Haluaisin ihan yleisen mielipiteen seuraavasta asiasta.
Poika lapseni pääsee ripiltä ja ehdottomasti ei halua mustaa takkia ja housuja yhdessä ja rusettia. Haluaisi pukeutua enemmän casual tyyliin rennommin, tumman sininen takki ja mustat housut ja siihen kravatti. Uusioperheessä olemme ja kumppanilleni erittäin tärkeää ohjeistaa poikaani pukeutumaan "kuten muutkin" miten konfirmaatioon pukeudutaan. Itse olen sitä mieltä että poikani on muutenkin hieman omalaatuinen ajattelija ja oman tiensä kulkija niin olisi väärin pakottaa häntä pukeutumaan vasten tahtoaan vain sen tähden että muutkin pukeutuu, haluan että itse löytäisi oman tapansa kehittyä ja löytää itsensä, ikäisekseen erittäin lahjakas monessa asiassa. Onko mielestänne jokin pyhäinhäväistys poiketa totutusta "oikeasta" etiketistä? Teenkö itse väärin asiassa? Silloin kun itse ripiltä pääsin pukeutumistyyleillä ollut niin mitään selkeää kaavaa. Onko tosiaan näin että KAIKKI pukeutuvat mustaan pukuun ja rusetteihin eikä tästä kuuluisi poiketa? Tästä on tullut jopa riidan aihe perheessämme. Pojan oikea äiti on samoilla linjoilla kuin minä.
Rippijuhliin/konfirmaatioon pukeutuminen
Anonyymi
1
2964
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan pukeutuu siististi. Käsittääkseni tuohon ei ole olemassa varsinaista pukukoodia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408