonyymi
Yli kk sitten tehnyt tilauksen eikä vieläkään mitään, "kuljetuksessa" edelleen..että oli eka ja vika tilaus
- Anonyymi
Oho, mitä tilasit? ootko kysyny et mitä tapahtunu? mulla tuli paketti parissa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, mitä tilasit? ootko kysyny et mitä tapahtunu? mulla tuli paketti parissa päivässä.
Minun tilaukseni tuli kolmessa päivässä ja mieheni tilaus jo seuraavana päivänä. Meidän molempien tilaukset olivat noita varastotuotteita. Tilasitko sinä tuon koiranpedin?
- Anonyymi
Tuotteet on hyvän laatuisia ja toimitus oli tosi nopea, ei mitään negatiivista samomista kaupasta.
- Anonyymi
Hyvälaatuisia muutaman euron arvoisia kiinakrääsiä? Ok! Meillä on aika erilainen käsitys laadusta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841