Tietääkö joku, missä kohtaa IAT2 anturi sijaitsee Mazda6 2008 dieselissä? Onko osa muovia vai metallia ja mistähän mahdollisesti osan saisi tilattua tai mikä on kyseisen osan varaosanumero. Kovasti olisin kiitollinen tiedoista.
Mazda 6 IAT 2 anturin sijainti
Anonyymi
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Muovilta tuo näyttää.
Tuo nettikauppa mistä katon, niin siellä on tarjolla 15 eri valmistajan vaihtoehtoa, eli ei tuo voi ihan harvinainen olla. Hintahaitari tuolla on 22 - 97 euroa. (jätän tarkoituksella sanomatta mistä katson)
http://nema.club/2014wsm/workshop manual/n6w01/html/id0140g0900300.html
Joo mä tiedän, ei ole diesel eikä vuosimalli täsmää, mutta periaate on sama, siellä se jossakin imupuolen putkessa on.- Anonyymi
Ja linkin osoite katkesi keskeltä, se on oikea kun yhdistää nuo kaksi riviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774