Ikäväsi kohteella on? Ja itselläsi?
Kerro nainen minkä väriset silmät?
Anonyymi
962512
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 96
Vanhimmat
Itselläni on vihreät, hänellä siniset. Ja naisia ollaan molemmat
Lesbiaano
Bi, mutta mitä väliä? 🤣
Jos sillä ei oo kerran väliä niin mitäs kyselet
Mulla on värittömän harmaat ja hänellä (miehellä) on ihanat ruskeavihreät säteilevät tähdet. Eipä siis ihme että kirjoittelen tässä enkä ole hänen kainalossaan.
Eräällä vaaleahiuksisella naisella on ihanat harmaat silmät.
Olisipa yksi säihkysilmämies katselemassa näihin harmaisiin.. taas.
Juu, kiva olisi katsella naisen silmiin pidempäänkin.
Samaa mieltä olen. Vaikka viikko menisi helposti putkeen.
Mutta mun unelmamiehellä on kauneimmat suuret lemmikinsiniset silmät joilla on katsonut kerran mun silmiin enkä ikinä unohda sitä katsetta maailman kaunein ja ihanin silmät ja katse. Niihin jäin iäksi.
Punaiset
Komppaan 😆
Tomaattikauppias Närpiöstä 🍅🍅
Samanväriset
Juu vihreät, mutta sinulla taitaa joskus vaihtua? ;)
Kyllä juuri näin. Arjalaisuus kunniaan.
Molemmilla vihreät.
Kyllä, mutta sinulla silti paljon kauniimmat... 🤩
Tietenkin, koska olen nainen. Tosi komeat silmät miehellä myös. Ja hänellä erityisesti hymy on tosi valloittava. Hymyilee enemmän kuin minä.
me taas ollaan naisia molemmat
Vastasit siis väärälle. Viestini oli heterolta heterolle.
Te olette lesboja, ette naisia, siis jotakin kolmatta sukupuolta, olioita.
Hänellä (miehellä) väriltään suht perussiniset, mutta niin kauniit ja ystävälliset silmät. Omani ovat tummaakin tummemmat ruskeat, oikeat pikisilmät.
👍👍
Tämä passaa. m>n
Pikisilmät ovat sieluttomat, viittaa afrikkaan.
Nämä ovat ihan täysin suomalaiset, vailla viitettäkään etelän maille. Vaan kyllähän ne ehkä sieluttomilta voivat tuntua, kun ei niistä saa mitään irti. Mustat ovat, eivät ruskeat. Mustuaista ei erota kuin voimakkaassa valossa.
No sitten ok.
Sanoppas vielä, että ole kaupassa töissä. Huomannut yhden myyjän lähikaupasta tuijottelevan minua ja minun silmiä, myyjällä on aika helkkarin tumman ruskeat silmät.
En ole kaupassa töissä, enkä missään muussakaan palveluammatissa.
Oletteko samassa työpaikassa?
Suklaa ja suklaa. Kaksi suklaapatukkaa.
Molemmilla on aikalailla samanväriset, siniharmaat.
Laitoin saman merkille jo kauan sitten.
Suklaat miehellä vihreät
Hänellä on todella kauniit vaaleansiniset silmät.. Hänen silmiinsä ihastuinkin ehkä ensimmäisenä, niihin on vaikeaa olla uppoamatta. Minulla on harmaat. Ja olemme naisia molemmat.
Siniset näyttäisi olevan 👀 💙
Nyt varmaan jo saisin selville, jos pääsisin vielä niihin katsomaan. Aiemmin meni aina jotenkin niin sekaisin siinä niistä silmistä, ettei ehtinyt sitä väriä noteerata. Jotenkin tummenivat siinä aina. Itsellä harmaat kai, hieman keltaista rinkiä.
Molemmilla siniset. Naisia ollaan.
Molemmilla ruskeat
Toisella harmaat, toisella siniset. Molemmat ämmiä.
M*** silmiä en ole läheltä nähnyt, kuvissa ainoastaan.
Mutta hänellä on vesiharmaat.
Myös minulla on vesiharmaat, missä on myös vähän vihreä ja kaksi hyvin - hyvin pientä ruskea täplä silmässä.
🤗
Ruotsalaisessa+Örebron+yliopistossa+havaittiin,+että+silmien+värin+perusteella+voi+tehdä+päätelmiä+myös+persoonallisuudesta.+
Silmien+värityksen+määrittävät+geenit+sekä+värikalvon+melaniinin+määrä.
