Haluan olla kaikista laihin

Anonyymi

Että kelpaan sulle!

38

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi ei sun nyt tarviis ittees luurangoks kuihduttaa:(

      • Anonyymi

        Miksei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei

        Haluun, et pysyisit terveenä hani neitokainen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun, et pysyisit terveenä hani neitokainen:)

        Ei kiinnosta pysyä terveenä koska en saa susta selvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta pysyä terveenä koska en saa susta selvää!

        Mikä on epäselvää kulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on epäselvää kulta?

        Että kiinnostanko erityisemmin 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kiinnostanko erityisemmin 😑

        Mikset kiinnostaisi ihan riittävästi😌


    • Anonyymi

      Miehen itsekirjoittelua

      • Anonyymi

        Tää on vaan sun mielipide ei totuus:)


      • Anonyymi

        Jos näin olisi niin voisin sanoa sulle susta ihan samaa, mutta näin asia ei ole vai oletko kaiken täällä sitten itse kirjoittanut? Voin jo nyt sanoa ettei se pidä paikkaansa:)


      • Anonyymi

        Vai oletko sinä sitten kirjoittanut koko ritirimpsun vai komppaatko vaan siinä, kuten annat ymmärtää? Joten tämä ei siis ole näin ollen vain yhden kirjoittamaa.


    • Anonyymi

      Mun pitäis pudottaa painoa ett kelpaisin itselleni. Ei mun hyödytä muiden takia laihduttaa, en kelvannut aiemminkaan, kun olin hoikempi, niin muita ajatellen se nyt on se ja sama paljonko painan. Ei mua ole olemassakaan kellekään.

      • Anonyymi

        Mulla sama. Olen itsekin ollut nykyistä olomuotoani hoikemmassa kunnossa, eikä silloinkaan ollut ottajia. Naisen pitää olla joko sika laiha, tai sika läski, että ottajia löytyy. Keskiverto ei kelpaa. Sama siis nautiskella syöden elämästä, koska kerran täällä vain eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama. Olen itsekin ollut nykyistä olomuotoani hoikemmassa kunnossa, eikä silloinkaan ollut ottajia. Naisen pitää olla joko sika laiha, tai sika läski, että ottajia löytyy. Keskiverto ei kelpaa. Sama siis nautiskella syöden elämästä, koska kerran täällä vain eletään.

        Totta. Siks olenkin lihonut, kun olen mussuttanut liikaa makeaa. Olen surusyöppö, olisin halunnut olla niinkuin äitini syömisen suhteen, hän murehtiessaan söi vähemmän, oli ikänsä tosi hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama. Olen itsekin ollut nykyistä olomuotoani hoikemmassa kunnossa, eikä silloinkaan ollut ottajia. Naisen pitää olla joko sika laiha, tai sika läski, että ottajia löytyy. Keskiverto ei kelpaa. Sama siis nautiskella syöden elämästä, koska kerran täällä vain eletään.

        Tuo muuten ei pidä paikkaansa, että naisen pitäisi olla joko tosi laiha tai tosi läski, että miehet kiinnostuisi. Aihetta on tutkittu, ja tutkimusten mukaan miehiä viehättää eniten normaalipainoiset naiset. Tälle on ihan luonnollinen selitys: miehiä yleensä viehättää hedelmällisen näköiset naiset, ja naisen hedelmällisyys on parhaimmillaan normaalipainoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama. Olen itsekin ollut nykyistä olomuotoani hoikemmassa kunnossa, eikä silloinkaan ollut ottajia. Naisen pitää olla joko sika laiha, tai sika läski, että ottajia löytyy. Keskiverto ei kelpaa. Sama siis nautiskella syöden elämästä, koska kerran täällä vain eletään.

        Sen olen huomannut, ett painollakin on iso merkitys ystävyyssuhteissa, mä kelpasin paremmin seuraksi ylipainoisille tutuille, kun olin hoikempi, he suosivat hoikkia valitessaan ystäviä.


    • Voi voi, minä kun mielummin ittaisin hiukan pehmoisemman. Sellaisen ihanan pehmoisen mitä rutistella. :)

      • Oho ottaisin siis, lipsahti ii ja oo sekaisin.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Oho ottaisin siis, lipsahti ii ja oo sekaisin.

        Rutistele sinä vaan sitä miestäsi.
        Sivusta tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rutistele sinä vaan sitä miestäsi.
        Sivusta tämä.

        Juu, tämä oli vaan sellainen esimerkki tyyppinen heitto, että ymmärtää jottei kaikki ole laiheliineihin päin kallellaan. :)


    • Anonyymi

      Jos aloittaja olet tosissasi, niin tuo on aika vaarallinen ajatus, voi johtaa anoreksiaan. Laihuus ei ole tärkein ihmisen ominaisuus. Myös liian laiha voi olla, ja silloin laihuus ei ole enää positiivinen asia. Jos on liian laiha, niin terveys vaarantuu. Laihuuteen voi jopa kuolla.

