Lämpimät säät jatkuvat.
Mansikat kypsyvät.
Söin jo kourallisen metsämansikoita,
Joko olet hilloja keitellyt tai pakkaseen piilotellut mansikoita.
Aika kova hinta 45 euroa 5 kg laatikosta.
Huomenna pitää mennä torille tutkailemaan mansikka-asiaa.
Metsissä kuivuus vaivaa mustikoita,
oletko jo tarkastanut ikiomat marjapaikkasi.
Miltä näyttää, saadaanko suut makeaksi marjoista?
Päivän hyvä uutinen
5
100
Vastaukset
Puna-Ruutuisella katoksella varjeltu Mansikka-Paikkani toimii hyvin.
Näin Kesä-Kuumallakin.
On toiminut jo vuosia.
Jo viikkoja sitten ostelin sielä Belgialaista Mansikkaa.
Se Mansikka oli turvoksissa.
Ei sitä siis kuivuus vaivannut.
Jokusen viikon olen paikasta nyt ostellut kotimaista.
Hyvin on turpeaa sekin nyt.
Hyvä-lirkkuisia tyttöjä siellä myy.
Melkein vanha mieskin meinaa ottaa tosissaan. :)
Noh, minua eivät naiset narraa vieläkään.
Jos en lupaa sillee anna.
-
Kaikki kunnia Musti- ja Puolukoille.
Sekä kerääjilleen.
Noin pitää tehdä vielä kun aika on.
H.Hei H, nyt mä muistankin rouva Uusikaupungista,
vai joko olet keksinyt uuden punaruutukatoksen,
vai muistanko ihan punaposkipuolukoita, raakoja vielä kukkivat vasta.
Täällä torilla on eräs entinen taksikuski,
joka savon puolella kasvattaa ja kuljettaa
meille rouville makoisat marjat ja perunat ja nauriit.
Hyvä aamu,
mikä se aina niin aikaisin herättää? Linnut ja lintujen poikaset.
Ne on nyt villimmillään näissä nurkissa.
Ajoin eilen nurmikoita ja totesin,
että oman pihan marjapaikka voi hyvin.
Karviaiset ja herukat kypsyvät kovaa vauhtia.
Ensimmäinen heinäkuuta,
luulen, että tästä tulee hyvä päivä.
Aamn raikkaus houkuttaa jotain touhuamaankin,
mutta puolen päivän jälkeen kiertelen vain varjopaikoissa.- Anonyymi
Mansikoita syön nyt tuoreena,en pakasta,ostan talvella valmista hilloa.
Uimassa on mukava käydä,vedet lämpymiä,talvella en ui.- Anonyymi
samat sanat, en pakasta vaan joka päivä tuoreita mansikoita ja nyt on isoja uusia perunoita, pienet tekee vatsavaivoja..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483
