Hotelli viikonloppu 2

Vaimolle Sadulle tuli viesti, tule Tampereelle yksi yö 600€. Satu sanoi en minä voi olla enää huorana. Muista sinulla on noin tonni lomarahaa jo kasassa, pieni iloittelu ja 600 lisää, haen aamulla eihän tästä ole kuin reilu tunnin ajo. Kävin Sadun hakeen sunnuntai aamuna Tampereen rautatieasemalta. Kotona antoi 600€ käteen, ja otettiin muutama fisupaukku ja alkoi kertoa. Sovitussa paikassa oli yksi niistä hotellin miehistä, ajettiin järvenrannalle mökkialueelle. Kysyin missä toiset, tulevat kohta humalluin jonkin verran ja laitoin seksyasun päälle, kohta kuulin ääniä kolme poikaa ajattele nuoria olikohan nuorin kuustoista loput parikymppisiä. Mies kertoi että ovat veljenpoikia ja haluan että esiinnyn niille. Otin muutaman paukun musiikki alkoi soimaan tanssin eroottista tanssia puupilarin ympärillä tulin taas niin kummaan kiimaan että jos joku olisi koskenut nänneihin olisin lauennut, tanssin eroottisesti ja kiersin poikain edessä, istuin sylissä ja hieroin häpyä kohonneisiin kaluihin siirryin takaisin puupilarin luokse, mies oli kiinnittänyt pilariin paksun kalun, laskeuduin niin että kalu oli jalkojen välissä tein nainti liikkeitä, käännyin ja otin sitä kuin takaa. Mies tuli ja laski pikkarit alaspäin tekokyrpä hankasi pillunhuulia valuin olin niin märkä kiima kiilteli kun valui jalkoja pitkin painoin kalua pillun huuliin ja tein naintiliikkeitä vahingossa lipsahti sisälle huusin ja painoin pohjaan kuului litisevä ääni kun nain kyrpää. Pojat oli riisuituneet alasti , menin nuorimman syliin tanssimaan istuin vastakkain kalu oli välissä näin pojan silmistä että "eka" kertaa annoin imeä nänniä laitoin kalun sisääni ja nain poikaa huusin kiimasta kun kivikova kalu oli sisällä tunsin kuinka vartalo jännittyi ja laukesi sisään. Nousin ja pyykäisin enimmät pyyhkeeseen kun menin seuraavan syliin nain kuin kiimainen huora nai, sain taas spermat sisään kolmas meni samaan malliin. mies pani minut kontalleen sohvalle ja nai takaa, pojat oli ympärillä että näkevät läheltä poikain kalut alkoi seisoa mies naitatti poikia vuorotellen mutta ei saanut laueta. Makasin kuin kiimainen narttu jota jatkuvasti joku nai sain monta orgasmia, lopussa mies nai pyllyyn ja laski sisään, vuorotellen pojat nai ja laukesi pyllyyn olin yhtä pillua sain pieniä orgasmia koko ajan. Laskeuduin lattialle sohvaa vasten. Nousin ja menin saunaan peseydyin kunnolla kaikki tuli saunaan suutelin poikia vuorotellen opetin heitä suuteleen. Ruokailimme vähän ja otimme paukkuja ja juttelimme. Mies kuiskasi mene makuu huoneeseen ja opeta poikia nuolemaan naista ja ime sitten spermat niin ei toisilla ole vastenmielistä nuolla. Ensimmäinen alkoi nuolla varoen kun kiimaa valui suuhun innostui kunnolla olin melkein huipulla kun käänsin pojan seljälleen kova jäykkäkalu tuntui kiihottavalta kun tiesin olin eka hiljakseen syvemmälle ja syvemmälle kun oli kurkussa laski lämpimän lastin. Toinen kun alkoi nuolemaan sain valtavan orgasmin, tunsin vain halua, nousin äkkiä imemään pillu sykki ja olisin halunnut kyrpää imin himona, poika laukesi äännellen. kun tuli miehen vuoro imi vähän aikaa ja alkoi naimaan olin niin sykkivää pillua että huusin koko ajan ja laukesin mies jatkoi ja kun tulin toisen kerran lähti melkein taju ja tunsin läämmin ihana sperma tuli minuun. Yöllä kävi aina joku naimassa mutta hiljaa halusivat nauttia. Kokeilin Sadun häpyä hyväilin sievästi Satu nousi päälle olet sinä ihana olen saanut sellaisen muiston että, kalu oli tosi kova Satu pyöritti pyllyä nyt saat vierasta pillua, suljin silmät ja ajattelin kaikkea sitä mitä Satu kertoi laukesin voimalla istui pitkään kalun päällä, rakas olenko hyvä, kerro. Olet sinä minun oma nukuttiin pitkään. Satu kävi suihkussa ja tuli viereen rinnoissa oli fritsuja, pojat oli himokkaana mun rinnoissa haittaako jäljet, ei haittaa, rakas.

0

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        60
        5917
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        24
        3744
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        230
        2033
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        1810
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        95
        1256
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        31
        1239
      7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        298
        1049
      8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        54
        990
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        76
        909
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        868
      Aihe