Vaimoa nussitaan ja ite runkkaan vieressä

Anonyymi

Tykkään katsoa ku vaimo saa vierasta.

31

4878

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voin nuoria sun hyvävartaloista naista sitten 😊

      • Anonyymi

        Nussii


    • Anonyymi

      Naidaanko vaimoa pilluun vai peräsuoleen vai sekä että?

      • Anonyymi

        Taidat olla ruskeanreiän ritari


    • Musta on hienoa runkata spermat tyttöystävän päälle kun muut panee sitä samalla.

      • Aina tulee juteltua niiden muiden kanssa jotka odottaa vuoroaan. Vaimolla on vain kolme aukkoa mihin työntyä.


    • Anonyymi

      Vuosia harrastettu kolmansia, joka kerta yhtä kiihottavaa katsoa ja kuunnella vaimo saa vierasta.

      • Anonyymi

        Mä oon ollu toisena miehenä vieraan pariskunnan vaimoa panemassa. Nyt tekis mieli saada lisää kiimaista naista helliin hetkiin.
        Silloin aloitettiin räsypokalla että nainen pääsi fiilinkiin.


    • Anonyymi

      Pääsetkö ite työntymä myös jompaan kumpaan

      • Anonyymi

        Kyllä nainen hyväili munaani ja sitten sain naida takaapäin , josta miehensä sitten jatkoi. Ujoja ovat kun ei ollut Alkoa otettu, niin ei halunnut olla kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nainen hyväili munaani ja sitten sain naida takaapäin , josta miehensä sitten jatkoi. Ujoja ovat kun ei ollut Alkoa otettu, niin ei halunnut olla kasvotusten.

        Tuo on parasta. Vaimoa vieras nai takaapäin. Se on pelkkää himoa. Parasta on jos panijoita on useita ja kaikki laskee lastinsa takaapäin.


    • Anonyymi

      On upeeta katsella kun vaimo saa vierasta ja usein olen myös itse toisena. Mun rouva, kaunis nainen on kiintynyt mustaan kulliin, kun haluaa isoa. On niin kiihottavan rivoa kun iso musta kulli venyttää pillun laajaksi. Nussimisen jälkeen pilluaukko jää ammolleen kun on tullut isoa. Rouva saanut mustaa kullia myös perseeseen. Usein olen itse perseessä samaan aikaan kun musta kulli on pillussa. Siinä nussiessa tunnen mustan kullin itsekin pillunseinämien läpi kun olen perseessä. Kyllä on elämä makeeta! Nää hommat on vaan niin upeaa.

    • Anonyymi

      Onpas täällä taas satuja kirjoiteltu oikein urakalla

      • Anonyymi

        Käykö kateeksi


    • Anonyymi

      Eiköhän sitten tehdä jono sun vaimosi pillulle niin saatte kunnolla kerrankin kun 10 miestä laskee lastin vaimosi pilluun ja hyväilee rintoja oikein urakalla.😛

    • Anonyymi

      Kiihottavaa katsoa kun vaimo hieroo mustan miehen haaro väliä, paljastaa housuista ison mustan kullin, imee posket lommolla, huutaa kiihkosta kun mies työntää järkäle kullinsa vaimon pilluun.

      • Anonyymi

        Sun onnex täällä ei oo kiinalaisia pakolaisia, vielä. Joutusit niillekkin junailemaan huvipuiston!


    • Anonyymi

      Huomenna ihanasti vähän jo rehevä vaimoni reilu 50v ja anoppi reilu 80v menevät Naantalin kylpylään ja kun eilen panin piukkaa kiimaista pillu niin samalla kuiskin sen korvaan että saat anopin kanssa etsiä luvan kanssa sieltä kunnon panijan joka panee monet ihanat loma orkut molemmille "tytöille" ja saa kertoa sitten sessioista kun tulee kotiin niin saadaan fantasoida niistä......

      • Anonyymi

        Mitäs luulet löytääkö tytöt yhteisen miehen joka panee molempia. Nauttii nuoremmasta ja vanhemmasta pillusta.


      • Anonyymi

        Onko vaimosi saanut vierasta miestä. Mites anoppisi saako kullia vai onko ilman miestä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti löytävät ja saisivat nauttia lomasta ja kullista molemmat :)

      • Anonyymi

        Näin pitkään kesti ennen kuin vaimoni avautui viime yönä ja kertoi kylpylälomastaan anopin
        kanssa, ei kuulemma ollut helppoa näin korona aikana löytää sopivaa miestä kun ei päässyt pidettyjen "korona" välimatkojen kunnes viimeisenä iltana oli käynyt kävelyllä ja siellä alkanut jutella nuoren alle 20v pojan kanssa joka oli siellä vanhempiensa kanssa lomalla,
        vaimoni oli kysynyt miksi poika oli yksin lenkillä, oli kuulemma tekemisen puutetta, aikansa
        juteltua vaimoni kysyi onko tyttöystävää, sanoi ettei nyt mitään vakituista ole, sitten vaimoni rohkeni kysymään että haluaisiko tulla hotellin vaimon huoneeseen jutteleen,
        poika sanoi mikä ettei, huoneeseen tultuaan poika vähän pelästyi ja hämmästyi kun siellä oli
        anoppini nukkumassa johon vaimoni sanoi että se on niin väsynyt päivästä ettei varmaan herää vaikka jutellaan eikä sitä haittaa vaikka heräisi ja vaimoni pyysi istumaan vierelleen ja kehui ja kiitti poikaa että oli tullut tälläisen vanhemman rouvan seuraksi laskien kätensä pojan jalalle hieroen sitä ja hiljalleen hivuttaen kohti housujen etumusta tuntien ja nähden kuinka siellä pullottaa joku kovana vaimoni kysyy saako hän suudella, jolloin poika jo suutelee kiihkeänä ja laittaa kätensä vaimoni hamaan alle huomaten ettei ole pikkuhousuja,
        pillu oli sykkinyt märkänä pojan hiplaten sitä nuoruuden innolla vaimoni samalla oli availlut pojan housuja ja sieltä tuli komea kulli isona kovana seisoen!!! vaimo kehui pojalle että näin nuorta ja upeaa ei ole vuosiin saanut ottaen kullin suuhun poika kuulemma huohotti siihen malliin ja kulli sykki että vaimoni pelkäsi sen laukeavan liian aikaisin, jolloin sanoi pojalle että riisutaan ja mennään tuohon sänkyyn, nopeasti oli molemmat ujostelematta riisuneet vaateet ja alkaneet kiihkeästi suudella ja poika hieroi samalla vaimoni isoja tissejä, nännejä
        jotka olivat nöpöttäneet kovana jolloin vaimoni oli sanonut pojalle että tykkää kun imet niitä, sitten sanoi pojalle että tykkää myös jos nuolee pillua ja poika sukelsi innoissaan imemään ja nuolemaan jolloin vaimoni kertoi että sille tuli ensimmäinen orkku ja oli huutanut pojalle että nyt saat panna paljaalla ja nauttia tästä puumasta täysillä ja poikahan kuulemma pani nuoruuden voimalla ja joka asennosta. Kerron lisää myöhemmin yksityiskohtaisemmin ja kuinka kävi kun anoppikin sai....


    • Anonyymi

      Kyllä noissa kylpylöissä on kiimaisia varattuja vanhempia miehiä. Tyttöystäväni sai vanhempaa herraa. En nähnyt aktia. Sängyn vieressä oli käytetty kondomi ja sain tuntea naiseni juuri pannun avoimen pillun. Ukko oli pannut kiimassa nuorta pullukkaa ja molemmat olivat nauttineet suuresti.

      • Anonyymi

        Kade lepakko?


      • Anonyymi

        Toi on se mistä usein fantasioin. Joku pannut tyttöystävää ja kortsu vielä lattialla. Pääsispä joskus kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Anoppi on leski eikä ole vähän aikaan saanut ja vihjaillut on että haluja vielä olisi, vaimoni on kiimainen ja tiukka pillu kostuu helposti....

    • Anonyymi

      Vaimo on nussinu melkein kaikki sukulaismiehet 17 vuotiaasta siskonpojasta 70 ikäiseen setämieheen. Oon seurannut vierestä ja runkkaillu, päässy myös liukkaille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eka kerran oltiin kaverin kans kapakassa,kaveria haki tanssimaan n 40 nainen.
      Sanoin kaverille että taidan tietää mikä tolla naisella on mieles.
      Sillä on äijä tuolla pöydässä.
      Kaveri tuumasi että käydään naimista siltä aivot pellolle.
      Olihan se outoa kun mies katseli ja runkkas kun naitiin sitä naista.
      Hetken se häiritsi mutta nainen oli tosi mahtava pano.
      Oltii kumpikin lauettu, Niin nainen nousi miehen kasvojen päälle,selitti että tuntuu paremmalta kun ei ole liian liukas.
      Sinä yönä opittiin hyvin monta asiaa seksistä.
      Tavattiin myöhemminkin,mutta silloin nainen oli yksin.

    • Anonyymi

      Beta urokset tykkää katsoa kun vaimoa nussitaan ku ei muuhun pysty.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      109
      2221
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      435
      1675
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      80
      1186
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1115
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      288
      1046
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1041
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1012
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe