En jaksa selittää miksi, mutta minulla on pari kiloa vuoden vanhaa kahvia, jota ei vissiin voi enää juoda.
Olen jostain kuullut, että kahvinporot ovat hyvää lannoitusainetta. Onko näin? Jos on, niin minkälaisille kasveille?
Kannattaisiko minun siis keittää koko satsi ja kaataa se esim. ruusujen juurille? Voiko raa'alla suodatinkahvilla tehdä mitään hyödyllistä?
vanhaa kahvia
7
3407
Vastaukset
- Mie
Ei se sun kahvi mitään vanhaa ole. Myyntikelvotonta kyllä, mutta ei käyttökelvotonta. Kyllä sä osaat arvioida omia aistielimiä käyttäen onko kahvi vanhaa vai ei. Ei muuta kun koeversiota keittämään ja kahvipurun koostumusta tutkimaan. :)
Mutta. Vaikka kahdi olisikin vanhaa niin ei kai sitä nyt kukaan "terve" rupea keittämään sen vuoksi että voi sitten heitellä puutarhaan. Samaa tavaraa se puutarhan kannalta on keittämättömänä kuin keitettynäkin. - Anonyymi
eihän kahvi niin nopeasti vanhene.vaikka olis mikä päivämäärä
- Anonyymi
Mitähän muita vastaavia ongelmia aloittajalla on?
- Anonyymi
Keitin just yli vuoden vanhaa kahvia,mielestäni maku hieman kärsinyt mutta juonpa kuitenkin.😉
- Anonyymi
Voi tehdä, käytä vaikka hiusvärinä, ellet juoda arvaa. 😉
- Anonyymi
Kahvinporot on kymmeniä vuosia laitettu kaikille kasveille. Hyvin ovat voineet ei tartte muuta lannoitetta. Ehkäisee myyriä,etanoita. Mikään eläin ei tykkää kahvinporoista. Porot voi ripotella pitkin pihaa ja kasveja. Ei tartte ostaa kahvimultaa.
- Anonyymi
Hyvä että kahvinporot ovat riittäneet näin vanhan aloituksen nostamiseen !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412213Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2191916- 1091516
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151187
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251068- 74982
- 70940
- 60907