Voi nainen

Anonyymi

Mulla oli taas vientiä juhannuksena. Sori mutta sun vuoro ei tule koskaan ja tiedätkin sen!

23

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon onnea sinulle!

      • Anonyymi

        Kiitos! Tuntuu hyvältä saada kaunista naista! Eikä mitään muodotonta palleroa varustettuna noh ei niin kauniilla kasvoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tuntuu hyvältä saada kaunista naista! Eikä mitään muodotonta palleroa varustettuna noh ei niin kauniilla kasvoilla!

        Oot niin lapsi..."saada naista"😂👎

        Oikea mies se antaa naiselle vehjettään ja tyydyttää naisen eikä ole tuommonen tissinimijä.

        Varmaan sun haavepallerokin tän tietää ja et saamaripoika kelpaa aikuiselle naiselle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tuntuu hyvältä saada kaunista naista! Eikä mitään muodotonta palleroa varustettuna noh ei niin kauniilla kasvoilla!

        Miten ihminen voi olla tossa kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihminen voi olla tossa kunnossa?

        Kuulemma menetti fwb.panonsa itteensä rumemmalle ja vanhemmalle naiselle. Vaikka vielä yritti äp...lläkin kiristää.

        Näin palstalla kuiskitaan. Tiedä sitten mitä uskoa, tässä harhaisessa maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihminen voi olla tossa kunnossa?

        Missä kunnossa, kerroin miten asia on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kunnossa, kerroin miten asia on

        Mees nukkuun jo! Huomenna taas tarhapäivä.

        Älä häirite äitteetä ennää ny.


    • Anonyymi

      Joo kattelin, et Linnanmäki oli auki porukkaa lappas sisään ulos kun pipoa🌚

    • Anonyymi

      Eipä ole ollut haluja.

    • Anonyymi

      Ei kuule mitään väliä kunhan vaan jo unohdat minut

      • Anonyymi

        Niin kannattaa huomioida, että aloitus on tehty INTOHIMO-palstalle😂😂😂

        Taitaa mustasukkaisuus kärventää boitsulia..


      • Anonyymi

        Oota, koitan tunnustella oonko...

        Palataanko vaikka muutaman viikon kuluttua, niin kerron?


      • Anonyymi

        Oijoijoi nyt kirpaisi ja pahasti!

        Täytyy varmaan aktivoida tinkkuprofiili et saan mäkin vähän nostetta nyt sitten itsetuntoon ja kesähubaa kans ja lakanat märiksi!!!

        Nyt munat nousuun sitten kun kerran noin suoraan sanot ettei sulta irtoa!!


    • Anonyymi

      Havaittavissa aapeella himppasen haurasta itsetuntoa. Ei se mtn, kukin meistä taaplaa tyylillään, tai tässä aapeen tapauksessa tyylittömyydellään. 😁

      • Anonyymi

        Jätkän haarat on kun maailmanpyörä!!!

        Yks rundi riittää, niin jo alkaa kyllästyttään ja haukotuttaan.

        Mut onneks niitä tulijoita sit riittää!! Kaikilla on oma tarkoituksensa👌


    • Anonyymi

      Taas ohi. En tiedä yhtään mitään. Miksi kukaan ei kirjoita mulle mitään koskaan tänne.

      • Anonyymi

        Älä ole surullinen, kyllä ap antaa sullekkin huomiota, ihan varmasti. Muistat vaan vähän kehaista sitä hyvännäköiseksi, niin se panee sua siinä kaasussa vaikka olisit 70-vuotias.


    • Anonyymi

      joo, taidan mennä mieluummin johonki ämpärijonoon, sille keksin sentään jotain käyttöö

    • Anonyymi

      Auts. No eipä siinä, meitä on moneen junaan? On siunattuja, ja niitä vähemmän siunattuja. Eihän kukaan ala millekään vain hädin tuskin siedettävän kanssa?
      https://youtu.be/dsRvYQH_JdY

      • Anonyymi

        😂👌

        Sivistyksen vastaisku!

        Karisma puree..ja lujaa.


    • Anonyymi

      Kyllä minäkin jättäisin kurpan viimeiseksi.
      Enkä siltikään huolisi vaikka olisi viimeinen päällä maan.

    • Anonyymi

      En sua tahtoisikaan.

    • Anonyymi

      Kunhan puhut vaan. Itselläni oli useampia nuoria ja kyvykkäitä, varustukseltaan isoja miehiä rakastenemassa minua. Koko ajan joku ja kylläpäs tuntui hyvältä, mutta mitäpä sinä sellaisesta tietäisit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe