Jos sota syttyy...

Anonyymi

Miten toimitte? Itse ainakin karkaan maasta heti. En ala riistää yhden yhtäkään henkeä vaikka reserviin kuulunkin!

13

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä jään tänne. sinun ei tarvitse. eikä tarvitse muidenkaan mitään pitää jonka vuoksi pappani ja ukkini tappelivat ja katsoivat kun ihmisiä kuolee ja sakkolihaa raiskataan.
      valitettava tosiasia on se että vallan tyhjiö täyttyy. käänny ja juokse kunnes tulee seinä vastaan. ehkä siinä vaiheessa se ruusun työntäminen piippuun pelastaa sinutkin.

• Niin teen minäkin. Maasta pois vaan.

• Anonyymi

Pienessä harjoituksessa Uudenmaan eristyksessä 2020 keväällä nähtiin, ettei täältä mihinkään "paeta". Tositilanteessa ruotsinlaivaan ei matkustajia otettaisi.

• Anonyymi

Nuo maailmanlopun prepperit antaa hyvää kuvaa.
      Itse pidän jo nyt alunaa ja hopeaa parasiitteja-eliminoivia yrttejä mukana, sillä todelliseen viholliseen ei päde teräs/rauta.

• Anonyymi

Muuta sodanuhkaa ei ole kuin sisällisodan, osapuolet voitte päätellä itse

• Anonyymi

Aivan, isänmaalliset vastaan demarit ja vihreät

• Anonyymi

2 x käpykaartilainen? Ensimmäisen kerran 2015 ja seuraava….

• Anonyymi

Mistä sen tietää, minne silloin ehtii ja mitä tapahtuu?

• Anonyymi

Jos Kreml miehittäis Suomen, jatkaisin sissisotaa kaupungissa. Nappaisin yksinäisiä vartiomiehiä, huoltoporukkaa jne. Vaikka miehittäjä ottaisi panttivankeja niin so what. Ei ole minun asiani. Eikä vihollisen kätyreitä suojaisi yöllä mikään. Talo palaisi tai tulisi muu ylläri.

• Avaaja: Oletko sattumalta yksi niitä Qanoniin uskovia?

• Anonyymi

Luulen ettei aloittaja ota koronarokotettakaan.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaankin lähteä viimeistään huomenna niin todennäköisesti ehdit ajoissa.

• Anonyymi

Marsalkan miekkaa seuraten suunta kohti puolueettomia maita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      48
      5127
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      67
      2915
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      273
      1377
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1123
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1048
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      74
      1044
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      162
      1010
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49