MOI!
tämmöinen löytyi, https://www.ubuntu-fi.org/lataa-ubuntu/ jossa sivua alas vierittämällä löytyy erilaisia "Jakeluja" eli "Lataa"...
Onko kellään kokemusta mitä ja minkä laatuisia ohjelmia Ubuntu Studio sisältää?
piirtelyyn ja valokuvien käsittelyyn..
nettiselailun lisäksi tietokoneen pääasiallinen käyttö on mulla tesktinkäsittely ja kuvien säätö ja piirtäminen
vastauksista kiitos
Ubuntu Studio-jakelu onko kokemusta?
11
1592
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki upuntuun saatavat ohjelmat ovat ikivanhoja bugisia viritelmiä.
- Anonyymi
Ubuntu Mate on parempi.
- Anonyymi
Ei sivullasi puhuta mitään studiosta, siinä on vain Ubuntu versiot.
Katso tuolta, mitä se sisältää:
https://ubuntustudio.org - Anonyymi
Kiitti Vinkistä!
Kokeillaan.
Aloituksessa olevan linkin sivua alas vierittämällä onkin Kehittäjille osa,
jossa on mainittu Ubuntustudio.. - Anonyymi
..GIMP ja Openshot onkin jo käytössä..
tutustumisen arvoinen tuo ubuntustudio..- Anonyymi
Ei todellakaan ole..
- Anonyymi
Ne Ubuntu Studion kuvankäsittely- yms. ohjelmat saa käytännössä mihin hyvänsä Linux-jakeluun.
U.S. on vain ikäänkuin valmis paketti laiskoille. - Anonyymi
Juu, Darktable, sai parilla "klikulla" ladattua, mielenkiintoinne, vaatii jonkin verran harjoittelua... englannin kielinen..
- Anonyymi
Itse käytän kuvienkäsittelyyn mm. 'rawtherapee' -ohjelmaa Fedora Linuxissa, joka osaa näyttää useimpien (ellei tänä päivänä jo kaikkien) digikameroiden RAW -kuvat oikein.
- Anonyymi
Sama homma. Toimii erinomaisesti ja on kohtuu yksinkertainen.
- Anonyymi
Rawtherapee on myös osin suomenkielinen.. käytössä on 4. jotain versio, uusin on 5.8..
johon on helpompi päästä kiinni kuin Darktableen, jos ei ole aiempaa kokemusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294