KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään.
Turva-aikuisensa TT saarilta, 44 isoisä mökiltään, Aasi palautuneena junttilaan, Laiffi taas töistään ja venttiilien säätäjä Kläpin ohessa tietysti anonyymiä avustajaa unohtamatta bablannut koko jussin täyttä tuubaa.
Vuosilukuhenkilö olisi saanut pataan niin että pätkähtää, vaan eipä löytynyt failista tälläkään kertaa haavehuoralumppusen suomivisiiteistä kuvia.

Hauskaa että Laiffi hutsutteli omaa maatalouslomittajaansa.
Hymyä aiheuttaa edelleenkin Harrikkakateus, myös autoharrastus.

Mutta asiaan.

Kun vaimoni myi Paraisten kiinteistön, niin sitä hoitanut Thaipariskunta muutti Phuketin mökkiä pitämään.
Olivat yhteydessä kertoen alueen tilanteesta ohjeistaen, että ei ole aihetta meikäläisten ajatella sinne suuntaan.
Vakavasti ehdotti, että saisivat ottaa suojiinsa kolme koditonta lapsiperhettä, koska huvilalla tyhjää tilaa isommallekin porukalle.
Henkilöt kaikki vastapalveluksena tekisivät kaikkensa mitä tahansa pyytäisimme heitä tekemään, vaikka rakentamaan jotain ja ainakin pitäisivät rakennukset ja alueen kunnossa tasolla, että arvosana 10 .
Annoimme välittömän muuttoluvan ja pyysimme saada laskelman kuukauden ruokakuluihin.
Yksikään lapsiperheiden jäsenistä ei ole saanut rokotusta.
Tiedoksi totuutta etsivälle kartankyttääjälle, että Azin laituri ei ole kyseisellä saarella, vaan hieman pohjoisempana.
Siellä junttilassakin on kodittomia, onko junttilan suurten maatilojen juntit ojentanut auttavan kätensä kodittomille ruokajonottaville, onhan nurkissa tilaa, vai eikö olekaan?

Ai että mitä kustantaa? .... No hieman enemmän kuin TT:n karkkirahat ja Neidin hotelli puhumattakaan Laiffin Ducaton vuokraushinnasta jonne änkeävät kolme kakaraa ja kolme aikuista rattoisalle junttilan kierrokselleen.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko ThaiLady Thai tai muu ?

Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:

Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
      En kylve idioottien kanssa.

Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.

Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
      Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.

Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.

Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?

Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
      Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.

Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.

KIITOS.

ThaiLady
      30.01.2017 08:11

• Anonyymi

Näin ne sukupuolet muuttuu, pikkuhiljaa, tämä kaveri tässä vuosien saatossa ollut sekä mies, että nainen. Taisipa hänellä jossain kohtaa olla jonkinlainen identtiteetti kriisikin, kun miehenä ollessaan tykkäsi pukeutua naisten vaatteisiin? En nyt muista oliko tämä ennen vai jälkeen sitä, kun hänen kunnioittamansa sensei puhalteli senssulle sensein arvonimen? En tosiaan muista, mutta sekasia on poitsujen " tosi tarinat" mukavasta elämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ne sukupuolet muuttuu, pikkuhiljaa, tämä kaveri tässä vuosien saatossa ollut sekä mies, että nainen. Taisipa hänellä jossain kohtaa olla jonkinlainen identtiteetti kriisikin, kun miehenä ollessaan tykkäsi pukeutua naisten vaatteisiin? En nyt muista oliko tämä ennen vai jälkeen sitä, kun hänen kunnioittamansa sensei puhalteli senssulle sensein arvonimen? En tosiaan muista, mutta sekasia on poitsujen " tosi tarinat" mukavasta elämästään.

Itseäni nyt vähän jännittää, oliko kitaranmuotoinen hammaslääkäri senssun aviovaimo vai aviomies?

Eihän se senssun ylellistä elämää mihinkään muuta, mut kuuluu siihen " hyvätietää, nippelitieto osioon" kuitenkin.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen on tuo numerosenssun lääkitys. Aivokopassaan pyörii sitkeästi muutamat hahmot ja haaveet kuin täit tervassa. Välillä realismi iskee ja julistaa kaiken "villalangaksi" mutta sitten kaikki hahmot ja tarinat Azeista ja Rollsseista palaavat ja kaikki alkaa alusta. Vuodesta toiseen, kuukaudesta toiseen, viikosta toiseen, päivästä toiseen, tunnista toiseen. Päättymätön satutarina.
      https://www.youtube.com/watch?v=lHytjEj7B9g
      Tämä oli lapsena suosikkileffa ja laulu. Siitä on 40 vuotta kun sadut viehätti. Numerosenssua ne kovin viehättää edelleen.

• Anonyymi

Sensei kertoi 2016 thailadynä antaneensa 100 metrisen Azimut-jahdin miehistölle vapaapäivän, koska halusivat jahteilla aviomiehen kanssa romanttisesti vain kahdestaan Hua Hiniin. Seuraavana päivänä jahti kutistui 40 jalkaiseksi ja sillä ajettiin Hua Hinista Phuketiin vain muutamassa tunnissa. Sitten aviomies vaihtoi siihen öljyt. Oli asentanut tabletin ruoriin jotta voi realiajassa olla suomikaksnelosella.
        Olen aina sanonut että thaileidin ja aviomiehen meriseikkailut ovat parhaita.

• Anonyymi

"ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti"

Ne liiketoiminnot on kuin Peukaloisen Retket olisi sekoittuneet unihalvauspotilaan uniin häkämyrkytyksen ja 3,9 promillen humalatilan aikana viiden päivän valvomisen jälkeen.

Home sweet home. Ei näkynyt Chiang Main suurmiestä tälläkään kertaa kuksineen "pelipaikoilla" juhannusta viettämässä. Olisiko ollut seitsemäs kerta.

Mutta ymmärrän toki että hän on sitä tasoa että hänellä saattaa olla salainen amerikkalainen näkymättömyysviitta.

Kyllä tässä ikä painaa jo itselläkin kun pari päivää raskasta juhlimista menee silmien alle ja painaa jaloissa. Mutta nyt otetaan rennosti perheen parissa ja lihaa en pysty syömään muutamaan päivään. Kirotut saksalaiset makkarat...

T 2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      216
      3739
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2113
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1744
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      212
      1743
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1578
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1476
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1324
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1261
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1228
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe