Olisi kiinnostavaa tietää, mitä te kaksosmiehet -ja miksei naisetkin- puuhailette? Esim. minkälaisia harrastuksia teillä on? Viihdyttekö paremmin kotona vai erilaisissa riennoissa? Vai kuluuko kaikki aikanne töissä?
Olen tutustunut muutamaan kaksosmieheen ja juttu on luistanut aina todella hyvin. Yksi heistä on alkoholisoitunut ja kaksi muuta ovat olleet varattuja, joten mistään sen vakavammasta ei ole ollut kyse. Mielelläni kyllä tapaisin vapaan uroksen.. Ehkä siksi kysynkin ;)
Missä kaksosmiehiä tapaa?
12
4451
Vastaukset
- Kaksos uros
Aika kuluu töissä ja kaikenlaisessa puuhastelussa.Viidyn kotona, riennoissa, se riippuu elämäntilanteesta. Osaan olla myös aika renttu.
- .......
Kirkossa. Kaksoset tykkäävät rukoilla ja jeesustella.
- kaks
Liikkeellä ollaan. Ihan varmasti sosiaalisissa tilaisuuksissa eli kotibileissä, kokouksissa, juhlissa, tapaamisissa... Nyt kahlaa seuraavaksi kaikki kaveriesi kotibileet läpi ja nappaa sieltä!
Me myös opiskellaan ja ollaan töissä, paljon. Siellä kannattaa katsastaa kahvilat ja työpöytäkeskustelut :)- Oinaspässi
Sopivasti onkin vappu tulossa, jos vaikka joku kaksosherra osuisi mun näköpiiriin.. :)
Ilmeisesti kannattaa suunnata katse sinne ihmisjoukkoon, jossa kuuluu kovasti puhetta. Eikös kaksoset ole aika sanaseppoja ;) Kiitokset vaan vinkeistä! - ei kannata
Oinaspässi kirjoitti:
Sopivasti onkin vappu tulossa, jos vaikka joku kaksosherra osuisi mun näköpiiriin.. :)
Ilmeisesti kannattaa suunnata katse sinne ihmisjoukkoon, jossa kuuluu kovasti puhetta. Eikös kaksoset ole aika sanaseppoja ;) Kiitokset vaan vinkeistä!tavata kaksosmiestä missään ja piste.
- Humpuli
En suosittele. Kaksoset on niin kieroja... Yhtenä hetkenä ne rakastaa ja palvoo täysillä, toisella hetkellä räkii naamaan ja kiroo alimpaan helvettiin. hauska juttu siinä on vielä se, että ne ei edes tajua tehneensä väärin.plus vielä se että ne on hyvin taipuvaisia pettää puolisoaan. Ne raukathan on niin omahyväsiä että kapakassa pokailee omaa peilikuvaa jos ei muuta saa. Huomaa myöhemmin vieneensä ittensä jatkoille.Kaks naamasia kusipäitä.
Ilmottele kun olet seurustellu unelmies kaksosmiehen kanssa jonkun aikaa.
Muista ilmottaa myös se, millon se sua pettää.
(varaudu että kaksoset ei myönnä mitään vääryyden tehtyä. Ei vaikka olis minkälaista dokumenttia.Huutamalla ja raivoamalla saa totuuden ulos kaksosista)- Oinaspässi
Taidan sitten olla masokisti.. ;) Eihän se merkistä ole kiinni, pettääkö joku vai ei. Kohdalleni ei vain kyseistä merkkiä ole sattunut ainakaan seurustelumielessä.. uteliaisuuttani kyselen. *maailma on avoin kaikille tuttavuuksille*
aika monimutkanen olen.päivä,hetki ilman ajatusta..tylsää..keskustelu..ah mikä tunne.
ja huumoria.ei mikään tosikko..- yks akka vaan 40+
terve,
ikävä kyllä sulla ei ollu tuolla sivullas linkkiä sähköpostiis jotta olis voinu suoraan postia laittaa. Mua on alkanu huolestuttaa jotta ootkohan sää ihan terve kun lukee sun kirjotuksia tuolla sätissä..... onkos nyt lääkitys kohdallaan?????? - kuka on terve??
yks akka vaan 40+ kirjoitti:
terve,
ikävä kyllä sulla ei ollu tuolla sivullas linkkiä sähköpostiis jotta olis voinu suoraan postia laittaa. Mua on alkanu huolestuttaa jotta ootkohan sää ihan terve kun lukee sun kirjotuksia tuolla sätissä..... onkos nyt lääkitys kohdallaan??????minulla ei ole milelenterveys ongelmia tai muutakaan psyykkistä vaivaa..äo oli soveltuvuus testeissä 140 (ammattiin soveltuvuus vuonna 1974)jollain on huumoria ja yleensä ei.otan osaa elämääsi sen perin mielikuvituksettomuuden takia..kyllä se siitä:))))
ziisus.. - perusteella
...mies mun makuuni...
haluaa saada kiini tämän kapistuksen ;))) perusteella kirjoitti:
...mies mun makuuni...
haluaa saada kiini tämän kapistuksen ;)))hmmm..mitä tuohonkin sanoisi-vain onko kuuluisaa vedätystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882