Miten toimitte? Itse ainakin karkaan maasta heti. En ala riistää yhden yhtäkään henkeä vaikka reserviin kuulunkin!
Jos sota syttyy...
13
881
Vastaukset
- Anonyymi
minä jään tänne. sinun ei tarvitse. eikä tarvitse muidenkaan mitään pitää jonka vuoksi pappani ja ukkini tappelivat ja katsoivat kun ihmisiä kuolee ja sakkolihaa raiskataan.
valitettava tosiasia on se että vallan tyhjiö täyttyy. käänny ja juokse kunnes tulee seinä vastaan. ehkä siinä vaiheessa se ruusun työntäminen piippuun pelastaa sinutkin. Niin teen minäkin. Maasta pois vaan.
- Anonyymi
Pienessä harjoituksessa Uudenmaan eristyksessä 2020 keväällä nähtiin, ettei täältä mihinkään "paeta". Tositilanteessa ruotsinlaivaan ei matkustajia otettaisi.
- Anonyymi
Nuo maailmanlopun prepperit antaa hyvää kuvaa.
Itse pidän jo nyt alunaa ja hopeaa parasiitteja-eliminoivia yrttejä mukana, sillä todelliseen viholliseen ei päde teräs/rauta. - Anonyymi
Muuta sodanuhkaa ei ole kuin sisällisodan, osapuolet voitte päätellä itse
- Anonyymi
Aivan, isänmaalliset vastaan demarit ja vihreät
- Anonyymi
2 x käpykaartilainen? Ensimmäisen kerran 2015 ja seuraava….
- Anonyymi
Mistä sen tietää, minne silloin ehtii ja mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Jos Kreml miehittäis Suomen, jatkaisin sissisotaa kaupungissa. Nappaisin yksinäisiä vartiomiehiä, huoltoporukkaa jne. Vaikka miehittäjä ottaisi panttivankeja niin so what. Ei ole minun asiani. Eikä vihollisen kätyreitä suojaisi yöllä mikään. Talo palaisi tai tulisi muu ylläri.
Avaaja: Oletko sattumalta yksi niitä Qanoniin uskovia?
- Anonyymi
Luulen ettei aloittaja ota koronarokotettakaan.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin lähteä viimeistään huomenna niin todennäköisesti ehdit ajoissa.
- Anonyymi
Marsalkan miekkaa seuraten suunta kohti puolueettomia maita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995