kaksisuuntaiseen sairauteen?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ei kuulu, ihan perus-terveen ihmisen diagnoosi.
- Anonyymi
En tiedä. Mutta sen tiedän, että molemmat kuuluvat psykiatriaan.
- Anonyymi00003
Kuuluu ainakin bipo 1. Seurustelin 1,5 vuotta ja huijas/valehteli koko ajan. Luuli etten tajua asiaa, mutta niinhän ne luulee olevansa manipulaation mestareita,. Terve ihminen kyllä huomaa ja siihen tunteeseen kannattaa luottaa. Leikkivät toisten ihmisten elämällä. Oikeuttavat itselle onnellisuuden hypolla/ manialla ja tekevät sen toisen ihmisen kustannuksella.
hyi hitto mitä hirviöitä. harmi kun ei niitä laiteta enään laitoksiin.- Anonyymi00004
On tosiaan vain niiden bipojen ongelma jotka eivät sairauttaan myönnä ja siihen soveltuvaa hoitoa saa. Hoidettuina ollaan kuin ihan kuka tahansa muukin.
Ps. Manipulointi on enemmän narsistien kuin kaksisuuntaisten heiniä. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
On tosiaan vain niiden bipojen ongelma jotka eivät sairauttaan myönnä ja siihen soveltuvaa hoitoa saa. Hoidettuina ollaan kuin ihan kuka tahansa muukin.
Ps. Manipulointi on enemmän narsistien kuin kaksisuuntaisten heiniä.niinpä ihmettelen tuota hänen kommenttia jossa väittää tuollaista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ps. Manipulointi on enemmän narsistien kuin kaksisuuntaisten heiniä.Äkkiä tullee mielee se että häneltä puuttuu tieto asioista että ei osaa älyllisesti pohdiskella asioita.
- Anonyymi00005
Aloitusviesti on niin pielessä kuin olla ja voi. Ihme-populistinen avauspostaus ja yksi ihme-populistinen kommenttikin täällä.
- Anonyymi00006
Valehtelu ja kieroilu kertoo epärehellisestä ihmisestä. Ei taustalle tarvita mitään sairautta. Terveetkin voivat olla epärehellisiä.
- Anonyymi00009
Mun psykologi on sanonu mulle että tällä sivustolla on välillä väärää tietoa.
- Anonyymi00010
Psykologisi on aivan oikeassa. Joskus voi olla väärää tietoa, lukee mitä ja mistä tahansa. On aina hyvä käyttää myös omaa harkintaa, ja arvioida miltä jokin asia vaikuttaa, voiko se olla totta, vai ei.
Ja jos oikein jokin epäilyttää, on hyvä kysyä asiasta, myös muualta kuin välttämättä ainoastaan täältä Suomi24:stä.
Kaikkea lukemaansa ja kuulemaansa ei kannata aina sokeasti uskoa.
Vaikka kyllä täältä ihan oikeaa asiaakin pystyy löytämään.
- Anonyymi00011
valehtelu kuuluu bipouteen, ei kuitenkaan kaikille. Häpeä on suuri ja sitä yritetään peitellä kertomalla puolitotuuksia ja huijaamalla.
Hyperseksuaalisella bipolla on salasuhteita, heillä voi olla muita yhteiskunnan vastaista rikollista toimintaa esim.huumemyyntiä. Elävät kaksoiselämää ja pyrkivät kaikin keinoin salaamaan tämän muilta.
Korostan, tämä ei koske kaikkia bipoja. Sairauden aste ja muut persoonallisuushäiriöt vaikuttavat. Toki myös henkilön oma moraali ja luonne.- Anonyymi00012
"muut persoonallisuushäiriöt"? kaksisuuntainen mielialahäiriö ei ole persoonallisuushäiriö vaan nimensä mukaisesti ihan puhdas mielialahäiriö.
valehtelu ei ole kyseisen sairauden oire vaan yksi mahdollinen selviytymiskeino oireiden keskellä. käytetyt selviytymiskeinot taas riippuvat ihmisestä ja siitä mainitsemastasi persoonallisuudesta, ja todennäköiseesti valehteluun taipuvainen kaksisuuntainen olisi siis valehteluun taipuvainen myös ilman sairauttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459