Omantunnon kysymys

Anonyymi

Kaipaatko varattua ? Kuinka pitkään olet kaivannut ?

60

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa tietää tähän vastauksen omalta kohalta.

    • Anonyymi

      En tiedä onko varattu.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut tummaan afrikkalaiseen.

      • Anonyymi

        Missä päin Suomen maata? Alkaako kirjaimella E?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomen maata? Alkaako kirjaimella E?

        Ernest Lawson?


    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Vaikuttaa neitsyeltä hän

    • Anonyymi

      Kaipaan

    • Anonyymi

      Hä Hä hää... Omatunto, mikä se on? No ei vaiteskaan. Mutta minä minä minä.. Minkä sille voi jos toisella menee huonosti kai ehkä en minä tiiä.. Eihän se mun syy ole. Muistakaa hoitaa parisuhteita! Ja minkä sille tekee jos nyt satutaan tulemaan hyvin toimeen ja meillä on hauskaa yhdessä. Hyvin hyvin tuore juttu...

    • Anonyymi

      En tiedä. Pari vuotta.

    • Anonyymi

      Ei otan selvää et on vapaa muuten en kaipaa.

      • Anonyymi

        Tää on hyvä💪 näin aattelin ite ennen, mutta sit naps.. Senkin jälkeen vielä mietin et ei ei.., mutta en voinut itelle mitään niin kuin ei hänkään. Piilo romanssi. Se riittää varattuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on hyvä💪 näin aattelin ite ennen, mutta sit naps.. Senkin jälkeen vielä mietin et ei ei.., mutta en voinut itelle mitään niin kuin ei hänkään. Piilo romanssi. Se riittää varattuun!

        Juupa. " en mahtanut itselle mitään " kukas sitten? Nämä on näitä iänikuisia tekosyitä alkaa pelaileen.


    • Anonyymi

      Vuoden, vaikka ollaan "tunnettu" kauemmin.

    • Anonyymi

      😥 kyllä kaipaan 😔

    • Anonyymi

      Varaukset on helppo lopettaa nykyisin. Yleensä riittää jos ilmoittaa edellisenä päivänä. Joten mitä väliä?

      • No jos on tunnesiteitä olemassa, niin ei se nyt ihan tosta vaan tapahdu lopettaa varausta. Ehkä, jos on jääkylmä ja tunteeton, pystyy heivaamaan tosta vaan ihmisen pois ja ottamaan uuden yhtään keljuttamatta.


      • Anonyymi

        Sinä olet pinnallinen mutta todella moni muu ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pinnallinen mutta todella moni muu ei

        Siis tuo 00.32


    • Anonyymi

      Sinkkumiestä kaipaan, minä varattu nainen. Täällä palstalla olen tuntojani purkanut toisinaan ja häntä somessa stalkkaillut. En saa hänelle sanotuksi, vaikka haluaisin sen kertoa ja kohta on liian myöhäistä...

      • Anonyymi

        No et sinä kyllä nainen ole, kuvasta päätellen sinä mmx....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä kyllä nainen ole, kuvasta päätellen sinä mmx....

        Sinkkumiestä kaipaileva varattu nainen ei ole MCMLXXVI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkumiestä kaipaileva varattu nainen ei ole MCMLXXVI.

        Joo ei olla sama henkilö. Enkä kaipaile miehiä ylipäänsäkkään. Tuolle mmx... anonyymille samalla tämä. :)


    • Anonyymi

      Kyllä, jo 13 vuotta..

      • Anonyymi

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        En


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En

        Kohta se yks tulee tähän väittämää sua mieheks :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta se yks tulee tähän väittämää sua mieheks :D

        Ihan vapaasti vaan. Olen nainen ja kaivannut tuota "varattua " jo 13 vuotta. Onneksi tulee kohta kotiin😁


    • Anonyymi

      Noin kymmenisen vuotta olen jo kaivannut, ja sain vasta jokin aika sitten selville, että on varattu. 😥 Kymmenen vuotta on pitkä aika ikävöidä, tiedän sen. Olen sen ajan yrittänyt tehdä itsestäni paremman ihmisen, että kelpaisin hänelle. Ja nyt taitaa olla jo liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta on ihmisikä. Toivottavasti tuo tieto auttaa menemään elämässä eteenpäin ettet hukkaa enää vuottakaan turhaan. Aika on ainoa mitä et saa takaisin. Kallein pääoma ihmisillä

        Jaksamista!


