Vieläkö kulkevat kylillä vm 1973 ja siitä eteenpäin ?
Koulukiusaajat
23
1518
Vastaukset
- Anonyymi
Yks oli kuitenkin PALLOPÄÄ.
- Anonyymi
Pikajako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikajako?
Mites sähköhalli? Jokainen varmasti muistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla vihanneksena sänkyssä nykyisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sähköhalli ? En tunnista.
- Anonyymi
Entäs TATTINAPÖLKKY taitaa olla aikasempaa vuosimallia.
- Anonyymi
😢sniif
- Anonyymi
Ei ole näkynyt kylillä, on varmaan jo vapautunut valtion täysihoidostakin.
- Anonyymi
Ai pölökkykö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pölökkykö.
Tarkoitin vanhempaa veljestä, joka ampui miehen Lataman yläkerrassa, oli muistaakseni vm.1973
- Anonyymi
Olihan noita sivunen tamminen Mäntylä tianen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan noita sivunen tamminen Mäntylä tianen .
Tuttuja nimiä tuskin enään on heistä mihinkään
- Anonyymi
Oli kova navetto miäs, melkonen sonni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kova navetto miäs, melkonen sonni.
Niin kuka oli? Tuskin noists edellä mainitusta ei enään kukaan
- Anonyymi
Se kylillä kulkeminen ei yleensä tarkoita kaupassa tai parturissa käyntiä ym.
Tarkoittaa lähinnä ilta-aikaan tapahtuvaa parveilua, ravintoloita ja muuta nuoremman väen ördäämistä.
Siinä mielessä sanoisin, että 1973 ja sitä ennen syntyneet ei tosiaan enää kulje kylillä. Juomisetklin haetaan suoraan lähikaupasta tai Alkosta, ja ne nautitaan kotona.- Anonyymi
Minä 1973 jornautelin kylän kauniitta tyttöjä.
- Anonyymi
Muistan yhden koulukiusaajan, liikunnanopettaja Tamaran. ..... mulla synnynnäinen perinnöllinen selkävika ja tuo halveksi minua kuin halpaa makkaraa. Nyt on kaikki invalidit pöyrätuolikelaajat urheilumaailmassa kansallissankareita.
- Anonyymi
Minua kiusattiin liikuntatunnin jälkeen suihkussa, sillä esinahkani oli löysä ja iso! Roikkui herslepin päässä kuin patalappu.!
Myöhemmin tein esarista rouhekintaat!..- Anonyymi
En tiedä mitään mutta Haarikka baarissa oli tunnelmaa 😎
- Anonyymi
Tätä palstaa lukiessa tuntuu siltä, että kiusaajat ovat siirtyneet tänne haukkumaan anonyymisti kaikkia
- Anonyymi
Tatinapölkky on melkoinen vihannes nykyään. Pyöräilee kyllä, mutta ei tiedä enää muutoin maailman menosta mitään.
- Anonyymi
Niin varmaan, sillä kun oli jo nuorempana pää niinkui rikki
keitetty kukkakaali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan, sillä kun oli jo nuorempana pää niinkui rikki
keitetty kukkakaali.Onko taninapöykky Sama henkilö kuin TT?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987