Samat+geenit+muokkaavat+aivojen+otsalohkoa.
Ruskeat,+vaaleista+keskiruskeisiin
itseluottamus,+assertiivisuus
hyviä+konfliktinratkojia
spekuloitu+joko+juoppoudella+tai+päinvastaisella,+tämä+auki+vielä
luontainen+johtaja
korkea+menaniinitaso,+hyvät+refleksit+kuten+tenniksessä+esim.
tummanruskeat,+mustat
samoja+kuin+edellä,+mutta+ehkä+vielä+itsevarmempi,+enemmän+melaniinia
Hazel
vaihtuvaväriset+siis,+kultaa,+vihreää
vain+5+%+maailman+väestöstä
poikkeavat+myös+toisistaan+persoonallisuudeltaan
mutt+yhdistäväksi+löydetty+itsenäisyys
vaikealukuisuus,+mysteerisyys
Siniset+silmät
mutaatio+joka+tapahtui+6000-10+000+vuotta+sitten.+uusi+siis.
kaikilla+sinisilmäisillä+yksi+yhteinen+esi-isä+siis
ehkä+vahvimpia,+ainakin+kivunsieto+viittaa+tähän,+synnyttäjillä.
Ja+sinisilmäiset+äidit++myös+vähemmän+ahdistuneita++ja+masentuneita+lapsen+synnyttyä,+
tunnesäätely+hyvä,+varovaisuus
ujous,+hiljaisuus,+epäilevä+asenne+uusiin+asioihin
harmaat+silmät
oikeastaan+siniset,+joissa+vain+hieman+enemmän+melaniinia
Äärimmäisen+harvinainen,+vain+1+%+maailmassa+harmaasilmäisiä
Vaaleanharmaat,+vähemmän+melaniinia+siis,+vartioivat+tiukasti+reviiriään+ja+sisäänpäästäneelle+uskollisia
tummanharmaat+taas+ovat+persoonallisuudeltaan+kaikkein+tasapainoisimpia.+Kaksi+eri+puolta,+ja+täsmällinen+tietous+milloin+on+kumpaakin.++Voi+olla+hieman+hyvä+tai+hieman+paha,+ihan+mitä+tilanne+vaatii,+piru+ja+enkeli+olkapäällä.
Vihreät+silmät
2+%+maailmassa
enemmän+melaniinia+kuin+sinisilmäisillä
Melaniinibalanssi+antaa+sekoituksen++ruskeiden+ja+sinisten+persoonallisuuspiirteistä
arvaamattomuus,+luovuus
Lähde/What+your+eye+color+reveals+about+your+personality/+yourtango.+com+
myösEdinburgin+Yliopisto,+Fallone:++aivot+niin+läheisesti+yhteydessä+silmiin+neurologisesti,+että+niitä+voi+kutsua+aivojen+osaksi.
Siis+ihan+tieteellisiäkin+tutkimuksia,+tässä+artikkelissa+varmaan+kuitenkin++mielikuvitustakin+käytetty,+ainakin+tuossa+harmaasilmäosuudessa,+olisiko+kirjoittajalla+itsellään+olleet+tuon+väriset...
Hazel
vaihtuvaväriset+siis,+kultaa,+vihreää
vain+5+%+maailman+väestöstä
poikkeavat+myös+toisistaan+persoonallisuudeltaan
mutt+yhdistäväksi+löydetty+itsenäisyys
vaikealukuisuus,+mysteerisyys
Mä+mies.
Kuka uskoo että on vain muutama eri persoonallisuuspiirre? Nuokin mitä lueteltu niin eivät kerto persoonasta mitään. Joku selittänyt. Aasiassa ja Afrikassa sitten kaikki naisetkin ovat tällaisia maskuliinisia ja kovia ”äijiä” :D
N siniharmaat
M ruskeat
Mie oon rölli, miul on ruskeet simmut ja hää oo akka jolla sateenkaaren kaikki värit simmuis ja muitaki, sen mukaan minkä värin kekkaan sille
Miehellä siniset, minulla vihreät
Sama
Vihreät
Siniset? Itsellä vihreät ja n> n ♥️
On kaksi kiinnostavaa, toisella siniharmaat ja toisella tummemman siniset. Suunilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen.
Miehellä tummanruskeat, erikoiset, iloiset ja intensiiviset silmät. Minulla, naisella, vihreät.
Siniharmaat?
Itsellä vihreä harmaat.
Minulla on siniharmaat, olen mies.
