Mitä tunteita herättää paikallisissa kun sateenkaaren väreihin maalattu penkki oli rikottu kappaleiksi?
👍 vai 👎
Sateenkaari-penkki rikottu
7
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sinä kun noin innostaa, olitko mukana rikkomassa?
- Anonyymi
Säälittävä jämägenomi ollut asialla.
- Anonyymi
Kiteellä tuntuu olevan rajoittunutta porukkaa paljon, mutta on tietysti muuallakin.
Mut hei, ihmisiä kaikki, etenkin he, jotka uskaltavat olla aitoja. Hatun nosto niille, jotka uskaltaa erottuu massasta muutenkin kuin feikkaamalla omaa ulkonäköään kampaamoissa. Erilaisiks synnytään. Aitoudesta pitäisi palkita, ei sakottaa. - Anonyymi
Aivan okein!
Sateenkaarenvärit kuuluu vaan taivaalle!
Miksi jotkut häpäisee Jumalan luomaa?- Anonyymi
Oikein!
Jumalan luomaa ei saa vähäistä lepsukat ja homot.
pitäkøöt salassa omat tunteensa.
Tehkøtöt kauppansa, asumisesta ym!
Jumala on luonut miehen ja naisen, yhdessä/keskenään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein!
Jumalan luomaa ei saa vähäistä lepsukat ja homot.
pitäkøöt salassa omat tunteensa.
Tehkøtöt kauppansa, asumisesta ym!
Jumala on luonut miehen ja naisen, yhdessä/keskenään!Kyllä on sujuvaa sönkötystä. Jos jumala loi ihmisen kuvakseen, on paljon mennyt pieleen tämänkin olennon kohdalla. Tosin epäonnistuminen on inhimillistä, jumalallekin.
- Anonyymi
Ai kauheeta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919