Eli kun veneellä lähtee liikkeelle alkaa kallistelu puolelta toiselle... 60hv moottori, ei trimmilevyjä. 5 ihmistä kyytissä. Todella ikävä istua kyytissä kun tuota tekee, eikä edes aallokko iso. Onko kokemuksia? Vai onko vene vain huono.... Just hankittu. Uskalla lähteä isompaan aallokkoon tai jos veneitä vastaan, tuohan kaatuu 🤐
Bella 512 excel kallistuu
10
473
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on tuttu ilmiö. Siitä pääsee ohi, kun hankkii kokemusta. Valitettavasti sitä ei saa kaupasta vaan jokaisen on itse tehtävä omansa, Siksi kokemukset ovatkin keskenään hyvin erilaisia.
- Anonyymi
Bella 512 on sellainen kiikku johtuen pohja mallista. Ei siihen asiaan kokemus juurikaan enään tässä vaiheessa auta. Tehty mikä tehty.
- Anonyymi
Kokemus auttaa siinä, ettei ihmettele sitä.
- Anonyymi
Aja hiljempaa :) Tossa veneessä tuli varmaan vakiona kaasukahva. Tiputa nopeus johonkin 15..20 solmun vauhtiin niin ei kallistele kun kulkee syvemmällä :)
- Anonyymi
Kyllä se kyyti paranee, kun ei nauti liikaa kyytipoikaa
Siis vaatii trimmit .
- Anonyymi
Nämä ollut nyt harkinnassa ja pitänee hankkia. Kokemusta kuitenkin on
- Anonyymi
Ihan liian pieni moottori, hanki joku 300 kW kone, kallistelut loppuvat ja maailma pelastuu.
- Anonyymi
Joo ton kokoseem veneeseen oiva valinta.
- Anonyymi
Et voi ratkaista ongelmaasi ilman trimmejä.Joko sähköiset tai öljy paineella toimivat. Meillä on sähköiset ja toimineet yli ,20 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743