Leikitäämpäs hiukan ajatuksella

Anonyymi

Kuvitellaan tilanne, olet tulossa minulle töihin, työnä keräilyä yhdistelmällä.

Työt alkavat aamulla 04.00, ja päättyvät noin 17.00 - 19.00 samana iltana. Ajoa taas tulee noin 5-6h päivä.

Töitä olisi viisi päivää viikossa.

Maksaisin sinulle AKT työehtosopimuksen mukaan palkkaa taulukosta 2.

Ylitöistä maksaisin sinulle vain 50% tunnit, 100% tunnit menisivät työaikapankkiin, tunti tunnista.

Miltä tämmöinen työ kuulostaisi sinun mielestä, asialliselta, kohtuuttomalta vai juuri täydelliseltä?

9

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täähän on ryästöä kuskia kohtaan

• Anonyymi

Kuvitellaan vaan. Hommaatko työvaatteet kaikkine tarvikkeineen ja kenkineen? Onko sinun firmassa olemassa työterveystarkastus ja työterveyshuolto? Onko koulutus tarvittaviin kortteihin olemassa firmassa? Onko koulutus kaikkiin työkaluihin olemassa? Onko työhön opastusasia kunnossa? Mikä on AKT taulukko 2 ? Katsotaan voidaanko yrittää.

• Anonyymi

Ompas sulla pitkät työpäivät, 13-15 tuntiset. Ei kai tuo liene laillistakaan? Mutta toki jos edes maksaisit sitten tunneista asiallisesti, niin joku omaa elämää vailla oleva saattaisi tullakin vähäksi aikaa töihin tienaamaan taskurahoja.

• Anonyymi

Alle tes palkan ja 8h on muuten päivittäinen työaika

• Anonyymi

Vaikka ajoaika on noin pieni,mutta jos kokonaistyöaika on ilmoittamasi mukainen niin se rikkoo työaikalakeja jotka on tarkasti määritelty työehtosopimuksessa. Kuka nykyihminen haluaa tehdä työpäivää joka alkaa klo 4 aamulla ja päättyy klo 19. Ei kukaan halua olla tällaisessa
        riistotyössä mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ajoaika on noin pieni,mutta jos kokonaistyöaika on ilmoittamasi mukainen niin se rikkoo työaikalakeja jotka on tarkasti määritelty työehtosopimuksessa. Kuka nykyihminen haluaa tehdä työpäivää joka alkaa klo 4 aamulla ja päättyy klo 19. Ei kukaan halua olla tällaisessa
        riistotyössä mukana.

Tulen mielelläni.
        Palkkavaatimus. Ja sovitaan, pidetään AKT huijarit poissa.
        Läpi tuntipalkka 30 € / h, 14 h/ vrk.
        Kuukausipalkka n 9 000 €. Tuo on normaali palkka koska Perkoila/ Hosike maksaa saman päivärahat.

terveisin tuleva kuljettajasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen mielelläni.
        Kuukausipalkka n 9 000 €. Tuo on normaali palkka koska Perkoila/ Hosike maksaa saman päivärahat.

Rekkakuskeista huutava pula
        Helsingin seudulle avautuu kymmenessä vuodessa noin 18 000 logistiikka-alan työpaikkaa, eikä alan koulutus riitä täyttämään syntyvää vajetta. Helsingin seudun kauppakamarin selvityksen mukaan pulaa on etenkin kuljettajista. Myös päteviä opettajia kaivataan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekkakuskeista huutava pula
        Helsingin seudulle avautuu kymmenessä vuodessa noin 18 000 logistiikka-alan työpaikkaa, eikä alan koulutus riitä täyttämään syntyvää vajetta. Helsingin seudun kauppakamarin selvityksen mukaan pulaa on etenkin kuljettajista. Myös päteviä opettajia kaivataan lisää.

Juu Helsingissä ei kuljettajan palkalla elä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen mielelläni.

Hosike on kaikista huanoin maksaja. Siel ei kukaan tienaa! Odotusajalta ei todellakaan makseta vaikka olisit päivän venailemassa tois puolel suomee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe