Voinko mennä uimaan reilun viikon päästä ruusun ensioireiden alkamisesta? Antibiootit olen saanut jo käyttööni ja niitä syön reseptin mukaisesti.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sitten jos toinen kantapää yllättäen kipeytyy useamman antibioottikuurin aikana tai jälkeen, kun et hoida asiallisesti ruusua pois, niin googlaa Duodecim sivuilta aiheesta.
Lähtee tyyliin paikat repeilemään. Jo 90-luvulla Suomessa annettiin suositus keskeyttää heti antibioottihoito, jos kantapää kipeytyy.
Asia nousi uudelleen yleiseen tietoisuuteen youtubella Mr Ballen- kanavan kertomilla todellisuuteen pohjaavilla karmivilla tarinoilla. Yleensä tarinoita paikoista mihin ei voi päätyä, mutta ihmiset ovat vain niihin itsensä ängenneet kuolemaan ja sitä rataa. Antiobioottijuttu ei sitten sovi heikkohermoisille sekään. Tai jos on hoitokuuri juuri päällä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493