Martinan voimientoivotusketju official

Anonyymi

Tähän ketjuun Martinalle suunnatut voimientoivotukset onnettomuuden johdosta. Ei mitään ylimääräistä läppää.

Voimia Martina! Näytä verikokeilla että sinulla on puhtaat veret suonissa ja jauhot pussissa. Samalla tuo esiin pt-koulutustodistukset ja anna virallinen lehdistötiedote siitä miten leikkaushoitoa vaativa vakava takareisivamma voi. Ilmeisesti ei ainakaan estä pyörälenkkien vetämistä ja valokuvaussessioita urheilukentällä.

71

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä olet ihan oikeasti sairas
      Jankutat ja jankutat asiaa joka ei kiinnosta kuin sinua.
      Onko sulla itsellä puhtaat jauhot pussissa.
      Näytä todistukset linkitä vaikka aijaaseen
      Terveystiedot myös ja palkkatiedot.

      • Anonyymi

        En osaa muuta sanoa kuin että Anni Helenan vehnäjauhot on parhaita.


      • Anonyymi

        Vaikeita, vaikeita asioita selvittää.. öö , öööh ....
        Mitä nyt tohon sanois öö...öh
        Ei mun tarvii mun koulutuksii kertoo kellekää ...mä vaan myyn valkkuja tänää saa viel puoleen hintaa...

        Tuskin kertoo yhtään mitään, kerää vaan ahneesti rahat ja vetoaa kiireisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeita, vaikeita asioita selvittää.. öö , öööh ....
        Mitä nyt tohon sanois öö...öh
        Ei mun tarvii mun koulutuksii kertoo kellekää ...mä vaan myyn valkkuja tänää saa viel puoleen hintaa...

        Tuskin kertoo yhtään mitään, kerää vaan ahneesti rahat ja vetoaa kiireisiin.

        Ai niin tavallaan nää mun verikokeet ...joo on ne otettu mut en mä osaa selittää mut mullahan on kaikki helvetin mageeta niin kai se verikin on huikeen magee....öö...hmm mut toi mangeetti foto ainakin oli niin hyvä .... tavallaan voit sit ostaa mun valkkuja joo en mä osaa selittää mut huikeeta on....ööööm hmmm


      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaa hirveästi tämä takareisivamma sumutus,samoin PT todistus koska mitään tietoa ei löydy Martasta PT-pankista voit ihan rauhassa tarkistaa tämän homman sieltä personal Trainer pankista. Katoaminen tapaturmapaikalta kun toheloi pyörän kanssa.
        sinuna miettisin tuota vihanhallinta ongelmaa ja sitä että olet täällä heti karjumassa vastalauseita kun joku haluaa faktat pöytään.
        Minä en ole myöskään sairas ,syrjäytynyt,alkoholisti ,tupakanpolttaja,tai läski lähiöäiti niinkuin sinulla on aina tapana kommentoida kaikki ketkä kyseenalaistavat Martan touhut.


      • Anonyymi

        Miksi toisen raha-asiat sinua kiinnostaa? Ooks itsekkään täyspäinen.


    • Anonyymi

      Siis onko kaikki kotona? Nyt viellä verikokeet esille🙄🤔

      • Anonyymi

        Livisti paikalta pääsi puhallutuksesta, että sillä lailla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Livisti paikalta pääsi puhallutuksesta, että sillä lailla!

        No jos ei satuta itseään niin miksi pitäis jäädä venymään .poliiseilla on kyllin oikeakin työtä.


    • Anonyymi

      Jaksamista ja voimia sinulle, aloittaja.

    • Anonyymi

      Martina antaa IL-luottotoimittajan kautta vain positiivisia uutisia tai tiedotteita. Ei tietenkään mistään epämääräisistä ja valehdelluista jutskista. Ei todistuksia, ei poliisi-ilmoitusta päälleajosta... jne. Pari pusukuvaa varvistellen, niin fanit ovat ekstaasissa.

