Olen puolitoistavuotiaan sakemanniuroksen onnellinen omistaja, mutta nyt suunnitelmissa olisi ottaa perheenlisäykseksi doggi(uros).
Miten luulette parivaljakon tulevan toimeen? Susari on tottunut pennustapitäen muihin koiriin, eikä ole ollut ongelmia vaikka koiria on ollut hoidossakin. Tuleekohan paljon "pomo"riitoja?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista ja iloista kevättä =)
susari+doggi?
6
1113
Vastaukset 6
- keskenään
siten säästyt aikuisiän murheilta
- katani
voi kyllä toimia ihan hyvin ja doggien kans on pidetty pienempiäkin koiria seurana,mut mun doggi on leikkiessa(eli vahingossa) runnellu pahastikki susikoiraa koska dogilla on niin iso koko ero susikoiraan.ja jo dogin ollessa pentu,anna niiden keskenään selvittää välit,eli luultavasti doggi jäis alemmaks,koska susikoiras on vanhempi,sen susikoiras varmasti tekee sil jo selväks pentuna.tosin joskus voi tulla vallanvaihto..
- SaN
Mikä helv%¤# susari? Ai susikoira? Tiedätkö (et näköjään) ettei mitään susikoiraa ole olemassakaan, tai on mutta se ei tod. ole saksanpaimenkoira. Suden ja koiran risteytystä voisi kutsua "susariksi"..Noin niikuin lekkisästi..ristus
- SaN
Pakko vielä tähän puuttua. Mikä "sakemanni"??
Siis Saksan kansalainen? Saksan metsästys terrieri? Saksan seisoja? Vai kenties Saksan pähkinä!! :O
- SaN
Siis mikä "doggi"?? Ai bulldoggi vai Bordeauxin doggi, kenties mallorcan doggi??
hahahahaa- jessus
Mee ny helvettiin saatanan pilkunviilaaja!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 611082
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52730Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti332708- 67707
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540