Kuvitellaan tilanne, olet tulossa minulle töihin, työnä keräilyä yhdistelmällä.
Työt alkavat aamulla 04.00, ja päättyvät noin 17.00 - 19.00 samana iltana. Ajoa taas tulee noin 5-6h päivä.
Töitä olisi viisi päivää viikossa.
Maksaisin sinulle AKT työehtosopimuksen mukaan palkkaa taulukosta 2.
Ylitöistä maksaisin sinulle vain 50% tunnit, 100% tunnit menisivät työaikapankkiin, tunti tunnista.
Miltä tämmöinen työ kuulostaisi sinun mielestä, asialliselta, kohtuuttomalta vai juuri täydelliseltä?
Leikitäämpäs hiukan ajatuksella
9
845
Vastaukset
- Anonyymi
Täähän on ryästöä kuskia kohtaan
- Anonyymi
Kuvitellaan vaan. Hommaatko työvaatteet kaikkine tarvikkeineen ja kenkineen? Onko sinun firmassa olemassa työterveystarkastus ja työterveyshuolto? Onko koulutus tarvittaviin kortteihin olemassa firmassa? Onko koulutus kaikkiin työkaluihin olemassa? Onko työhön opastusasia kunnossa? Mikä on AKT taulukko 2 ? Katsotaan voidaanko yrittää.
- Anonyymi
Ompas sulla pitkät työpäivät, 13-15 tuntiset. Ei kai tuo liene laillistakaan? Mutta toki jos edes maksaisit sitten tunneista asiallisesti, niin joku omaa elämää vailla oleva saattaisi tullakin vähäksi aikaa töihin tienaamaan taskurahoja.
- Anonyymi
Alle tes palkan ja 8h on muuten päivittäinen työaika
- Anonyymi
Vaikka ajoaika on noin pieni,mutta jos kokonaistyöaika on ilmoittamasi mukainen niin se rikkoo työaikalakeja jotka on tarkasti määritelty työehtosopimuksessa. Kuka nykyihminen haluaa tehdä työpäivää joka alkaa klo 4 aamulla ja päättyy klo 19. Ei kukaan halua olla tällaisessa
riistotyössä mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ajoaika on noin pieni,mutta jos kokonaistyöaika on ilmoittamasi mukainen niin se rikkoo työaikalakeja jotka on tarkasti määritelty työehtosopimuksessa. Kuka nykyihminen haluaa tehdä työpäivää joka alkaa klo 4 aamulla ja päättyy klo 19. Ei kukaan halua olla tällaisessa
riistotyössä mukana.Tulen mielelläni.
Palkkavaatimus. Ja sovitaan, pidetään AKT huijarit poissa.
Läpi tuntipalkka 30 € / h, 14 h/ vrk.
Kuukausipalkka n 9 000 €. Tuo on normaali palkka koska Perkoila/ Hosike maksaa saman päivärahat.
terveisin tuleva kuljettajasi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen mielelläni.
Kuukausipalkka n 9 000 €. Tuo on normaali palkka koska Perkoila/ Hosike maksaa saman päivärahat.
terveisin tuleva kuljettajasiRekkakuskeista huutava pula
Helsingin seudulle avautuu kymmenessä vuodessa noin 18 000 logistiikka-alan työpaikkaa, eikä alan koulutus riitä täyttämään syntyvää vajetta. Helsingin seudun kauppakamarin selvityksen mukaan pulaa on etenkin kuljettajista. Myös päteviä opettajia kaivataan lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkakuskeista huutava pula
Helsingin seudulle avautuu kymmenessä vuodessa noin 18 000 logistiikka-alan työpaikkaa, eikä alan koulutus riitä täyttämään syntyvää vajetta. Helsingin seudun kauppakamarin selvityksen mukaan pulaa on etenkin kuljettajista. Myös päteviä opettajia kaivataan lisää.Juu Helsingissä ei kuljettajan palkalla elä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen mielelläni.
terveisin tuleva kuljettajasiHosike on kaikista huanoin maksaja. Siel ei kukaan tienaa! Odotusajalta ei todellakaan makseta vaikka olisit päivän venailemassa tois puolel suomee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289