Pieni paniikki itellä kun miehellä on korona! Mitä minä nyt teen? Vinkkejä, neuvoja ja tsemppiä kaivataan! Vähän pelottaakin.
Avomiehellä on korona, mitä minä teen?
18
121
Vastaukset
- Anonyymi
Sunkin pitäis vissiin pysytellä karanteenissa.
Ja onhan niitä koronaneuvonta puhelimiakin, kai niistä voi kysellä asiasta.
Tai sitten oman kunnan terveydenhuollosta, terkkarista tms. - Anonyymi
Ja mullakin pieni biljaardipeli.
- Anonyymi
Hmm...Suosittelen räsypokkaa...Hmm...se kun kehittää taloudellisuus tajuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Suosittelen räsypokkaa...Hmm...se kun kehittää taloudellisuus tajuakin.
Aloitushan on täysin tuulesta temmattu! Kirjoitat jälleen naisen ominaisuudessa.
Talossasi vaimosi on ainoa järkevä ihminen. Hän laittaa ruokaa, hoitaa talouttasikin.
Hänellä täytyy olla pitkä pinna...todellisuustajusi on niin hakusessa.
- Anonyymi
tsemppiä.kyllä me kaikki tästä selvitään.
- Anonyymi
Aloittaja tässä moi: kävin koronatestissä ja nyt kotona otamme rauhallisesti, odottelemme tulosta, minä olen karanteenissa 2vkoa ja mies eristyksissä 2vkoa. Lääkärille ilmoitettu kaikkien nimet ja puhelinnumerot ketä olemme nähneet viimeisen 4pv aikana.
- Anonyymi
soita terveysasemalle saat neuvot sieltä....
- Anonyymi
mee naimisiin niin sinulla ei ole enää vaarallista avomiestä
- Anonyymi
Aloittaja täällä. Minulla ei ole koronaa. Siirryn muualle karanteeniin.
- Anonyymi
Metsään vaan telttamajoitukseen. Ilmatkin ovat hyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsään vaan telttamajoitukseen. Ilmatkin ovat hyvät.
Päädyin sukulaisten autotalliin teltan kanssa.
- Anonyymi
Kivaa kesälomaa :D
- Anonyymi
Ei korona ole sen kummempi kuin tavallinen influenssa. Hoito-ohjeita löytyy sivulta www.siinto,com. Kai miehesi tarvitsee sinun tukeasi!
- Anonyymi
Hoito-ohjeet: http://www.doctoryourself.com/titration.html
- Anonyymi
Hoidat potilasta jos pahaksi äityy. Tarvittaessa toimitat lähtemään sairaalaan.
Käyt itse testissä, kunhan olet ollut yhteydessä terveydenhuoltoon, saat ohjeet.
Altistuneethan määrätään karanteeniin, eli älä lähde kotoa minnekkään, ennenkuin saat ohjeet, äläkä sittenkään mikälilätkäisevät samantien karanteenin.
Avomiehesihän on eristyksissä nyt säädetyn ajan.
Totta ihmeessä se voi tarttua sinuunkin, mutta toimintaohjeitten saanti on nyt ekana tärkein, ja se miten sapuska ja muu tarpeellinen liikkuisi kotiovenne ulkopuolelle ilman että kumpikaan teistä lähtee ruokaa hakemaan(tai apteekkiin tms).
Käsittääkseni eristys-, ja karanteenijuttuja ei saa rikkoa. Eikä ole suotavaa muutenkaan, nyt kannattaa ensin ajatella muiden terveyttä. Kyllä teillä on puhelimet, käyttäkää niitä ja hyvä että nykyään saa kaiken tilattua vaikka oven taakse. - Anonyymi
Käy vieraissa.
- Anonyymi
No sehän se koronan torjunnassa tärkeintä onkin. Ei ole normaalia käydä vieraissa. Korjaa elämäsi kuntoon!
- Anonyymi
Vaihtoehto avata silmänsä ja uskaltaa hyväksyä totuus.
https://injektiopiikki.com/2021/06/29/asiat-oikeisiin-mittasuhteisiin-tehohoitoa-vaativa-covid-19-on-vakava-tauti/?amp=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948