      • Anonyymi

        Nyt riittää tollanen. 🤬🤬🤬🤬🤬 Jos haluat loukkaa tarkoituksella jotain tiettyä henkilöä, niin loukkaa sitten ihan tunnisteiden kera ja kyllä tiedät että aika moni ihminen kärsii siitä että on sairastunut vakavasti syömis häiriöön ja kyllä jokainen anorektikko tietää sanomattakin että alipaino johtaa kuolemaan vai luulitko että huvikseen ihmisiä uhkaillaan suljettu osasto hoito jaksolla jossa mahdollista tavata omia läheisiä vain jos on tietyn painoinen? Oletko koskaan miettinyt että jos sinut pakotetaan pöytään istuu ja syödä tietty määrä ruokaa ja ravinteita jotta voit ylpeästi astella punnitukseen jossa jokainen kovalla työllä syöty ruoka määrä joka on aiheuttanut sinulle erittäin kuvottavaa oloa niin henkisesti kuin fyysisesti ja siltikään kukaan ei ole tyytyväinen siihen mitä mittari näyttää.kuinka itse tunto kestää Jos koko ajan ihmiset moittii ja kiinnittää huomiota siihen kuinka paljon mittari näyttää.miltä tuntuu kun joudut syödä kun muut kyttää sinua kuin olisit joku epärehellinen rikollinen johon ei voi luottaa että ruoka tulee syötyä ja sitten olet siinä pöydän ääressä vielä hetken jopa ruokailun jälkeen jotta muut voivat ottaa kellosta aikaa tai pelata vedon lyönti siitä kuinka kauan kestää kun juoksee vessaa oksentaa tai sitten sylkeä ruokaa pois. Miltä tuntuu kun sinun taskut tarkastetaan samalla tavalla kuin varkaiden taskut.kiitos kun kirjoitat yleisesti tollasta mikä loukkaa kaikkia joilla on ongelmia painon kanssa 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt riittää tollanen. 🤬🤬🤬🤬🤬 Jos haluat loukkaa tarkoituksella jotain tiettyä henkilöä, niin loukkaa sitten ihan tunnisteiden kera ja kyllä tiedät että aika moni ihminen kärsii siitä että on sairastunut vakavasti syömis häiriöön ja kyllä jokainen anorektikko tietää sanomattakin että alipaino johtaa kuolemaan vai luulitko että huvikseen ihmisiä uhkaillaan suljettu osasto hoito jaksolla jossa mahdollista tavata omia läheisiä vain jos on tietyn painoinen? Oletko koskaan miettinyt että jos sinut pakotetaan pöytään istuu ja syödä tietty määrä ruokaa ja ravinteita jotta voit ylpeästi astella punnitukseen jossa jokainen kovalla työllä syöty ruoka määrä joka on aiheuttanut sinulle erittäin kuvottavaa oloa niin henkisesti kuin fyysisesti ja siltikään kukaan ei ole tyytyväinen siihen mitä mittari näyttää.kuinka itse tunto kestää Jos koko ajan ihmiset moittii ja kiinnittää huomiota siihen kuinka paljon mittari näyttää.miltä tuntuu kun joudut syödä kun muut kyttää sinua kuin olisit joku epärehellinen rikollinen johon ei voi luottaa että ruoka tulee syötyä ja sitten olet siinä pöydän ääressä vielä hetken jopa ruokailun jälkeen jotta muut voivat ottaa kellosta aikaa tai pelata vedon lyönti siitä kuinka kauan kestää kun juoksee vessaa oksentaa tai sitten sylkeä ruokaa pois. Miltä tuntuu kun sinun taskut tarkastetaan samalla tavalla kuin varkaiden taskut.kiitos kun kirjoitat yleisesti tollasta mikä loukkaa kaikkia joilla on ongelmia painon kanssa 🤡

        Mietin tässä, että miksi suutuit noin paljon. Jos sinulla on anoreksia, niin tunnen kyllä myötätuntoa. Minun tarkoitus oli omasta mielestä hyvä, kun halusin suojella ja varoittaa. Mutta siis jos sinulla jo on anoreksia, niin toivon pikaista paranemista. Olet arvokas ihminen, olit sitten minkä painoinen tahansa. Ihmisarvo ei riipu painosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä, että miksi suutuit noin paljon. Jos sinulla on anoreksia, niin tunnen kyllä myötätuntoa. Minun tarkoitus oli omasta mielestä hyvä, kun halusin suojella ja varoittaa. Mutta siis jos sinulla jo on anoreksia, niin toivon pikaista paranemista. Olet arvokas ihminen, olit sitten minkä painoinen tahansa. Ihmisarvo ei riipu painosta.

