Miten toimitte? Itse ainakin karkaan maasta heti. En ala riistää yhden yhtäkään henkeä vaikka reserviin kuulunkin!
Vastaukset 13
- Anonyymi
minä jään tänne. sinun ei tarvitse. eikä tarvitse muidenkaan mitään pitää jonka vuoksi pappani ja ukkini tappelivat ja katsoivat kun ihmisiä kuolee ja sakkolihaa raiskataan.
valitettava tosiasia on se että vallan tyhjiö täyttyy. käänny ja juokse kunnes tulee seinä vastaan. ehkä siinä vaiheessa se ruusun työntäminen piippuun pelastaa sinutkin. Niin teen minäkin. Maasta pois vaan.
- Anonyymi
Pienessä harjoituksessa Uudenmaan eristyksessä 2020 keväällä nähtiin, ettei täältä mihinkään "paeta". Tositilanteessa ruotsinlaivaan ei matkustajia otettaisi.
- Anonyymi
Nuo maailmanlopun prepperit antaa hyvää kuvaa.
Itse pidän jo nyt alunaa ja hopeaa parasiitteja-eliminoivia yrttejä mukana, sillä todelliseen viholliseen ei päde teräs/rauta. - Anonyymi
Muuta sodanuhkaa ei ole kuin sisällisodan, osapuolet voitte päätellä itse
- Anonyymi
Aivan, isänmaalliset vastaan demarit ja vihreät
- Anonyymi
2 x käpykaartilainen? Ensimmäisen kerran 2015 ja seuraava….
- Anonyymi
Mistä sen tietää, minne silloin ehtii ja mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Jos Kreml miehittäis Suomen, jatkaisin sissisotaa kaupungissa. Nappaisin yksinäisiä vartiomiehiä, huoltoporukkaa jne. Vaikka miehittäjä ottaisi panttivankeja niin so what. Ei ole minun asiani. Eikä vihollisen kätyreitä suojaisi yöllä mikään. Talo palaisi tai tulisi muu ylläri.
Avaaja: Oletko sattumalta yksi niitä Qanoniin uskovia?
- Anonyymi
Luulen ettei aloittaja ota koronarokotettakaan.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin lähteä viimeistään huomenna niin todennäköisesti ehdit ajoissa.
- Anonyymi
Marsalkan miekkaa seuraten suunta kohti puolueettomia maita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821137Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241095Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 109480
- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää40448- 19446
- 33405