    • Anonyymi

      Valitettavasti kaipaan. Ollaan tunnettu muutama kuukausi ja hän on aivan ihana nainen, mutta naimisissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saahan sitä kirvestä kiveen hakata samoin kuin päätä seinään. Maailmassa on niin triljoonittain vapaita että miksi varattua vonkua ja itselle huonoa karmaa siten haalia. Jättäkää varatut rauhaan.eivät varattuja olisi jos olisi teille tarkoitettuja.

      • Anonyymi

        Jotkut on niin epätoivoisia että ovat valmiita alentamaan ittensä, luonteesta puhumattakaan


      • Anonyymi

        Oletko noin varma😂 ei hemmetti näitä sinisilmäisiä. Meinaatko että vonkutaan varattuja? Entäpä kun nämä varatut itse haluaa muuta🤦‍♀️.. Itse en varattujen kanssa ala kovin millekään, mutta niin..


      • Anonyymi

        Jos elää sillä periaatteella, jos jättää yhden on helppo löytää toinen, eli ihminen on kuin esim. auto, niitä on miljoonia.
        Mutta jos kohtaa todella suuren ja syvän tunteen, sellaisen, jota kuvaamaan eivät edes sanat riitä, ei voi "jatkaa eteenpäin". Jos kohde on varattu, ei voi tehdä mitään.. On vain elettävä itsensä kanssa. Suuri tunne, jonka uskoakseni vain harvat saavat kokea, on sentään lohtuna.
        Kaikki eivät elä periaatteella, että on pakko olla kumppani, pääasia, että on joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elää sillä periaatteella, jos jättää yhden on helppo löytää toinen, eli ihminen on kuin esim. auto, niitä on miljoonia.
        Mutta jos kohtaa todella suuren ja syvän tunteen, sellaisen, jota kuvaamaan eivät edes sanat riitä, ei voi "jatkaa eteenpäin". Jos kohde on varattu, ei voi tehdä mitään.. On vain elettävä itsensä kanssa. Suuri tunne, jonka uskoakseni vain harvat saavat kokea, on sentään lohtuna.
        Kaikki eivät elä periaatteella, että on pakko olla kumppani, pääasia, että on joku.

        Veit sanat suustani. Hienpsti kiteytetty. Se suuri tunne tulee itsekseen, eikä sitä voi ohjailla.


      • Anonyymi

        Elämä ei oikeastaan ole noin yksinkertaista.
        Jos se varattu rakastuu toiseen niin ei se sitten varmaan ollut oikean ihmisen kanssa naimisissa. Ihmiset tekevät vääriä valintoja myös naimisiin mennessään. Ja siksi noita erojakin tulee.


    • Anonyymi

      Pakko myöntää että kaipaan erästä naista, on varattu, eihän tässä järkeä ole mutta kun on ne tunteet. Turha pitää moraali saarnoja, näin vain kävi, voi käydä kenelle tahansa meistä, vaikka kuinka olisi vapaitakin naisia saatavilla. Ikävän määrää se ei vähennä yhtään kaipaako varattua vai vapaata.

      • Anonyymi

        Se on se henkilö, ei siivilisääty. Varattuna varattua...


    • Anonyymi

      Kyllä, reilu neljä vuotta jo.

      • Anonyymi

        Sivusta. Tämä osuu lähelle. Koska olet nähnyt hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Tämä osuu lähelle. Koska olet nähnyt hänet?

        Vähän aikaa sitten melko vilaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän aikaa sitten melko vilaukselta.