Naisella on vihreät, en osaa sanoa olisiko niissäkin harmaata.
Miehellä sinertävän harmaat jotka loistavat kirkkaan sinisinä kun auringonvalo loistaa suoraan niihin. Minulla vihreät.
Mustat on, silmänaluset 😁
Miehen silmät ovat syvän meren siniset (ainakin siinä valossa missä ne näin). Niihin aivan hukkuu ja ympäröivä maailma häviää! Itsellä siniharmaat tavalliset molluskat.
Ontelosyylä eli molluska? https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00592
Entä silmäsi?
Missäs näit nämä siniset silmät sitten ? Omani ovat aika tumman siniset :)
Silmissä ontelosyyliä?
Opettele lukemaan.
Molluska on ontelosyylä!
Ontelosyylä eli molluska https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00592
Opettele itse lukemaan ja opettele ymmärtämään lukemasi.
ylitöissä
Harmi, että sinulla on tuollainen tarttuva virusvaiva ollut. Kommentoijan murrealueella oltiin siistejä, eikä ontelosyylistä ollut tietoakaan. Siellä molluskaa käytettiin silmistä-
Vihr. rusk naisella, miehellä sinisen harmaat.
S 🟢
J 🔵
❤️
Mikä on s symboli, kun ei näy?
Vihreä
Näkyyhän toi vihreä pallo. Mustuaista ei näy.
😳🙊
Miehellä siniset, minulla ruskeat
Ruskeat, hänellä miehellä on.
En oikeasti tiedä vaikka tuijotellut suoraan silmiin. =( Mitähän minunkin päässä oikein liikkuu. Itselläni siniharmaat, iriksen ympärillä himpun ruskeaa, vihreää ja keltaista. Eli sekaisin kuin seinäkello, kuten silmien väritkin.
Vahva ihastuminen sinulla kyseessä kun noin on. :) Kaikki huomio kun ihastuksen kohdatessa on hänen pienen pienissä reaktioissaan niin muut merkit jäävät toisioon. :)
Onnea sinulle, ihana tunne. :)
Hällä mustat silmät kuten pandoilla.
En ikävöi ketään ja saattaa olla ettei sellaista löydy koskaan ketä ikävöisin.
Häivy tältä palstalta etsimään omaa kultaa tai edes elämään homeiselta tuoliltasi.
Mulla vihreä harmaat, hällä siniharmaat n-n. Ilahduttavasti nainen nainen ihastuneita täällä.
hienoa, huomasin saman :)
Ikävöimälläni miehellä on vaalean ruskeat, melkein keltaiset ja tietyssä valossa kultaiset silmät. Itselläni tumman sinivihreät
Kuin itselläni ja eräällä naisella. :)
Vaalean siniharmaat. Itselläni on selkeästi tummemmat.
Aavistuksen tummempi kuin merensininen akvamariini.
Vihertävät, samanväriset. n>m.
😐 👉 🍻 ❓
😊👍📲
Vihreää löytyy molemmilta.. sitten muut värit silmissä eroaa toisistaan.
Kauniit, en ole väriä tarkastellut, vaan kuinka ne vaikuttaa. Oletan että ihmisille annetaan sellaiset silmät kuin on hänen sielunsakin, pahalle pahan silmät ja hyvälle kiltit silmät.
Pahan silmät ovat esim, punaiset, tai keltaiset ja luonne on arvaamaton sekä julma.
Hyvän kiltissä on taas jonkinlainen tuntematon voima, pehmeys, intohimo, välittäminen,onni ja ymmärrys.
Usein yksi katse riittää kertomaan, miten henkilö kohtelee toista henkilöä. Silmät kertovat aina, mitä tapahtuu meidän kaikkien sielussa.
Rakastuneen katseen tunnistaa helposti, siitä lentää kipinöitä ja se valaisee ympäristön, siinä on rakkauden voimaenergiaa.
https://youtu.be/00UWJsXAoWQ
No mulla (N) on tummanvihreät, jotain ruskeaa hämärässä melkein mustat silmät.. Ikävöimäni miehen silmät ovat myös melko tummat, mutta eivät ruskeat..
Siniset
Siniset. Minulla sekalaiset mut ehkä vihreät enimmäkseen?
Pähkinänväriset kummallakin. Miehellä ruskeammat, mulla vihreämpään vivahtavat.
Kuka oot sinertävänharmaasilmäinen ihanuus?
Mulla on ruskeanvihreät.
Vihreät kummallakin, mutta hänellä joskus vaihtelee ;)
:) :)