Mitäs opintopolussanne lukee? Varasijalla vai kesken?
Farmasia 2021
9
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin yliopisto -kesken
- Anonyymi
Kuopion yliopisto ja varasijalla 93 😂 Ei siis tarvii mennä kouluun tänä vuonna mutta pitää opiskella enemmän ensi vuoteen 👌🏻
- Anonyymi
Näkyykö sinulla - Kuopion varasijalla 93 oleva - ne sisäänpääsyn pisterajat? Mun opintopolussa pisteet 6.75 ensikertalaiselle ja 7.75 kaikille hakijoille. Pisteet on niin alhaiset, että mietin onko mun opintopolussa joku virhe niissä?
- Anonyymi
Onkohan noi pisteet - 6.75 ja 7.75 - vain sen kakkososion pisteet, ja siksi noin alhaiset?
- Anonyymi
Miulla näkyy juu samalla tavalla ja ihmettelin samaa 😅
- Varasija 93
- Anonyymi
Onko Helsingin tulokset tullut?
- Anonyymi
Vähän outoa kun Hesingissa alin pistemäärä 6 ja Kuopiossa 6.75, vaikka yleensä Kuopiossa on pienempi alin hyväksytty pistemäärä.
- Anonyymi
Onko Helsingin tulokset tullu? Entä maisterihaun?
- Anonyymi
Nyt jännittää teidän muiden puolesta, kun varasijajono on lähtenyt liikkeelle ainakin Kuopiossa. Pidän teille peukkuja pystyssä 😊
- Entinen Varasija 93
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784