Kesäkaupunki Kokkola

Olettekos huomanneet nuo kauniit kukkaistutukset, jotka kaupunki on kesäksi laittanut meidän iloksemme? :)
On niissä ollut varmasti kova työ, kun ovat niitä kyhänneet, mutta ammattitaidolla se onnistuu.

Kokkola näyttää näin kesällä paljon mukavammalta, ku mitä muina vuodenaikoina, kun kaikki on harmaata ja ankeaa. Sama juttu varmaankin kaikissa kaupungeissa.

Yksi asia ilahdutti hurjasti. Olen huomannut, ettei tänä kesänä ole hätäisesti vedetty luonnonkukkia nurin, vaan ovat saaneet kasvaa. Siinä on ötököille mukavat oltavat :))

Kittie...luin sun viestin tuosta aiemmasta. Tsemppiä sulle. Kaikki menee hyvin, ja olet ammattilaisten käsissä :)

Tein uuden aloituksen, kun jussi on nyt ollu ja mennyt 🌼🌼

147

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tästä avauksestasi tulee ikävä Kokkolan kesää...

      Aina ovat kukat kauniita ja piristäviä kesällä kaupungissa. Olen joskus kuullut juttua että jotkut urpot käy repimässä istutuksia ja vie kukat.. 😕

      Kiitos! Jännittää kovasti huominen kurkun tähystys. ☹️

      • Typeryyttä on mennä kyllä pöllimään tai repimään kukkia!

        Pääsetkö tänä kesänä kuìtenkin käymään täällä?
        Onhan tuo koronatilanne suht hyvä molemmissa kaupungeissa ( ainakin vielä).

        Aina nuo tutkimukset jännittää, mutta hyvin se menee, usko pois :)
        Monesti se ajatus on pahempi, ku itse tutkimus.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Typeryyttä on mennä kyllä pöllimään tai repimään kukkia!

        Pääsetkö tänä kesänä kuìtenkin käymään täällä?
        Onhan tuo koronatilanne suht hyvä molemmissa kaupungeissa ( ainakin vielä).

        Aina nuo tutkimukset jännittää, mutta hyvin se menee, usko pois :)
        Monesti se ajatus on pahempi, ku itse tutkimus.

        Kokkolassa on satoja ja satoja omakotitalon pihoja, jota kiertää inhottava, kukaton ja ruma orapihlaja-aita. Käykää katsomassa ressun ruusuaitaa. Se on aivan upea.


      • Anonyymi

        Tsemiä täältäkin, hyvin se menee usko pois:)


      • Anonyymi

        Tokko enää on syytä välttää kotimaan matkailua kun tautitilanne on melkoisen hyvä. Pistät vain maskin tiiviisti naamalle ja hyppäät junaan tai linja-autoon ja eikun menoksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsemiä täältäkin, hyvin se menee usko pois:)

        Kiitos! ❤️ Saa nähdä mitä sieltä löytyy...?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Typeryyttä on mennä kyllä pöllimään tai repimään kukkia!

        Pääsetkö tänä kesänä kuìtenkin käymään täällä?
        Onhan tuo koronatilanne suht hyvä molemmissa kaupungeissa ( ainakin vielä).

        Aina nuo tutkimukset jännittää, mutta hyvin se menee, usko pois :)
        Monesti se ajatus on pahempi, ku itse tutkimus.

        Ehkä heinäkuun aikana, kun mies on lomalla, niin mahdollisesti silloin tullaan Klaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolassa on satoja ja satoja omakotitalon pihoja, jota kiertää inhottava, kukaton ja ruma orapihlaja-aita. Käykää katsomassa ressun ruusuaitaa. Se on aivan upea.

        Ei kiitos!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Saa nähdä mitä sieltä löytyy...?

        Oletteko huomanneet että kunnallisverot ovat nousseet ja vain kukkien takia koska ihmiset eivät viitsi laittaa kukkia tarpeeksi omille pihoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolassa on satoja ja satoja omakotitalon pihoja, jota kiertää inhottava, kukaton ja ruma orapihlaja-aita. Käykää katsomassa ressun ruusuaitaa. Se on aivan upea.

        Siinäpä Ressulle tarjoutuu tilaisuus huutaa pihaltaan naisille samoja törkeyksiä kuin palstallakin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ehkä heinäkuun aikana, kun mies on lomalla, niin mahdollisesti silloin tullaan Klaan?

        Toivottavasti pääsette käymään, niin näet sinäkin kotiväkeäsi :)

        Sun pieni nappisilmäkin pääsee käymään sit ekaa kertaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko huomanneet että kunnallisverot ovat nousseet ja vain kukkien takia koska ihmiset eivät viitsi laittaa kukkia tarpeeksi omille pihoille.

        No tuskin nyt vain kukkien takia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokko enää on syytä välttää kotimaan matkailua kun tautitilanne on melkoisen hyvä. Pistät vain maskin tiiviisti naamalle ja hyppäät junaan tai linja-autoon ja eikun menoksi!

        Tai laita hysteerikko vaikka kaasunaamari, ja kokovartalo suojapuku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai laita hysteerikko vaikka kaasunaamari, ja kokovartalo suojapuku.

        Kyllä nyt vanne kiristää pahasti päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai laita hysteerikko vaikka kaasunaamari, ja kokovartalo suojapuku.

        Noh, tuliko nyt parempi olo?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toivottavasti pääsette käymään, niin näet sinäkin kotiväkeäsi :)

        Sun pieni nappisilmäkin pääsee käymään sit ekaa kertaa...

        Juu. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt vanne kiristää pahasti päätä.

        Yleensä, kun ihminen pelkää jotain uhkaavaa, niin se kieltää sen olemassaolon.