        En usko hänen minua nähneen.


    • Anonyymi

      Useamman vuoden olen kaivannut varattua, entäs sitten ? Pitääkö lähteä pois palstalta häpeämään ? Tunteet ne on meillä kaikilla.

      • Anonyymi

        Totta! Mutta miks kaivata useampi vuosi? Jos ei ole lämmenyt kuukauden sisällä, voit unohtaa varattu pysyy toisen kanssa. Mutta saahan sitä kaivata, mutta ajan tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Mutta miks kaivata useampi vuosi? Jos ei ole lämmenyt kuukauden sisällä, voit unohtaa varattu pysyy toisen kanssa. Mutta saahan sitä kaivata, mutta ajan tuhlausta.

        Vattuako se sulle kuuluu. Rakkaus tunteena ei niin vaan lopu tai mene ohi. Olkoot vaikka kuinka ajan tuhlausta.
        Voihan se olla lämmennytkin mutta mistä sitä vieraitten ihmisten asioista tietää.
        Tämä ihan sivusta vaan.


    • Anonyymi

      Olen itsekin varattu ja ikävöinyt varattua n. pari vuotta. En vaan mahda tälle mitään.

    • Anonyymi

      Sama täällä, varattuna varattua kaipaan. Olipa mukava mennä illalla oman kullan viereen nukkumaan ja sitten heräsin keskellä yötä unesta että olinkin jonkun toisen vieressä. Puoliso vaan kuorsaa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Toivottavasti tämä joskus loppuu ...

      • Anonyymi

        Tulin sivusta, oliko aamulla kahvipöydässä vaisut tunnelmat ?


    • Anonyymi

      En hitossa kaipaa ketään.

    • Anonyymi

      Ooteko pimeitä🙄miksi varattuja kaipaatte kun maailma on vapaita täys. Olette paskaihmisiä ja aivonne jumittaa. Tarttis mennä lekurille,eikö?

    • Anonyymi

      En kaipaa varattua. Sellaista on sattunut et varattu kiinnostuu minusta.
      En kyllä ymmärrä miten se on mahdollista. Ei oikein ymmärrä miten voisi luottaa ihmiseen joka varattuna kiinnostuu muista.

    • Anonyymi

      Kyllä kaipaan. Hän olisi sopinut elämääni kuin nenä päähän. Pelkään tehneeni kauan sitten itseni naurunalaiseksi kun lähettelin hänelle sähköposteja 🙄

    • Anonyymi

      Taisi olla aikoinaan varattu, mutta luulen/toivon ettei ole enää.. 🤔

    • Anonyymi

      Hervattu niin pakkoko mennä sinne tampereisiin.

    • Anonyymi

      Ei se vaan mene pois mielestä. En voi tehdä mitään.
      Sydän on päättänyt että rakastaa.

    • Anonyymi

      Varattuna varattua olen kaivannut vuoden päivät.

    • Anonyymi

      Naimissahan toi on, kuinka onnellisesti, sitä en tiedä. Mutta minkäs tunteilleen mahtaa, ei mun tykkäämiseni ja kaipaukseni kenenkään liittoa kyllä hajota, ei olla mitenkään tekemisissä keskenämme, jossain kaupassa joskus nähdään ja silloinkin mä kipitän paniikissa karkuun. Jos joskus jotain vaikka tapahtuiskin, minä en ole aloitteen tekijä… se on joku muu.

      Nää on näitä, höttöunelmia ja vaaleanpunaisia laseja, saavuttamattomia haaveita, jos ei tapahdu mitään niin hiipuu aikanaan ja tulee uus tilalle.

      Kuumaa kesää kaikille😊🌸

      T

    • Anonyymi

      Kaipasin, en enää. Tajusin, että roikkumalla tunteissani kiinni varatussa ja kaipaamalla ns. tavoittamattomissa olevaa, niin menetän mahdollisuuden löytää ihmisen, joka voisi minua rakastaa. Hukkaan heitettyä elämää elämä muuten olisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe