Jos sota syttyy...

Anonyymi

Miten toimitte? Itse ainakin karkaan maasta heti. En ala riistää yhden yhtäkään henkeä vaikka reserviin kuulunkin!

13

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä jään tänne. sinun ei tarvitse. eikä tarvitse muidenkaan mitään pitää jonka vuoksi pappani ja ukkini tappelivat ja katsoivat kun ihmisiä kuolee ja sakkolihaa raiskataan.
      valitettava tosiasia on se että vallan tyhjiö täyttyy. käänny ja juokse kunnes tulee seinä vastaan. ehkä siinä vaiheessa se ruusun työntäminen piippuun pelastaa sinutkin.

• Niin teen minäkin. Maasta pois vaan.

• Anonyymi

Pienessä harjoituksessa Uudenmaan eristyksessä 2020 keväällä nähtiin, ettei täältä mihinkään "paeta". Tositilanteessa ruotsinlaivaan ei matkustajia otettaisi.

• Anonyymi

Nuo maailmanlopun prepperit antaa hyvää kuvaa.
      Itse pidän jo nyt alunaa ja hopeaa + parasiitteja-eliminoivia yrttejä mukana, sillä todelliseen viholliseen ei päde teräs/rauta.

• Anonyymi

Muuta sodanuhkaa ei ole kuin sisällisodan, osapuolet voitte päätellä itse

• Anonyymi

Aivan, isänmaalliset vastaan demarit ja vihreät

• Anonyymi

2 x käpykaartilainen? Ensimmäisen kerran 2015 ja seuraava….

• Anonyymi

Mistä sen tietää, minne silloin ehtii ja mitä tapahtuu?

• Anonyymi

Jos Kreml miehittäis Suomen, jatkaisin sissisotaa kaupungissa. Nappaisin yksinäisiä vartiomiehiä, huoltoporukkaa jne. Vaikka miehittäjä ottaisi panttivankeja niin so what. Ei ole minun asiani. Eikä vihollisen kätyreitä suojaisi yöllä mikään. Talo palaisi tai tulisi muu ylläri.

• Avaaja: Oletko sattumalta yksi niitä Qanoniin uskovia?

• Anonyymi

Luulen ettei aloittaja ota koronarokotettakaan.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaankin lähteä viimeistään huomenna niin todennäköisesti ehdit ajoissa.

• Anonyymi

Marsalkan miekkaa seuraten suunta kohti puolueettomia maita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      131
      3491
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2510
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1743
    4. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      60
      1168
    5. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1056
    6. 83
      1036
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      125
      979
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      427
      913
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      91
      873
    Aihe