Ethän päästä

Irti mies..pidä kii <3
https://youtu.be/d-1fcGHApPs
28767
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Olen jo päästänyt irti.

Äänestä
  • Et olisi täällä..et ole, et saa :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et olisi täällä..et ole, et saa :)

Kaikki oli turhaa lukuun-ottamatta oikeita tunteita. Harmi vaan kun esitit muuta kuin olet. Ei ollut vaihtoehtoja, toisaalta säästyimme paljolta vaivalta .

Äänestä

Jos en ole saanut sua 7:ssä vuodessa ravistettua mielestäni, pysyt siellä pitämättäkin! Rakastan niin, että sattuu!!!

Äänestä

Hups!
Nyt pääs irti.
No ei voi mitään.

Äänestä
  • Semmosta sattuu 🤷🏼‍♀️

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Semmosta sattuu 🤷🏼‍♀️

Uutta matoa koukkuun

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Uutta matoa koukkuun

Ollaan sen verran apinoita

Ote pitää

Äänestä

Jo s nimesi on Sirke, voit olla varma asiasta et pidän kii ❤️

Äänestä

Joskus on vaan hyvä päästää irti ja menemään, aina kun oon sen päätöksen tehnyt en ole katunut! Oikeastaan oon ollut onnellinen siitä.. Aina löytyy uusia ihmisiä jotka kiinnostaa.

Äänestä
  • Hirveän uskottava kommentti sulla :)
    Siinäpä vaan roikut hänessä edelleen.
    Sivusta.

Äänestä

• Hohoho

Äänestä

• no juuuhhh pidetään kiinni.

Äänestä

• siinähän ne tärkeimmät.

Äänestä

• Kyllä on arvostus vähissä kun provoille puhutaan kuin henkilölle itselleen. Jos ei tiedä paremmin niin kannattaa vaan jättää tekemättä.

Äänestä

Joskus vieläkin mietin, että miksi sinä.
En tiedä.
Joku vain sinussa. Resonoit minuun.

Ajatukset, tunteet, olot..jotain niissä.

Kaiken surun,pettymysten ja pahojen olojenkin
keskellä oon oikeesti kiitollinen, että se olit Sinä.

Anteeksi, että se olin minä.
Olisit tarvinnut oikeamman ja paremman.
Toivon, että löydät sellaisen vierelläsi.

Äänestä
  • PileDani

Äänestä

Olen kolmea eri naista pannut nyt kesäkuussa. Heinäkuussa taas tulee varmasti lisää uusia panoja. Eiköhän tässä ole pesäeroa tehty yhteen naiseen.

Äänestä
  • Avot nonii pääsit asijaan, ilmakos susta ei välillä kuulu mitään rakastaja

Äänestä

Minä en ole roikkujatyyppiä. Ehkä se yksi mies on sen tähän mennessä jo ymmärtänyt.

Äänestä
  • Ja miehen ei tarvitse myöskään olla roikkujatyyppi:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Irti mies..pidä kii <3
https://youtu.be/d-1fcGHApPs

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu