En jaksa selittää miksi, mutta minulla on pari kiloa vuoden vanhaa kahvia, jota ei vissiin voi enää juoda.
Olen jostain kuullut, että kahvinporot ovat hyvää lannoitusainetta. Onko näin? Jos on, niin minkälaisille kasveille?
Kannattaisiko minun siis keittää koko satsi ja kaataa se esim. ruusujen juurille? Voiko raa'alla suodatinkahvilla tehdä mitään hyödyllistä?
vanhaa kahvia
7
3336
Vastaukset
- Mie
Ei se sun kahvi mitään vanhaa ole. Myyntikelvotonta kyllä, mutta ei käyttökelvotonta. Kyllä sä osaat arvioida omia aistielimiä käyttäen onko kahvi vanhaa vai ei. Ei muuta kun koeversiota keittämään ja kahvipurun koostumusta tutkimaan. :)
Mutta. Vaikka kahdi olisikin vanhaa niin ei kai sitä nyt kukaan "terve" rupea keittämään sen vuoksi että voi sitten heitellä puutarhaan. Samaa tavaraa se puutarhan kannalta on keittämättömänä kuin keitettynäkin. - Anonyymi
eihän kahvi niin nopeasti vanhene.vaikka olis mikä päivämäärä
- Anonyymi
Mitähän muita vastaavia ongelmia aloittajalla on?
- Anonyymi
Keitin just yli vuoden vanhaa kahvia,mielestäni maku hieman kärsinyt mutta juonpa kuitenkin.😉
- Anonyymi
Voi tehdä, käytä vaikka hiusvärinä, ellet juoda arvaa. 😉
- Anonyymi
Kahvinporot on kymmeniä vuosia laitettu kaikille kasveille. Hyvin ovat voineet ei tartte muuta lannoitetta. Ehkäisee myyriä,etanoita. Mikään eläin ei tykkää kahvinporoista. Porot voi ripotella pitkin pihaa ja kasveja. Ei tartte ostaa kahvimultaa.
- Anonyymi
Hyvä että kahvinporot ovat riittäneet näin vanhan aloituksen nostamiseen !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221