Onko teistä kukaan psykoosissa ollessaan uskonut olevansa Jumala tai saatana? Oletteko uskoneet, että voitte hallita säätä? Kun tulee myrsky, se johtuu teistä jne? Oletteko kommunikoineet tv-ohjelmien kanssa? Esim. uskoneet, että ihmiset tv:ssä näkevät teidät ja nauravat ja vitsailevat juuri teille? Onko radion toimittajat antaneet teille vihjeitä miten edetä asioissanne? Oletteko saaneet merkkejä saatanalta/Jumalalta? Millaisia?
Haluaisin kuulla, etten ole ainoa näin pipipää tässä maassa.
Harhoista...
12
259
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa aika pelottavalta. Psykoosiin lienee jotain apua olemassa.
- Anonyymi
Ei hän sitä kysynyt, miltä se sinusta kuulostaa, eikä apuakaan anellut, vaan onko kukaan kokenut samaa. Varmasti on. Itse en tosin ole, koska en ole ollut sellaisessa muuttuneessa tajunnantilassa josta saisi psykoosidiagnoosin, mutta tiedän monta jotka ovat olleet.
Psykoosi menee tavallisesti itsestään ohi jos siihen saa tukea. Olla turvallisessa ympäristössä ja sellaisten ihmisten kanssa jotka jaksavat kuunnella jos haluaa puhua kokemuksistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän sitä kysynyt, miltä se sinusta kuulostaa, eikä apuakaan anellut, vaan onko kukaan kokenut samaa. Varmasti on. Itse en tosin ole, koska en ole ollut sellaisessa muuttuneessa tajunnantilassa josta saisi psykoosidiagnoosin, mutta tiedän monta jotka ovat olleet.
Psykoosi menee tavallisesti itsestään ohi jos siihen saa tukea. Olla turvallisessa ympäristössä ja sellaisten ihmisten kanssa jotka jaksavat kuunnella jos haluaa puhua kokemuksistaan.En tosiaan ole apua vailla. En ole ollut psykoottinen vuosiin. Muiden kokemukset psykooseista vain kiinnostaa. Heitä kai sitten on paljonkin, mutta en ole ainakaan netistä löytänyt samanlaisia psykoosikokemuksia. Jokainen psykoosi on toki erilainen, ihmiset ovat erilaisia ja kokevat asioita omalla tavallaan. Silti tuntuu, että on olemassa jokin yhteinen kokemusmaailma esim. jumalharhassa olleilla. Miltä tuntuu olla äärimmäisen hyvä tai äärimmäisen paha tai jopa niiden molempien yläpuolella. Ne ovat pahimmillaan hirvittäviä tunteita, kun ei enää ole ihminen, vaan esim. pahuuden ruumiillistuma, joka voi vain odottaa lopullista tuhoutumistaan.
Luulisi, että näitä kahden ääripään kokemuksia olisi enemmänkin, koska hyvä/paha asetelma on niin yleismaailmallinen.
- Anonyymi
Ehkä Mad in Finland -sivustolta löytyisi. Ainakin siellä on paljon kirjoituksia psykoosista ja osa kokemusasiantuntijoiltakin. Sen emosivustolta Mad in Americasta varmaan löytyy myös jos osaat englantia.
https://madinfinland.org/ - Anonyymi
Suorasanainen vastaus aloittajan jokaiseen esittämään kohtaan: En ole!
- Ja uskon jonkin verran Jumalaan. Ainakin ajoittain, joskus ja silloin tällöin.
Lienen sitten terve, kuin pukki, vaikka mitä diagnooseja on minulle aiemmin historian aikana eteen rätkäisty. - Anonyymi
sita aelkoo tuunaa luantoo
"coviksia on ni pallisti
insert oma uskis kirkosta xalled
suatanan polvojat tehen
norrotiivisi ie hierieniey- Anonyymi
Tiedän olevani Jumala,
Mutta olen tahdoton
Jumalan olisi oltava ehdoton.
Olen siis jumalten joukossa Jumala,
Jumalista julmin jumalottomuukseni tähden.
- Anonyymi
Vihaamaan on opittava.
- Anonyymi
Ensin on opittava olemaan tulematta huijatuksi. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä netissä lukee.
- Anonyymi
En itse mut huonekaveri luuli olevansa joku presidentti ja osastolla käyttäyty sen mukasesti. henk. kohtasesti mulla oli neutraaleja ääniä tai ilkeitä.
- Anonyymi
Aikanaan kun pyörin psykiatrian rattaissa, niin uskonnolliset harhat olivat hyvin yleisiä. Joka joulu osastot täyttyivät jeesuksista ja joulupukeista. Sitä en osaa sanoa miten yleistä se oli, mutta ei mitenkään harvinaista.
Olen ymmärtänyt että uskontoon liittyvät harhat ovat vuosikymmenten saatossa vähentyneet, enkä tiedä mitä sitten on tullut tilalle. Ehkä joitain julkkiksia, vai voisiko asia olla niin, että hoito on kehittynyt, eikä ihan niin sekaisin olevia ihmisiä ole enää niin paljoa. En tiedä.- Anonyymi
Stalin ja Hitler jostain syystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam16811496Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu506489Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö784748Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644567K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon824505Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754072Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973833- 863502
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1623381Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä183366