        Tuossa on just niin.


      • Kandee olla reippain mielin :) Tää on Artsi-sedän määräys :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ehkä heinäkuun aikana, kun mies on lomalla, niin mahdollisesti silloin tullaan Klaan?

        Tsemppiä sinulle... Kittie


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tuskin nyt vain kukkien takia..

        Totta kai on !!!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Toivottavasti pääsette käymään, niin näet sinäkin kotiväkeäsi :)

        Sun pieni nappisilmäkin pääsee käymään sit ekaa kertaa...

        Ois kiva asuu joskus Kokkolassa ja mm vaasassa


    • Anonyymi

      Kukat on aivan turhia, ainakin näin miehen näkökulmasta.

      Laittaisivat kesäksi vaikka isoja palmuja tai vaikka kaktuksia ruukkuihin, niissä olis edes jotain tyyliä...

      • Kukat ovat kauniita. Monet eriväriset kukat tuo nättiä ilmettä kaupungin harmauteen.

        Kaktukset ovat ankean värisiä, varsinkin yksinään.

        Makunsa kullakin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kukat ovat kauniita. Monet eriväriset kukat tuo nättiä ilmettä kaupungin harmauteen.

        Kaktukset ovat ankean värisiä, varsinkin yksinään.

        Makunsa kullakin...

        Minä tykkään orvokeista ja neilikoista.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä tykkään orvokeista ja neilikoista.

        Mäki diggaan orvokeista :) Laitoin partsillekin ku mutsi käski ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kukat ovat kauniita. Monet eriväriset kukat tuo nättiä ilmettä kaupungin harmauteen.

        Kaktukset ovat ankean värisiä, varsinkin yksinään.

        Makunsa kullakin...

        Toki kaktuksistakin löytyy näyttävyyttä. Taitavat vain olla turhan hintavia Suomen olosuhteisiin, etenkin kookkaammat yksilöt. Kukintakin on niillä varsin komea, koitapas googlailla niin muutat mielesi:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki kaktuksistakin löytyy näyttävyyttä. Taitavat vain olla turhan hintavia Suomen olosuhteisiin, etenkin kookkaammat yksilöt. Kukintakin on niillä varsin komea, koitapas googlailla niin muutat mielesi:)

        Täytyypä katsoa, jos löydän kukkivan :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyypä katsoa, jos löydän kukkivan :)

        Ei hitto..
        Tietysti tiiän ruukussa kasvavan normikaktuksen ja sen kukinnan..
        Tarkotit kuitenkin varmaan joitain isoja juttuja..

        Meikäläinen oli, niinku olis just tipahtanu puusta :}


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä tykkään orvokeista ja neilikoista.

        Miten mulla on jääny huomiotta tää viesti... :(

        Noi on todella kauniita kukkia. Se on toi orvokki siitäkin aivan ihana, ku se levittelee itteään joka paikkaan. On ollu orvokkiamppeleita, niin seuraavana kesänä orvokkeja tupsahtelee sieltä täältä. Ne on kyllä pienempikukkasia, mut nii nättejä :)

        Toi neilikka on kestävä kukka, ja siks moni sitä ostaaki.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kukat ovat kauniita. Monet eriväriset kukat tuo nättiä ilmettä kaupungin harmauteen.

        Kaktukset ovat ankean värisiä, varsinkin yksinään.

        Makunsa kullakin...

        Makunsa kullakin sanoi justiina ja laittoi suun suppuun.


    • Missäspäin sä kukkaistutuksii oot bongaillut? Vai meinaatsä noita rentun ruusui Prisman rinteessä? ;)

      • Anonyymi

        Näin niityllä kukkia ja sain ihottuman .


      • Heko heko Artsi ;)

        Oikeesti mä kyllä ihailen kukkia joka paikassa. Nytkin kasvaa nii kauniisti päivänkakkarat, sinikellot ja niittyleinikit :)
        Nii, tuo rentunruusu on muutes tosi nätin värinen upea kukka :)


    • Huhuh! Kyllä jännitti aamulla mennä sinne kurkkulääkärille.. Tutkivat tikulla ja kameralla nielun, ei ollut siellä mitään ylimääräistä, onneksi! Palan tunne kurkussa on globus vaiva, johtuu kun jännittäjä ja että lihakset jumittaa.

      • Anonyymi

        No tuopa oli hyvä uutinen vaikka taatusti onkin ollut ikävä vaiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuopa oli hyvä uutinen vaikka taatusti onkin ollut ikävä vaiva.

        Kiitos! Niin, kyllä se helpotti oloa tieto mistä oireet johtuu ja ei ole mitään vakavampaa. Toki kurkun tutkimus ei ollut mitään herkkua...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! Niin, kyllä se helpotti oloa tieto mistä oireet johtuu ja ei ole mitään vakavampaa. Toki kurkun tutkimus ei ollut mitään herkkua...

        Niinpä, monasti ennakkopelko on pahin vaiva:(


      • Aivan mahtava uutinen!! :)

        Tiiäkkö, mulle tulee kurkkuun aina kans sellanen tunne, niinku olis joku ylimääräinen juttu siellä. Joskus jo luulin, että mulla on joku kamala tauti, ku se ei lähteny pois :(

        Kerran sit aloin taivuttaa päätä olkapäätä kohti molemminpuolin useamman kerran, ku oli taas kerran niskalihakset kireenä, niin hupsista vaan, se lähti sillä. Olin kyllä niin huojentunut...


        Nyt jos alkaa taas tuntumaa kurkussa palantunteella, nii tiiän mitä teen :)


      • Tosi ihanaa, että sait hyviä uutisia... ✿❀❀✿❀❀✿


      • Tosi hyvä uutinen!