      • Anonyymi

        Hyvin Marttiina vedättää !


      • Anonyymi

        Tota mulla on tavallaan luottotoimittaja tää mikä se nyt olikaan joo IL kyll se sit pitää tiedotustilaisuuden silleen tavallaan mun puolesta kun en mä enää ehdi näitä tavallaan ite hoitaa....öööm hmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin Marttiina vedättää !

        Eikö tämä vedättäminen ja häikäilettömyys ole tämän päivän trendi? Minä, minä,minä...


    • Anonyymi

      Minustakin todistusten esittäminen olisi yli-ihmisen suoritus😂

      • Anonyymi

        Tyhjästä on paha nyhjästä.


    • Anonyymi

      Nyt on liian " draumaattista" .😂

    • Anonyymi

      Nyt alkaa olla painetta Maran suunnassa todistuksista. Onko Ylimutka kysynyt että mikä tää juttu on? :)))

    • Anonyymi

      Maralta kysytty p t-todistuksista, blokattiin saman tien instasta. Sinne kelpaa vain kehut.

      • Anonyymi

        Anonyymit nettikiusaajat feikkiprofiililla saa ja pitääkin blokata.


      • Anonyymi

        Martina mielessäin Martina mielessäin 👍.Onnitteut ja halit vaan H ja M- yhteen muuton ja raukkauden tähden.💐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina mielessäin Martina mielessäin 👍.Onnitteut ja halit vaan H ja M- yhteen muuton ja raukkauden tähden.💐

        RAKKAIDEN tietenkin tarkoitin.🤣


      • Anonyymi

        Valkopeset taas toimintaanne. Käyttäisitkö tuota oikeudessa puolustuksessasi, jos kerrankin joutuisit vastuuseen kirjoituksistasi? Kysymys on sairaanloisesta seuraamisestanne ja pieniin yksityiskohtiinkin menevästä herjaamisesta.

        Vaaditte todistuksia vain ja ainostaan sen takia, että voisitte lytätä ne palstoilla. Vähättelisitte niitä, tai väittäisitte väärennöksiksi. Olette niin ennalta-arvattavia! Juurikin sen takia Martinan ei tarvitse todistaa teille yhtään mitään.

        Mutta jatkakaa toki asian puimista palstoilla seuraavat vuodet!😁 Itse kuitenkin suosittelisin hankkimaan oman elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkopeset taas toimintaanne. Käyttäisitkö tuota oikeudessa puolustuksessasi, jos kerrankin joutuisit vastuuseen kirjoituksistasi? Kysymys on sairaanloisesta seuraamisestanne ja pieniin yksityiskohtiinkin menevästä herjaamisesta.

        Vaaditte todistuksia vain ja ainostaan sen takia, että voisitte lytätä ne palstoilla. Vähättelisitte niitä, tai väittäisitte väärennöksiksi. Olette niin ennalta-arvattavia! Juurikin sen takia Martinan ei tarvitse todistaa teille yhtään mitään.

        Mutta jatkakaa toki asian puimista palstoilla seuraavat vuodet!😁 Itse kuitenkin suosittelisin hankkimaan oman elämän.

        No eihän ihmiset ole muuta kysyneet, kuin onko virallinen koulutus vai ei! Se joko on tai ei ole.
        Kyllä minulla on todistukset tutkinnoista, yksi ei mennyt ihan nappiin, mutta läpi.
        Toki olen ihan eri alalla, mutta todistukset olen joutunut aikoinaan esittämään työnantajalle.
        Enkä ottanut sitä mitenkään henkilökohtaisesti. Kai meillä taviksilla on helpompaa.


      • Anonyymi

        Tottakai, olet sitä mieltä, kun sinulla ei ole mitään koulutusta mihinkään, eikä koskaan tule olemaankaan.


      • Anonyymi

        Aika outoa Martinalta, antaa ymmärtää et olis ihan toisenlainen ja kertoisi niin kuin asia on.


