Irti mies..pidä kii <3
https://youtu.be/d-1fcGHApPs
Ethän päästä
28
767
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo päästänyt irti.
- Anonyymi
Et olisi täällä..et ole, et saa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olisi täällä..et ole, et saa :)
Kaikki oli turhaa lukuun-ottamatta oikeita tunteita. Harmi vaan kun esitit muuta kuin olet. Ei ollut vaihtoehtoja, toisaalta säästyimme paljolta vaivalta .
- Anonyymi
Jos en ole saanut sua 7:ssä vuodessa ravistettua mielestäni, pysyt siellä pitämättäkin! Rakastan niin, että sattuu!!!
- Anonyymi
Suosittelen tiukasti https://youtu.be/b340kQEOWOo
ja usein. - Anonyymi
Hups!
Nyt pääs irti.
No ei voi mitään.- Anonyymi
Semmosta sattuu 🤷🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta sattuu 🤷🏼♀️
Uutta matoa koukkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta matoa koukkuun
Ollaan sen verran apinoita
Ote pitää
- Anonyymi
Jo s nimesi on Sirke, voit olla varma asiasta et pidän kii ❤️
- Anonyymi
Joskus on vaan hyvä päästää irti ja menemään, aina kun oon sen päätöksen tehnyt en ole katunut! Oikeastaan oon ollut onnellinen siitä.. Aina löytyy uusia ihmisiä jotka kiinnostaa.
- Anonyymi
Hirveän uskottava kommentti sulla :)
Siinäpä vaan roikut hänessä edelleen.
Sivusta. - Anonyymi
Hohoho
- Anonyymi
Joo, pidetään💗https://youtu.be/lLBXDJRqC04
- Anonyymi
no juuuhhh pidetään kiinni.
- Anonyymi
Joo, eiköhän tässä vielä roikutahttps://youtu.be/ifRjyISMxZM
- Anonyymi
en olisi tahtonut, kunniasanalla.
https://youtu.be/Z9VB7jgWBi8- Anonyymi
siinähän ne tärkeimmät.
- Anonyymi
Kyllä on arvostus vähissä kun provoille puhutaan kuin henkilölle itselleen. Jos ei tiedä paremmin niin kannattaa vaan jättää tekemättä.
- Anonyymi
Elämä on opettanut
https://youtu.be/g0QOs2wr-j0 - Anonyymi
Joskus vieläkin mietin, että miksi sinä.
En tiedä.
Joku vain sinussa. Resonoit minuun.
Ajatukset, tunteet, olot..jotain niissä.
Kaiken surun,pettymysten ja pahojen olojenkin
keskellä oon oikeesti kiitollinen, että se olit Sinä.
Anteeksi, että se olin minä.
Olisit tarvinnut oikeamman ja paremman.
Toivon, että löydät sellaisen vierelläsi.- Anonyymi
PileDani
- Anonyymi
Olen kolmea eri naista pannut nyt kesäkuussa. Heinäkuussa taas tulee varmasti lisää uusia panoja. Eiköhän tässä ole pesäeroa tehty yhteen naiseen.
- Anonyymi
Avot nonii pääsit asijaan, ilmakos susta ei välillä kuulu mitään rakastaja
- Anonyymi
Pidän pidän joo:)https://youtu.be/RTDkYQNE778
- Anonyymi
Minä en ole roikkujatyyppiä. Ehkä se yksi mies on sen tähän mennessä jo ymmärtänyt.
- Anonyymi
Ja miehen ei tarvitse myöskään olla roikkujatyyppi:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1821284- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93859- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 47580
- 18548