        Letkun nieleminen ei kyllä tunnu kivalta toteuttaa...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aivan mahtava uutinen!! :)

        Tiiäkkö, mulle tulee kurkkuun aina kans sellanen tunne, niinku olis joku ylimääräinen juttu siellä. Joskus jo luulin, että mulla on joku kamala tauti, ku se ei lähteny pois :(

        Kerran sit aloin taivuttaa päätä olkapäätä kohti molemminpuolin useamman kerran, ku oli taas kerran niskalihakset kireenä, niin hupsista vaan, se lähti sillä. Olin kyllä niin huojentunut...


        Nyt jos alkaa taas tuntumaa kurkussa palantunteella, nii tiiän mitä teen :)

        Kiitos kaikille! ❤️ Onneksi tutkimus on ohi ja ei mitään hälyttävää ollut. Hyvä olisi kuulemma jumpata kaulan/hartia lihaksia.


      • Toljanter kirjoitti:

        Tosi hyvä uutinen!

        Letkun nieleminen ei kyllä tunnu kivalta toteuttaa...

        Minusta se tikulla kurkkuun katsominen oli loppujen lopuksi pahinta, siinä tuli yökättyä.. Se kamera nenän kautta oli helpompi.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minusta se tikulla kurkkuun katsominen oli loppujen lopuksi pahinta, siinä tuli yökättyä.. Se kamera nenän kautta oli helpompi.

        Nenän kautta??
        Eikö se kutittanu nii, että ois aivastus tullu? 😳

        Tuo tikun kurkkuun työntäminen on kyllä ällö juttu..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nenän kautta??
        Eikö se kutittanu nii, että ois aivastus tullu? 😳

        Tuo tikun kurkkuun työntäminen on kyllä ällö juttu..

        Jep, sellainen ohut letku missä kamera, kirpaisi vähän kun nenän kautta meni nieluun, mutta sitten ei tuntunut miltään.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Jep, sellainen ohut letku missä kamera, kirpaisi vähän kun nenän kautta meni nieluun, mutta sitten ei tuntunut miltään.

        On se hienoa, kun on keksitty eri keinoja tutkia ihmisen vaivoja.

        Nyt se on ohi, ja voit rentoutua 👍


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! Niin, kyllä se helpotti oloa tieto mistä oireet johtuu ja ei ole mitään vakavampaa. Toki kurkun tutkimus ei ollut mitään herkkua...

        Hyvä että sulla on kaikki hyvin.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hyvä että sulla on kaikki hyvin.

        Kiitos! ❤️


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se hienoa, kun on keksitty eri keinoja tutkia ihmisen vaivoja.

        Nyt se on ohi, ja voit rentoutua 👍

        Onhan se, ennen varmaan tuommoinen kamera ollut ihan erilainen?

        Vähän niinkuin juhlittiin päivän uutisia miehen kanssa syömällä Ben & Jerry jäätelöä.. 😋


      • No mitäs Artsi-setä taas sanoi et ei kandee hermoilla :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mitäs Artsi-setä taas sanoi et ei kandee hermoilla :)

        Kiitos! ❤️ Tuo nielu/kurkku on niin herkkä, niin jännitti tuo sorkkiminen. Onneksi se on ohi ja ei mitään vakavaa ollut.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Tuo nielu/kurkku on niin herkkä, niin jännitti tuo sorkkiminen. Onneksi se on ohi ja ei mitään vakavaa ollut.

        Toi yökkärefleksi pelottais itelläni eniten:/ Tuun vähä jälkijunassa tähän mutta hiton hieno juttu että kaikki on ok!:)

        Sunflower


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan se, ennen varmaan tuommoinen kamera ollut ihan erilainen?

        Vähän niinkuin juhlittiin päivän uutisia miehen kanssa syömällä Ben & Jerry jäätelöä.. 😋

        No pitäähän sitä juhlia, kun saa hyviä uutisia! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi yökkärefleksi pelottais itelläni eniten:/ Tuun vähä jälkijunassa tähän mutta hiton hieno juttu että kaikki on ok!:)

        Sunflower

        Kiitos! ❤️


    • Anonyymi

      Ovat varsin näyttäviä kävelykadun punakukkaiset istutukset. Mitä kukkia lienevät? Tietävätkö arvon keskustelijat?

      • Olen ihaillut vähän kauempaa, nii ei tullu laitettua merkille. Täytyypä katsoa seuraavan kerran vähän lähempää :)

        Jos joku muu tietäis...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olen ihaillut vähän kauempaa, nii ei tullu laitettua merkille. Täytyypä katsoa seuraavan kerran vähän lähempää :)

        Jos joku muu tietäis...

        Onko ne pelargonioita? Ite oon likinäköinen että en mee vannomaan:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne pelargonioita? Ite oon likinäköinen että en mee vannomaan:D

        Sunflower

        Voi ne hyvin ollakki.. :)

        Täytyy kyllä vilasta, ku siellä nurkilla taas käyn


    • Mulle tulee aina valtavan nostalginen ja haikea olo, kun näen voikukkien kukkivan. Mun mieleen muistuu se aika, kun olin salaa ihastunut mun ihanan rakkaaseen Toljanteriin silloin ensimmäisenä kesänä... ♡❀✧°。❀♡

      • Moikka Ariel! :)

        Tiiäkkö mitä, nythän on kaikki paremmin, ku sun ei tarvi olla enää salaa ihastunut ;)

        Mites mä unohdin mun luonnonkukkalistasta voikukan...
        Kevään ensimmäinen kukka, joka tuo ihanaa loistetta keltaisella värillään.
        Joka kerta se ilahduttaa yhtä paljon :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Moikka Ariel! :)

        Tiiäkkö mitä, nythän on kaikki paremmin, ku sun ei tarvi olla enää salaa ihastunut ;)

        Mites mä unohdin mun luonnonkukkalistasta voikukan...
        Kevään ensimmäinen kukka, joka tuo ihanaa loistetta keltaisella värillään.
        Joka kerta se ilahduttaa yhtä paljon :)

        Nii-in...