      • Anonyymi

        Miksi ei voisi antaa vastauksia , jollei hällä olisi seuraajia niin vaikuttaishan se tuloihinkin.


      • Anonyymi

        Sensuroimaton Päivärinta sinne vieraaksi.


      • Anonyymi

        Miksi pitää Instaa ja vastata vain kukkaiskielisiin kehuihin ja nuoleskeleviin kommentteihin? Osoittaa oman herkkähipiäisyytensä. Ikäviin viesteihin voi vastata asiallisesti, mutta kun ei taida osata. Pohjois-Koreassa ja Valko-Venäjälläkin on olemassa vain yksi totuus, niin myös Martina Aitolehden menestyksentäyteisessä ja sivistyneessä elämässä.


      • Anonyymi

        Ja vielä pitäisi ostaa jotain valmennuksia henkilöltä, joka ei tuollaiseen kysymykseen vastaa?
        En käy noissa instoissa, mutta lehdistä olen nähnyt henkilöstä jutut ja kuvat, kyllä jotain mätää on.
        En luottaisi tuohon henkilöön penninkään vertaa, teatteri-ihmisiä. Siinäkin hommassa huono, kun on niin läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      Minua ei nämä todistukset kiinosta yhtään. Hyviä valmennuksia ja ostan ihan ilman lehdistötilaisuutta. Ei ole tullut kysyttyä hammaslääkäriltä todistusta ja kun löydän hyvän hammaslääkärin, niin en vaihda.

      • Anonyymi

        Hammaslääkäri tai lääkäri on hieman eri asia kuin joku kuntovalmentaja!
        Koulutus ja erikoistuminen vie monen monta vuotta. Lisäksi toimintaa valvotaan hyvin tarkkaan, mm laki lääkärin ammatin harjoittamisesta. Esim. Valvira valvoo toimintaa.
        Et varmaan menisi lääkärille, jos hänellä olisi puuttuva koulutus.


      • Anonyymi

        Sä et ole ostanut ensimmäistäkään valmennusta. Olet lihava puliakka jolla on juuri ja juuri varaa ostaa lenkkimakkaraa ja kaljaa.


    • Anonyymi

      Onpa kummallista ettei Martina laita tarkempia tietoja instaansa koulutuksistaan, jos se kiinnostaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Tyhjästä on paha nyhjästä, tämä koskee juuri Martinaa.


    • Anonyymi

      Ketju ilmoitettu Eskolle

      • Anonyymi

        Alkaa taas ihan pelottaa. Kaljuuntuva kynsilakkasetä on hyvin, hyvin vihainen!


    • Anonyymi

      Uskaltaako kommentoida yhtä kuvaa (Martina ig)? Kun kuva nyt on esillä ja hän sen itse on sinne laittanut, miten on mahdollista, että toinen nänninnäpykkä on 10 cm korkeammalla kuin toinen? Huono kuvavalinta harmaassa urheiluasussa.
      Jos sitä rahaa on niin että ei taivu....korjaisin rintavarustuksen.
      Varmaan kymppitonnilla selviäisi.
      Juu, en ole kade enkä läski enkä riipputissi.

      • Anonyymi

        Varo vaan sut leimataan heti mielenterveysongelmaiseksi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo vaan sut leimataan heti mielenterveysongelmaiseksi. 😂

        Eikös vainoharhaisuus ole mielenterveysongelma? Tästä ketjusta näkee yhdestä kommentista aivan selvästi että jollakin on sellainen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo vaan sut leimataan heti mielenterveysongelmaiseksi. 😂

        Ja sokeakin vielä!


    • Anonyymi

      On se kumma, et aina nää mt-potilaat haukkuu Martinaa. Vois ottaa oppia mieluummin kehumisista, niin vois parantua. Nää kehujat on parantuneita entisiä mt-potilaita.

