Minä sitä vaan muutan. Tänään Jyväskylään, huomenna Tampereelle, maanantaina Jämsään, keskiviikkona Lahteen. Työn perässä tietenkin. Sitten alkaa vuosiloma.
Varmaan muutan unissanikin.
ps. töissä muuttofirmassa
Olen muuttaja!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muutan pianoja, kaappeja, piironkeja, sohvia, tuoleja, sänkyjä ja kaikkea mahdollista. Lisäksi muutan sovittua hintaa suuremmaksi kun lähetän laskun. Usein muutan myös sovittua muuttoaikaa koska en voi aamulla ajaa. Ihailen myös muuttolintuja.
- Anonyymi
Tänään muutin suunnitelmia. Ostin yhden lonkeron sijasta kaksi. Molemmille lapsille yhden. Minusta lapset tulee jo nuorena totuttaa alkoholin oikeaan käyttöön. Esim. yksitoistavuotiaana on jo hyvä aloittaa.
- Anonyymi
HYVÄ niin .
- Anonyymi
Hieno homma . Sinun ei tarvitse täällä kysellä mihin olisi kiva muuttaa vaan sen kertoo ihminen joka on jo päättänyt sen . Olet onnenmyyrä .
- Anonyymi
Rakensin muuttolaatikoista lapsille leikkimökin ja koiralle kopin. Lapset muuttivat jo mökkiinsä, (on muutto geeneissä), mutta koira vielä empii.
Koiran entinen omistaja oli oikeistopoliitikko, (muutti selliin), joten se vieroksuu punaista väriä.- Anonyymi
Asutko siellä yksin, vai oletko perheellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko siellä yksin, vai oletko perheellinen?
Mitös se sulle kuuluu hanki elämä
- Anonyymi
On tuli sielussain.
- Anonyymi
Minä muutan vanhan Ladan kaasuautoksi. Sain ohjeet Venäjältä. Ne on venäjäksi, mutta yksi tulkki lupasi kääntää ne suomeksi. Sitten vaan anomaan verohelpotuksia.
Muutan sen punaisen värin helmiäisvihreäksi ja laitan siskon poseeraamaan konepellille. Varmaan pääsen mullilehden auto-osioon joku perjantai. - Anonyymi
Ensi viikonloppuna muutan juomatapojani. Muutan lähinnä alkoholin määrää lasissa. Laitan kaksi desiä rommia ja yhden desin soodavettä.
- Anonyymi
Muuttaja=Muuttuja=ShapeShifter omaa muotoansa muuttava Alien.
- Anonyymi
Minä muutin suplaudan veneeksi laittamalla siihen sähköperämoottorin. Nyt vien sen muutoskatsastukseen ja sitten muutan Päijänteelle aaltoilemaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607