        Ehkäpä taipumus nostalgiaan on osa mun slaavilaista verenperintöä, eli tunnen haikeutta, kun muistelen menneitä... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in...

        Ehkäpä taipumus nostalgiaan on osa mun slaavilaista verenperintöä, eli tunnen haikeutta, kun muistelen menneitä... (◕‿◕✿)

        Tuosta tuli muutes mieleen, että on se kumma juttu, ku olen merenrannalla ja katselen aavaa merta, niin muhun iskee kauhee kaiho menneeseen aikaan. Siinä menee lapsuus ja nuoruus kaikkineen :{
        Tiiä mikä ihme tuossa meressä sen tekee...

        Tiiä, vaikka meikänki veressä kuplis jotain slaavilaista ;)))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta tuli muutes mieleen, että on se kumma juttu, ku olen merenrannalla ja katselen aavaa merta, niin muhun iskee kauhee kaiho menneeseen aikaan. Siinä menee lapsuus ja nuoruus kaikkineen :{
        Tiiä mikä ihme tuossa meressä sen tekee...

        Tiiä, vaikka meikänki veressä kuplis jotain slaavilaista ;)))

        Ei ole kamalampaa elementtiä, kuin ikituulinen ja aina myrskyävä meri. Miljardeja ihmisiä ja satoja tuhansia laivoja sisuksiinsa "syönyt" perrkele. Ja sitten on vielä näitä hulluja, jotka ihannoivat tuota pirullista kuolemanloukkoa. Todellisuudessa KAIKKI inhoavat merta ja sen kylmyyttä ja tunnottomuutta, hah hah haaa!!!...


      • Muistaakseni tein teille palstan kivoille naisille voikukista sellaisia söpöjä pantoja päänne koristeiksi:)

        Ihmettelen muuten vielä tänä päivänäkin sitä miksi voikukka on niin aliarvostettu, roskakukka. Mun silmissä se on tavattoman kaunis mutta koska se on niin yleinen niin siinä se arvo taitaa mennä...

        Onneksi myöskään minun ei tarvitse enään salata ihastumastani, rakastumistani...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kamalampaa elementtiä, kuin ikituulinen ja aina myrskyävä meri. Miljardeja ihmisiä ja satoja tuhansia laivoja sisuksiinsa "syönyt" perrkele. Ja sitten on vielä näitä hulluja, jotka ihannoivat tuota pirullista kuolemanloukkoa. Todellisuudessa KAIKKI inhoavat merta ja sen kylmyyttä ja tunnottomuutta, hah hah haaa!!!...

        Minä rakastan merta!


      • Toljanter kirjoitti:

        Muistaakseni tein teille palstan kivoille naisille voikukista sellaisia söpöjä pantoja päänne koristeiksi:)

        Ihmettelen muuten vielä tänä päivänäkin sitä miksi voikukka on niin aliarvostettu, roskakukka. Mun silmissä se on tavattoman kaunis mutta koska se on niin yleinen niin siinä se arvo taitaa mennä...

        Onneksi myöskään minun ei tarvitse enään salata ihastumastani, rakastumistani...

        Niin teit :)

        Minäkin ihmettelen voikukan huonoa arvostusta. Pidetään vain rikkaruohona, joka pitää hävittää samantien :(

        Mikään ei ilahduta niin, kuin voikukka, kun luonto alkaa taas valmistautumaan kesään :)


      • Toljanter kirjoitti:

        Muistaakseni tein teille palstan kivoille naisille voikukista sellaisia söpöjä pantoja päänne koristeiksi:)

        Ihmettelen muuten vielä tänä päivänäkin sitä miksi voikukka on niin aliarvostettu, roskakukka. Mun silmissä se on tavattoman kaunis mutta koska se on niin yleinen niin siinä se arvo taitaa mennä...

        Onneksi myöskään minun ei tarvitse enään salata ihastumastani, rakastumistani...

        Nii.. nyt voitte olla ihan reteesti palstapari eli palstarakastavaiset...

        Meinasin ihan väkisin kirjoittaa palstahääpari ;))))))


      • Toljanter kirjoitti:

        Muistaakseni tein teille palstan kivoille naisille voikukista sellaisia söpöjä pantoja päänne koristeiksi:)

        Ihmettelen muuten vielä tänä päivänäkin sitä miksi voikukka on niin aliarvostettu, roskakukka. Mun silmissä se on tavattoman kaunis mutta koska se on niin yleinen niin siinä se arvo taitaa mennä...

        Onneksi myöskään minun ei tarvitse enään salata ihastumastani, rakastumistani...

        Voikukat on nättejä, kyllä niitä saa kasvaa nurmikolla. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Voikukat on nättejä, kyllä niitä saa kasvaa nurmikolla. 🙂

        Niin ovat nättejä voikukat.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin teit :)

        Minäkin ihmettelen voikukan huonoa arvostusta. Pidetään vain rikkaruohona, joka pitää hävittää samantien :(

        Mikään ei ilahduta niin, kuin voikukka, kun luonto alkaa taas valmistautumaan kesään :)

        Voikukkia tarvitaan mehiläisten takia.


      • Toljanter kirjoitti:

        Muistaakseni tein teille palstan kivoille naisille voikukista sellaisia söpöjä pantoja päänne koristeiksi:)

        Ihmettelen muuten vielä tänä päivänäkin sitä miksi voikukka on niin aliarvostettu, roskakukka. Mun silmissä se on tavattoman kaunis mutta koska se on niin yleinen niin siinä se arvo taitaa mennä...

        Onneksi myöskään minun ei tarvitse enään salata ihastumastani, rakastumistani...

        Nauttikaa kesästä. Nauttikaa elämästä


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in...

        Ehkäpä taipumus nostalgiaan on osa mun slaavilaista verenperintöä, eli tunnen haikeutta, kun muistelen menneitä... (◕‿◕✿)

        Nauti kesän auringosta.. Ja nauttikaa luonnosta


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta tuli muutes mieleen, että on se kumma juttu, ku olen merenrannalla ja katselen aavaa merta, niin muhun iskee kauhee kaiho menneeseen aikaan. Siinä menee lapsuus ja nuoruus kaikkineen :{
        Tiiä mikä ihme tuossa meressä sen tekee...

        Tiiä, vaikka meikänki veressä kuplis jotain slaavilaista ;)))

        Minäkin pidän veden katselusta. 🙂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minä rakastan merta!

        Kyl toi meri ja hiekkabiitsit on ehdoton ykkönen. Et sä pääse järvien rantsuissa nauttimaan samaan tapaan.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Voikukkia tarvitaan mehiläisten takia.

        Toit niin tärkeen asian esiin Ilmannimi.
        Todellakin mehiläiset ja kaikki muut hyönteiset tarvii näitä luonnonkukkia. Ja me tarvitaan hyönteisiä...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minäkin pidän veden katselusta. 🙂

        Kyllä se on niin upea juttu. Se laineiden liplatus on niin rauhottava ääni. Siihen vielä lokkeja ja muita lintuja, niin on täydellistä :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl toi meri ja hiekkabiitsit on ehdoton ykkönen. Et sä pääse järvien rantsuissa nauttimaan samaan tapaan.

        Mä tykkään molemmista. On jäänyt lapsuudesta muisto, kun järvenrannalla oltiin ja siinä tuoksui mutapohjainen kaislikko :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se on niin upea juttu. Se laineiden liplatus on niin rauhottava ääni. Siihen vielä lokkeja ja muita lintuja, niin on täydellistä :)

        Ja myös jos näkee kaloja vedessä... Niitä on kiva katsella myös


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se on niin upea juttu. Se laineiden liplatus on niin rauhottava ääni. Siihen vielä lokkeja ja muita lintuja, niin on täydellistä :)

        Poislukien tiirat, tulevat vaikka päälle jos erehtyy pesien lähelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poislukien tiirat, tulevat vaikka päälle jos erehtyy pesien lähelle.

        Nii, mutta eikö se ole ihan ymmärrettävää, jos on omat lapsukaiset lähellä... tai sitten tulevat pikkuiset.

        Jokainen fiksu vanhempi turvaa jälkeläisiään :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ja myös jos näkee kaloja vedessä... Niitä on kiva katsella myös

        Tarkotatko niitä pieniä, jotka siinä matalassa rantavedessä uiskentelee?

        Ne oli jotain räkäjuttuja...en muista koko nimeä :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotatko niitä pieniä, jotka siinä matalassa rantavedessä uiskentelee?

        Ne oli jotain räkäjuttuja...en muista koko nimeä :{

        Rapatinttejä? Sillä nimellä me niitä kutsuttiin lapsena. Juu, niitä näkee vedessä usein.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Rapatinttejä? Sillä nimellä me niitä kutsuttiin lapsena. Juu, niitä näkee vedessä usein.

        Rapatintti?? Ihan outo :)
        Mä oon kuullu tuon toisen nimen, eli joku räkä se oli...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rapatintti?? Ihan outo :)
        Mä oon kuullu tuon toisen nimen, eli joku räkä se oli...

        Okei. 😀


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tykkään molemmista. On jäänyt lapsuudesta muisto, kun järvenrannalla oltiin ja siinä tuoksui mutapohjainen kaislikko :)

        Mut jos sä saisit valita mökin joko meren rantaan biitsille tai sit järvenrantapöheikköön nii kyl sä valitsisit biitsin ;) Noi järvenrannat kuhisee kaiken maailman itikoi. Tuli nähtyy sekin ilo ku oltiin road-tripillä 2015 Arielin ja Temmin kaa ja käytiin uimassa jokaisessa lätäkössä mikä vaan tuli vastaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Rapatinttejä? Sillä nimellä me niitä kutsuttiin lapsena. Juu, niitä näkee vedessä usein.

        Meinaatte varmaan kolmipiikkei? Ne on just noita fisui mistä bamlasitte :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mut jos sä saisit valita mökin joko meren rantaan biitsille tai sit järvenrantapöheikköön nii kyl sä valitsisit biitsin ;) Noi järvenrannat kuhisee kaiken maailman itikoi. Tuli nähtyy sekin ilo ku oltiin road-tripillä 2015 Arielin ja Temmin kaa ja käytiin uimassa jokaisessa lätäkössä mikä vaan tuli vastaan.

        No juu, ehkä mä kuiteski sen hienon hirsihuvilani haluan merenrannalle.
        Omalla rannalla ja kaikilla mukavuuksilla :)


      • artagnan kirjoitti:

        Meinaatte varmaan kolmipiikkei? Ne on just noita fisui mistä bamlasitte :)

        Ny mä muistan..
        Ei ne ollu mitään räkäjuttuja, vaan jytispiikkejä...
        Näköjää tuolla kalalla on monta eri nimitystä.

        Mistähän mä tuon räkäjutun vedin :[


    • Mietin tässä jo huomenaamun aikaista herätystä...

      Oletteko te aamuvirkkuja?
      Minä en ole.

      Mulla kestää hetken, ennenku ees tajuan mikä pirisee sängyn vieressä. Sen jälkeen haahuilen kuin haamu keittiöön tukka ylöspäin sojottaen, ja näppäsen kahvikeittimen päälle.
      Mulla menee ainaki puol tuntia, ennenku tajuan että oon heränny :{

      Illalla taas tykkään kupata telkun kanssa ja oon pirtee ku peipponen :)

      Mukavaa huomista päivää kaikille ❤

      • Minä olen aamuvirkku, mieheni taas ei. 🙂


      • No me ollaan sit samiksii ;) Mä ku sanon normisti et 'voi *****', ku kello rupee herättämään. Niitäkin on muutes kaksin kappalein.


      • Anonyymi

        Ite oon kans hiton aamu-uninen. Ei vaan jaksais nousta.. Tarvis olla semmoinen kippaava sänky:( Toi kahvi kyllä piristää ku juo pannullisen.

        Sunflower


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä olen aamuvirkku, mieheni taas ei. 🙂

        Ai sä oot aamuvirkku...Voi jee, kyllä olis mukava, ku minäki olisin :{
        Ärsyttää olla semmonen zombi aamusta...


      • artagnan kirjoitti:

        No me ollaan sit samiksii ;) Mä ku sanon normisti et 'voi *****', ku kello rupee herättämään. Niitäkin on muutes kaksin kappalein.

        :)))
        Kyllä mullaki on mielessä rumia, ku joudun heräämään :[

        Onko sulla ihan oikeita herätyskelloja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon kans hiton aamu-uninen. Ei vaan jaksais nousta.. Tarvis olla semmoinen kippaava sänky:( Toi kahvi kyllä piristää ku juo pannullisen.

        Sunflower

        Sinäkin oot aamutorkku...

        Aatteles, jos se sänky tosiaan viskasis lattialle. Eikö se olis raivostuttavaa? :)

        Mulla olis semmonen peti, nii saattaisin pistää sängyn samantien ikkunasta pihalle :))


      • Mun aamu- ja iltaunisuus riippuu täysin siitä, milloin mun rakasta Toljanteria sattuu nukuttamaan. Eli olen periaatteessa jatkuvasti melko virkeä tai sitten uninen, haha... (✪‿✪✿)♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä oot aamuvirkku...Voi jee, kyllä olis mukava, ku minäki olisin :{
        Ärsyttää olla semmonen zombi aamusta...

        😀 Mieheni on myös aika zombie aamuisin... 😀


      • Anonyymi

        Nuorempana olin illan virkku, nykyisin uni tuppaa tulemaan yhä aiemmin. Jalkapallon EM-kisatkin jääneet lähestulkoon katsomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempana olin illan virkku, nykyisin uni tuppaa tulemaan yhä aiemmin. Jalkapallon EM-kisatkin jääneet lähestulkoon katsomatta.

        On sitten unirytmi vähän muuttunut.

        Taitaa tulla suht myöhään noita pelejä...?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        😀 Mieheni on myös aika zombie aamuisin... 😀

        Onko yhtään kärttynen ku herää?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko yhtään kärttynen ku herää?

        Joskus.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun aamu- ja iltaunisuus riippuu täysin siitä, milloin mun rakasta Toljanteria sattuu nukuttamaan. Eli olen periaatteessa jatkuvasti melko virkeä tai sitten uninen, haha... (✪‿✪✿)♡

        Oho...
        Eli sä oot pirteä, jos tonttukin on ja myös päinvastoin? :))

        Oletko sä Ariel herätessäs hyväntuulinen vai kärttynen?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joskus.

        Mä oon vähän kärtsy. Ainakin siihen asti, ku saan sen ison kahvimukin vedettyä alas :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon vähän kärtsy. Ainakin siihen asti, ku saan sen ison kahvimukin vedettyä alas :)

        Minä kittaan aamuisin teetä.. 😋


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä kittaan aamuisin teetä.. 😋

        Okei :)

        Mulle tee ei oikein uppoa, kun on niin kitkerän makuista. Siitä tulis kyllä hyvää, jos laittais paljon hienosokeria. Se taas ei pitemmän päälle olis terveellistä


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei :)

        Mulle tee ei oikein uppoa, kun on niin kitkerän makuista. Siitä tulis kyllä hyvää, jos laittais paljon hienosokeria. Se taas ei pitemmän päälle olis terveellistä

        Minä taas en tykkää kahvista ollenkaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))
        Kyllä mullaki on mielessä rumia, ku joudun heräämään :[

        Onko sulla ihan oikeita herätyskelloja?

        On parikin vekkarii plus luurin herätys. Jokainen on sijoitettu fiksusti käden ulottumattomiin :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        On sitten unirytmi vähän muuttunut.

        Taitaa tulla suht myöhään noita pelejä...?

        Samanmoista vaivaa on muillakin vanhoilla äijillä. Itsensä kun oikaisee petiin vintti on pimeänä ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Osa peleistä käynnistyy kymmenen maissa, ohi ne menee.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sinäkin oot aamutorkku...

        Aatteles, jos se sänky tosiaan viskasis lattialle. Eikö se olis raivostuttavaa? :)

        Mulla olis semmonen peti, nii saattaisin pistää sängyn samantien ikkunasta pihalle :))

        Joutuis jo aamuyöstä herätä pelkäämään että jokos se kohta heittää. Ei hitto:D

        Sunflower


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä taas en tykkää kahvista ollenkaan.

        Mä en heräis ilman sitä..

        Hyvä, että meille kaikille löytyy oma suosikki :)

        Ootko juonu koskaan mustaherukkateetä?