      • Anonyymi

        Jaahas, sitä ollaan tohtori oman toimen ohella. Mikä sinä olet ketään leimaamaan mt-ongelmaiseksi! Ja jos sellainen olisi, paranisiko ongelma Martinaa kehumalla? Varmaan ihan peruskoulun lyhyellä oppimäärällä/läsnäololla (kirjoitusasusta päätellen) diagnoosi.
        Meneehän kommentointi joskus överiksi, puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Onko Suomen suurin ja vanhin nettikiusaaja Martinan suurin ”fani”? Mjiaaaaauuuuuu!

      • Anonyymi

        Taitaa olla 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla 😂🤣

        Ilmiselvästi on. Tarinat ja käytös on kiertäneet kehää ei vähempää kuin 25 vuotta


    • Anonyymi

      Näissä ketjuissa jotkut väittävät, että sama tyyppi on "vainonnut" Martinaa jo kymmenen vuotta. Onpa sinnikkäitä keskustelupalstojen seuraajia! On kuulemma ollut aina samaa saagaa... Tuohan todistaa, että Martina on taantunut jonnekin 20 - 30 vuotiaan tasolle, eikä ole kehittynyt mitenkään. On se kyllä todettavissa noista lehtihaastatteluistakin.

      • Anonyymi

        Samoin se todistaa että tuo saman virren ulisija on itse hengannut palstoilla kymmeniä vuosia. Hän tietää kuinka mielisairaalta se kuulostaa jopa mielisairaan korvissa niin siksi hän selittää että "googletin huvikseen" ja "tuli vastaan" jotain vanhoja juttuja. Todellisuudessa tuo virren veisaaja on itse se vainoaja joka on jumiutunut nettipalstoille kymmeniksi vuosiksi. Tuosta kummajaisesta tulisi tehdä minisarja Neloselle niin Suomen kansa pääsisi näkemään millaista on supermielisairaan ihmisen elämä.


    • Anonyymi

      Eiköhän monella ole paremminkin melko sama mielipide Martinasta. Naurettavaa väittää, että on vain yksi ihminen, joka vainoaa.

      Martina on tunkenut itseään julkisuuteen jo reilut 20v. Monelle on muodostunut myös vastenmielinen kuva Martinasta ja en ihmettele sitä, kuinka yhteneväisiä lukuisat kommentit ovat.

      Ihmiset ovat vaan niin kyllästyneitä tähän mitään kunnon ansioita olevaan julkisuustyrkkyyn, joka tunkee itseään kaikkeen mahdolliseen mediaan ja jauhaa omia asioitaan ikään kuin niillä olisi jotain merkitystä kellekkään.

      • Anonyymi

        Jos sinua joku tyyppi ei kiinnosta, miksi et yksinkertaisesti ohita hänestä tehtyjä juttuja? Vaikka en ole korkeasti kouluttautunut, en omista yhtään merkkilaukkua, enkä ole erityisen varakas, niin minäkin osaan ohittaa asiat, jotka ärsyttää ja jotka eivät elämääni hetkauta mihinkään suuntaan. Kaikista edellämainituista puutteistani huolimatta, en koskaan herjaa, arvostele ja väheksy ketään anonyyminä, ehkä se on kasvatuksen tulos. 🌻


      • Anonyymi

        Täysin turha tyrkky on samaa mieltä,👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua joku tyyppi ei kiinnosta, miksi et yksinkertaisesti ohita hänestä tehtyjä juttuja? Vaikka en ole korkeasti kouluttautunut, en omista yhtään merkkilaukkua, enkä ole erityisen varakas, niin minäkin osaan ohittaa asiat, jotka ärsyttää ja jotka eivät elämääni hetkauta mihinkään suuntaan. Kaikista edellämainituista puutteistani huolimatta, en koskaan herjaa, arvostele ja väheksy ketään anonyyminä, ehkä se on kasvatuksen tulos. 🌻

        Joopsti joo.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe