Kesä lomani alkoi 1992 laman aikoihin. Pyydettiin muualle. Pomo sanoi että voit maleksia muuallakin. Työ suhde muuttui siitä sairaslomaksi ja siitä työkyvyttömyyseläkkeeksi.
Tänään on Kela maksanut tuet tilille! Yes sir´ sanoi Alkon myyjä arvostusta osoittaen kun heilutin bankki korttia pyörä tuolissani ja osoitin etu sormella aperiittaa, campparia, maguaaria, omppu pomppua ja sisu viinaa.
Myyjä sano että onpa herralla siistit kynsi vallit ja peukalo. Sanoin sille että turvonnut naamani johtuu pajun kukinnosta. Palpan pantti kupongilla alet hinnasta pois! Pullo maatti ei meinannut huolia yhtä tölkkiä. Kiljuin siinä koneen vieressä kuin ihmis susi, läiskin ja raavin itseäni niin paikalle tuli hengilö kunta ja vartio mies. Johan kelpas!
Hieman hymyilyttää pattajan pojat mahoineen tänään. Torstain paikkeilla ne ärsyttää kun rahat on loppu.
Kelapäivä hieman hymyilyttää
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Taas pattayaan rakastuneen tyypillistä kerrontaa kelapäivänä...mutta kahden viikon miljardööriksi on vielä matkaa, terveisiä kuopioon...
- Anonyymi
En ehtinyt katsoa, mutta laittoikos se sensei eilen sitten kuvia missä kuksa seikkailee Chiang Maissa loiston ja rikkauksien keskellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076