      • artagnan kirjoitti:

        On parikin vekkarii plus luurin herätys. Jokainen on sijoitettu fiksusti käden ulottumattomiin :)

        Ovelaa :))

        Jos ois vielä semmosia herätyskelloja mitä oli ennen, nii vois laittaa kellot kattilaan. Tiedän joidenkin silloin laittaneen ja hyvin heräsi, ku se kilisi ja kaiku siellä kattilan pohjalla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samanmoista vaivaa on muillakin vanhoilla äijillä. Itsensä kun oikaisee petiin vintti on pimeänä ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Osa peleistä käynnistyy kymmenen maissa, ohi ne menee.

        Touhuatko päivisin niin paljon, että uni tarttuu kiinni aikasemmin illasta?

        Ettet vaa ota tubluureja väärään aikaan? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joutuis jo aamuyöstä herätä pelkäämään että jokos se kohta heittää. Ei hitto:D

        Sunflower

        No pysyis ainaki hereillä :)))

        Kerrostalossa jos asuis, nii olis siinä korvissa pitelemistä, ku luut paukkuis lattiaan joka aamu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho...
        Eli sä oot pirteä, jos tonttukin on ja myös päinvastoin? :))

        Oletko sä Ariel herätessäs hyväntuulinen vai kärttynen?

        Siis mulla on herätessäni aina yhtä iloinen ja onnellinen olo. Ja se johtuu enimmäkseen siitä, että mun vierellä lepää maailman söpöin, ihanin ja komein mies IKINÄ... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis mulla on herätessäni aina yhtä iloinen ja onnellinen olo. Ja se johtuu enimmäkseen siitä, että mun vierellä lepää maailman söpöin, ihanin ja komein mies IKINÄ... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        Tiiäkkö, aina ku mä luen noita sun juttuja, niin mua hämmästyttää kuinka onnellinen ihminen voikin olla...
        Harvalla ihmisellä se noin menee.
        No, tietysti jokaisella voi olla hetkensä, mutta susta kyllä kuultaa sellainen ikionnellisuuden kuva.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko yhtään kärttynen ku herää?

        Aamusta päivä alkaa. Eli on paras aika päivästä


    • Hyvää illan jatkoa kaikille. Pitäkää hauska kesä.

      • Anonyymi

        Kiitti samoin Ilmannimi!:) Syödään jätskiä ja nautiskellaan lämmöstä.

        Sunflower


      • Samoin Ilmannimi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti samoin Ilmannimi!:) Syödään jätskiä ja nautiskellaan lämmöstä.

        Sunflower

        Ilta - aurinko on luksusta


    • Kummallinen tuo väite, että minä muka poistattaisin muiden viestejä ja aloituksia....

      Minä en edes suo niille ajatustakaan...
      Kerran luen, jos uusi aloitus.

      • Missä niin väitetään?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Missä niin väitetään?

        Tuolla alempana on uusin Kokkolan kingsin aloitus.
        Olikohan joku sääjuttu...


      • Anonyymi

        Jonkinmoinen vaiva tuokin, vainoharhaisuus.


      • Mä tsiigailen vaan et näkyykö etusivulla logoi. Ellei näy mä häivyn.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Mä tsiigailen vaan et näkyykö etusivulla logoi. Ellei näy mä häivyn.

        Itelläni just sama homma:D

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        Mä tsiigailen vaan et näkyykö etusivulla logoi. Ellei näy mä häivyn.

        Kiva, ku tuut :))

        Tuli jo eilen mieleen, että oon tunkenu ite koko ajan uutta aloitusta. Toivottavasti kukaan rekatuista ei ole tykänny kakkaa.
        Meinaan, että jos joku muu olis halunnu.. :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Mä tsiigailen vaan et näkyykö etusivulla logoi. Ellei näy mä häivyn.

        Ikävää, että palsta pyörii vain nimimerkkien ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että palsta pyörii vain nimimerkkien ympärillä.

        Toki se on ikävää mutta pitkälti ylläpidon syytä. Anonyymi on vaan semmoista palstatäytettä, tunnistamatonta. Miksi veivät 'mustien' nimimerkkien mahdollisuuden? Se oli typerä teko.


    • Anonyymi

      Hommatkaa sinne kunnon merikelpoinen laiva,että pääsee sinne Tankurin saarelle.Jo toinen kesä kun matkaperuuntui.Pieni tuuli niin purtilo seisoo rannassa,ei liiku mihinkään .Jos on noin heikko merikelpoisuus niin suosittelen poistamaan sen vesiliikenteestä .

      • Ai, sekö on jääny lähtemättä?

        Eihän se ihan pieni ole, joten luulis jonkun verran tuulta pitävän.
        Tänään on kyllä ollu aika kova tuuli.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/viihde/art-2000008087962.html

      Tää menee ohi aiheen mutta linkkaan kuiteski ton jutun. Oottekos miettineet mikä hitto tossa Armin ja Dannyn jutussa oikein mätti? Armi oli hemmetin hyvän näköinen muija ja toi suhdeki kesti kai vuositolkulla heidän välillään mutta Danny se vaan roikkui entisessään. Kuiteski jätkät on hiton herkkiä lähteen 'paremman' matkaan. Miksei tässä? Kertokaas teorioita?

      Sunflower

      • Anonyymi

        Voita molemmin puolin leipää, mihinkäs sitä siitä?


      • Tuosta jutusta tuli vähän kuva, että Armi kyllä odotteli, että Danny eroais, mutta niin ei tapahtunu. Ettei Armi vaa siks olis ratkennu juomaan.

        Danny oli itse avioerolapsi, niin ei senkään takia halunnut erota...näin luin jostakin.


      • Anonyymi

        Klassinen 'luvataan vaan mitään ei tapahdu'. Näitä on ollut Aatamin ja Eevan ajoista ja tulee taatusti olemaan!


    • Anonyymi

      Yli 100 kommenttia ja kaikki saman henkilön hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Entä sitten? Mikset pysy omalla tontilla?


    • Anonyymi

      Kaupungin hoitamatta jättävät nurmikot kasvaa! Hyi törkeän näköisiä jälkeen
      Onko näillä taas joku säästökamampanja?

      • Vaikuttaisiko kesäloma-aika tai sitten sateen vähyys. Aika nopeasti nurmikko menee pilalle, kun leikataan ja ei kastelua.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vaikuttaisiko kesäloma-aika tai sitten sateen vähyys. Aika nopeasti nurmikko menee pilalle, kun leikataan ja ei kastelua.

        Valerealisti käy välillä hohottelemassa, pirullinen tyyppi (esim tänään15:33)...
        Antakaa hyvät ihmiset nurmikon kasvaa. Nyt pääosin kaikki luonnonkukat kukkivat, joten antakaa hyönteisten nauttia. Ja jos haluaa vahvan ja kestävän nurmikon, niin kannattaa odottaa, että kukkien siemenet ovat valmistuneet: apilat nyt parhaimpana esimerkkinä. Nurmikko pitää leikata aina allesilppuavalla toiminnalla. Näin pitäisi kaupungin nurmikonleikkaajien toimia.
        Ei ole ihmekään, että mm Meripuiston nurmikko kituu ja kuolee, kun paras luonnonravinne, nurmikkosilppu kerätään pois, ja rahdataan Hopeakivenlahdelle. Sitten puhutaan jääpoltteesta, voi perrr..le. Haistakaa kaupungin vastaavat "puutarhapomot" pitkä paska, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valerealisti käy välillä hohottelemassa, pirullinen tyyppi (esim tänään15:33)...
        Antakaa hyvät ihmiset nurmikon kasvaa. Nyt pääosin kaikki luonnonkukat kukkivat, joten antakaa hyönteisten nauttia. Ja jos haluaa vahvan ja kestävän nurmikon, niin kannattaa odottaa, että kukkien siemenet ovat valmistuneet: apilat nyt parhaimpana esimerkkinä. Nurmikko pitää leikata aina allesilppuavalla toiminnalla. Näin pitäisi kaupungin nurmikonleikkaajien toimia.
        Ei ole ihmekään, että mm Meripuiston nurmikko kituu ja kuolee, kun paras luonnonravinne, nurmikkosilppu kerätään pois, ja rahdataan Hopeakivenlahdelle. Sitten puhutaan jääpoltteesta, voi perrr..le. Haistakaa kaupungin vastaavat "puutarhapomot" pitkä paska, hah hah haaa!!!...

        Laiskan selityksiä ja kyllä ammattilaiset tietää miten hoidetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valerealisti käy välillä hohottelemassa, pirullinen tyyppi (esim tänään15:33)...
        Antakaa hyvät ihmiset nurmikon kasvaa. Nyt pääosin kaikki luonnonkukat kukkivat, joten antakaa hyönteisten nauttia. Ja jos haluaa vahvan ja kestävän nurmikon, niin kannattaa odottaa, että kukkien siemenet ovat valmistuneet: apilat nyt parhaimpana esimerkkinä. Nurmikko pitää leikata aina allesilppuavalla toiminnalla. Näin pitäisi kaupungin nurmikonleikkaajien toimia.
        Ei ole ihmekään, että mm Meripuiston nurmikko kituu ja kuolee, kun paras luonnonravinne, nurmikkosilppu kerätään pois, ja rahdataan Hopeakivenlahdelle. Sitten puhutaan jääpoltteesta, voi perrr..le. Haistakaa kaupungin vastaavat "puutarhapomot" pitkä paska, hah hah haaa!!!...

        Ressu on taas oikeassa.


    • Anonyymi

      Kalajoella on paljon hiekkaa ja merta .Upeat maisemat .

    • Anonyymi

      Ihanko totta, oli kiva työ? Kokkolassa muutokset huomataan, myös kukkaset. Älä huoli ja murehdi.

    • Anonyymi

      On kyllä kaunista ja mukaavaa,mutta valittettavan kallista ja turhaa. Minkä kaupunki maksaa,tulee ikävä kyllä veronmaksajilta,eikä tipahda taivaasta. Jos sinulta kysyttäisiin maksaisitko kukkasista nyt heti esim. 100€,vai pitäisitkö rahat itselläsi,mitä vastaisit?

      • Anonyymi

        Ei voi millään kukat kustantaa yli 10 miljoonaa euroa. Kaupunki olisi pian kuin Tsherobyl ellei viihtyisyydestä huolehdittaisi kuten nyt esim. kukkaistutuksin. Kuulosti myös kivalta kun suuremmasta kaupungista tullut matkailija kehui paljon Kokkolaa. Meille pikkukylistä muuttaneille tämä vain on se ikuinen katkera paskapaikka joka ei tarjoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi millään kukat kustantaa yli 10 miljoonaa euroa. Kaupunki olisi pian kuin Tsherobyl ellei viihtyisyydestä huolehdittaisi kuten nyt esim. kukkaistutuksin. Kuulosti myös kivalta kun suuremmasta kaupungista tullut matkailija kehui paljon Kokkolaa. Meille pikkukylistä muuttaneille tämä vain on se ikuinen katkera paskapaikka joka ei tarjoa mitään.

        Jojomatskua nuo valittajat.


    • Anonyymi

      Kokkola ammotti tyhjyyttään.Vain naakat ja kalalokit olivat ainoat nähtävyydet.Niin ja yksi humalainen käveli kadulla.Aika zombie kaupunki.Jatkoimme suoraan Kalajoelle .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe