Dacia ei myy hyvin Suomessa

Anonyymi

Vain 59 autoa meni rekisteriin kesäkuussa. Elikkä kansan syvät rivit ovat puhuneet ja äänestäneet lompakollaan. Ei jatkoon, dacia no no.

19

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hinnat alas niin eiköhän ala myynti paranemaan!

• Anonyymi

Entäpä sitten?

• Anonyymi

Ankea sisusta ja pahalta haisevat muoviosat. Edes halpa hinta ei houkuttele ostajia. Huh huh.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Haisi se Ladakin aikoinaan.

• Anonyymi

Kumpi haisee pahemmalle. Ostakaa kerralla kunnon länsiauto niin loppuu se kärvistely 😀

• Anonyymi

Daciaa on myyty kuitenkin enemmän kuin esim. Mazdaa, Fiattia, tai Hondaa.

• Anonyymi

Onko se sitten niin kovin hyvä asia, että on myyty paremmin kuin paskaa ja paskempaa? Honda kyllä ihmetyttää, jos pitää paikkansa. On meinaan ihan laatu merkki verrattuna, Mazdaan, Fiattiin ja Daciaan.

• Anonyymi

Minä ainakin ostaisin Dacia ennemmin kuin ylihintaisen Toyotan. Onhan Dacia todella suosittu auto Euroopassa.

• Anonyymi

todella suosittu auto Euroopassa. Myös Ruotsissa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

todella suosittu auto Euroopassa. Myös Ruotsissa !

Mutta kekkosslovakiassa datsia ei myy kun hinnat ovat aivan poskettomat

• Anonyymi

Kekkoslovakian oma vika ,ei Dacian,muissa maissa se myy. Siksi kai ne muut käytetytkin pitää tuoda Ruotsista ,ei kannata valitella !!!

• Anonyymi

Myn mielest Yariksen 5 tähtee vs. sanderon 2 tähtee kertoo kaiken tarpeellisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myn mielest Yariksen 5 tähtee vs. sanderon 2 tähtee kertoo kaiken tarpeellisen.

Ja kun lukisit mistä nuo tähdet kertyy. Daciassa ei ole kaiken maailman elektronisia kaistavahteja, apujarruja sokeille jne.. jos olisi niin olisi saanut vähintään 4 tähteä.
        Näin kertoo autolehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun lukisit mistä nuo tähdet kertyy. Daciassa ei ole kaiken maailman elektronisia kaistavahteja, apujarruja sokeille jne.. jos olisi niin olisi saanut vähintään 4 tähteä.
        Näin kertoo autolehti.

Luin kyllä ja ymmärrän, että ne ovat tärkeitä varusteita. Kukaan ei ole täydellinen kuljettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kertoo autolehti.

Miksi Toyota Aygo sai 2014 neljä tähteä ja 2017 kolme tähteä? Ei ole niin mitään varusteita. Safety packin kanssa missä tulee ne varusteet on sitten taas sen neljä tähteä. Kyseessä on kuitenkin naurettavan pieni supermini ja silti peittoaa sanderot, loganit ja dusterit. Sallikaa minun nauraa. :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Toyota Aygo sai 2014 neljä tähteä ja 2017 kolme tähteä? Ei ole niin mitään varusteita. Safety packin kanssa missä tulee ne varusteet on sitten taas sen neljä tähteä. Kyseessä on kuitenkin naurettavan pieni supermini ja silti peittoaa sanderot, loganit ja dusterit. Sallikaa minun nauraa. :DDD

Tärkeimmät varusteet ovat ne turvavarusteet, jos puuttuvat, ei kukaan täysipäinen osta. Esim.kaistavahti on ihan pakollinen juttu ja automaattinen jätäjarrutus, jos ei ole, jää auto kauppaan kuten Dacialle käy.

• Anonyymi

Mulla on ollut Dacia mutta 60 000 kun ajaa sen jälkeen alkaa tulla liikaa vikoja. Siihen asti oli hyvä auto vaihdoin sitte Toyotaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109