        Miks sitte laihdutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sitte laihdutat?

        Itse laihdutan sen takia, että minulla on noin 15 kiloa ylipainoa. Olen siis normaalipainon yläpuolella. Terveyden ja hyvän olon takia laihdutan. No okei, senkin vuoksi, että näyttäisin paremmalta. Mutta kaikista laihoin en halua olla, ihan vaan normaalipainoinen. Sen normaalipainon saa selville laskemalla painoindeksin. Olikohan se paino jaettuna pituuden neliöllä..? Normaali painoindeksi taisi olla joku 25 edellisellä tavalla laskettuna. Eli kun itse olen 162 senttiä pitkä, niin normaalipaino olisi minulla jotain 55 kiloa. Liian nopeasti ei muuten kannata laihduttaa, tai syömällä liian vähän, koska silloin elimistö ei saa kaikkia ravintoaineita. Terveellisessä laihdutuksessa tärkeää on syödä sopivasti, ja mahdollisimman ravintorikasta ruokaa. Kasvikset, hedelmät ja marjat on hyvää laihdutusruokaa, koska ne sisältävät paljon suojaravintoaineita ja vähän energiaravintoaineita. Oletko itse minkä pituinen ja painoinen, ja oletko lukenut ravitsemustiedettä?


    • Anonyymi

      Liika on liikaa laihuudessakin. Pyri ennemminkin normiin. Liikuntaa lisäämällä ja terveellisiä juttuja syöden jopa mahdollisuus toteuttaa tavoite. Alle 30 painoindeksi on jo todella hyvä tavoite ja minusta kohtuullinen ei liian kova tavoite?

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole multa enkä halua olla kaikista laihin, en vertaa itseäni muihin. Mutta haluan olla siten, että hän ei häpeäisi minua koskaan. Paastoan nyt pari päivää viikossa heinäkuun, katsotaan muuttaako se tilannetta paremmaksi.

    • Anonyymi

      Voisit myös vanheta noin 25v en kaipaa nuorta kikattelevaa lapsukaista.

    • Anonyymi

      En tykkää laihoista. Pitää olla lihaakin luiden ympärillä.

    • Anonyymi

      Hullua muokata kroppaansa toisen toiveiden mukaisesti.
      Järkevä elää terveyttä edistävästi, johon ei kuulu lihavuus, eikä varsinkaan keskivyötärösellainen, joka on sitä kaikkein vaarallisinta. Hälyttävän usein tapaa niin miehiä kuin naisia, joilla on lihaksettomat tikkujalat ja paksu ylävartalo. Tämä kielii siitä, ettei alaraajoja käytetä ollenkaan, mutta syäminen ja juominen maistuu paremmin kuin hyvin.
      Sydän ja verisuonisairauksiin sairastuessa ei sitten voi syyttää kuin itseään....

    • Anonyymi

      Laiha ja kaunis ei ole sama asia .

      • Anonyymi

        Ei olekaan. Mieluummin terveen lihaksikas kuin liian laiha.


      • Anonyymi

        Mun tutut kehuivat mulle kavereitaan, jotka olivat hoikkia, sanoivat ett on tosi hyvännäköinen, itse kun satuin jonkun kehutuista näkemään, niin ihan tavallisen näköisiä olivat, se laihuus oli hyvännäköisyyden mittari mun tutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tutut kehuivat mulle kavereitaan, jotka olivat hoikkia, sanoivat ett on tosi hyvännäköinen, itse kun satuin jonkun kehutuista näkemään, niin ihan tavallisen näköisiä olivat, se laihuus oli hyvännäköisyyden mittari mun tutuille.

        Hmm. Minkähän ikäisiä ne sinun tutut on? Monesti teini-ikäisillä tytöillä on semmoinen tavallaan normi, että pitäisi olla "laiha". Siitä kyllä kasvetaan yli parikymppisenä, ja viimeistään kolmekymppisenä painolla ei ole niin suurta väliä. Oikeastihan ihminen voi olla kaunis niin monella eri tavalla.


    • Anonyymi

      Enää 94kg johanna pudotat niin ihannepaino saavutettu.

    • Anonyymi

      Ihannepaino on kyllä aika yksilöllinen juttu, mikä kenellekkin näyttää parhaalta. Pyöreät posket nuorentaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Eikä ole yksilöllistä. Ihannepaino on ihmisellä silloin, kun on normaali paino, eli ei liian lihava, eikä liian laihakaan, painoindeksi noin 25. Silloin ihminen on terveimmillään, ja yleensä myös parhaimman näköinen. Kauneus ja terveys kulkee käsi kädessä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe