Missä kaksosmiehiä tapaa?

Oinaspässi

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä te kaksosmiehet -ja miksei naisetkin- puuhailette? Esim. minkälaisia harrastuksia teillä on? Viihdyttekö paremmin kotona vai erilaisissa riennoissa? Vai kuluuko kaikki aikanne töissä?
Olen tutustunut muutamaan kaksosmieheen ja juttu on luistanut aina todella hyvin. Yksi heistä on alkoholisoitunut ja kaksi muuta ovat olleet varattuja, joten mistään sen vakavammasta ei ole ollut kyse. Mielelläni kyllä tapaisin vapaan uroksen.. Ehkä siksi kysynkin ;)

12

4431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksos uros

      Aika kuluu töissä ja kaikenlaisessa puuhastelussa.Viidyn kotona, riennoissa, se riippuu elämäntilanteesta. Osaan olla myös aika renttu.

    • .......

      Kirkossa. Kaksoset tykkäävät rukoilla ja jeesustella.

    • kaks

      Liikkeellä ollaan. Ihan varmasti sosiaalisissa tilaisuuksissa eli kotibileissä, kokouksissa, juhlissa, tapaamisissa... Nyt kahlaa seuraavaksi kaikki kaveriesi kotibileet läpi ja nappaa sieltä!

      Me myös opiskellaan ja ollaan töissä, paljon. Siellä kannattaa katsastaa kahvilat ja työpöytäkeskustelut :)

      • Oinaspässi

        Sopivasti onkin vappu tulossa, jos vaikka joku kaksosherra osuisi mun näköpiiriin.. :)
        Ilmeisesti kannattaa suunnata katse sinne ihmisjoukkoon, jossa kuuluu kovasti puhetta. Eikös kaksoset ole aika sanaseppoja ;) Kiitokset vaan vinkeistä!


      • ei kannata
        Oinaspässi kirjoitti:

        Sopivasti onkin vappu tulossa, jos vaikka joku kaksosherra osuisi mun näköpiiriin.. :)
        Ilmeisesti kannattaa suunnata katse sinne ihmisjoukkoon, jossa kuuluu kovasti puhetta. Eikös kaksoset ole aika sanaseppoja ;) Kiitokset vaan vinkeistä!

        tavata kaksosmiestä missään ja piste.


    • Humpuli

      En suosittele. Kaksoset on niin kieroja... Yhtenä hetkenä ne rakastaa ja palvoo täysillä, toisella hetkellä räkii naamaan ja kiroo alimpaan helvettiin. hauska juttu siinä on vielä se, että ne ei edes tajua tehneensä väärin.plus vielä se että ne on hyvin taipuvaisia pettää puolisoaan. Ne raukathan on niin omahyväsiä että kapakassa pokailee omaa peilikuvaa jos ei muuta saa. Huomaa myöhemmin vieneensä ittensä jatkoille.Kaks naamasia kusipäitä.
      Ilmottele kun olet seurustellu unelmies kaksosmiehen kanssa jonkun aikaa.
      Muista ilmottaa myös se, millon se sua pettää.
      (varaudu että kaksoset ei myönnä mitään vääryyden tehtyä. Ei vaikka olis minkälaista dokumenttia.Huutamalla ja raivoamalla saa totuuden ulos kaksosista)

      • Oinaspässi

        Taidan sitten olla masokisti.. ;) Eihän se merkistä ole kiinni, pettääkö joku vai ei. Kohdalleni ei vain kyseistä merkkiä ole sattunut ainakaan seurustelumielessä.. uteliaisuuttani kyselen. *maailma on avoin kaikille tuttavuuksille*


    • aika monimutkanen olen.päivä,hetki ilman ajatusta..tylsää..keskustelu..ah mikä tunne.
      ja huumoria.ei mikään tosikko..

      • yks akka vaan 40+

        terve,

        ikävä kyllä sulla ei ollu tuolla sivullas linkkiä sähköpostiis jotta olis voinu suoraan postia laittaa. Mua on alkanu huolestuttaa jotta ootkohan sää ihan terve kun lukee sun kirjotuksia tuolla sätissä..... onkos nyt lääkitys kohdallaan??????


      • kuka on terve??
        yks akka vaan 40+ kirjoitti:

        terve,

        ikävä kyllä sulla ei ollu tuolla sivullas linkkiä sähköpostiis jotta olis voinu suoraan postia laittaa. Mua on alkanu huolestuttaa jotta ootkohan sää ihan terve kun lukee sun kirjotuksia tuolla sätissä..... onkos nyt lääkitys kohdallaan??????

        minulla ei ole milelenterveys ongelmia tai muutakaan psyykkistä vaivaa..äo oli soveltuvuus testeissä 140 (ammattiin soveltuvuus vuonna 1974)jollain on huumoria ja yleensä ei.otan osaa elämääsi sen perin mielikuvituksettomuuden takia..kyllä se siitä:))))
        ziisus..


      • perusteella

        ...mies mun makuuni...
        haluaa saada kiini tämän kapistuksen ;)))


      • perusteella kirjoitti:

        ...mies mun makuuni...
        haluaa saada kiini tämän kapistuksen ;)))

        hmmm..mitä tuohonkin sanoisi-vain onko kuuluisaa vedätystä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe