Onko kenelläkään kokemusta Aryatans kennelistä? Millaisia koiria kasvattaa? Tietysti itsekin käydään niihin tutustumassa, mutta olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Ensisijaisesti haussa tervepäinen ja tasapainoinen koira, mutta myös terve rakenteeltaan. Harrastuskaveriksi ja ehkä myös näyttelyihin.
Kääpiöpinseri haaveena
7
284
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kääkissä tervepäisiä ja tasapainoisia koiria ?
- Anonyymi
Tuskin on. Itse olen nähnyt vaan jatkuvassa lennossa olevia räksyttäjiä. Kääpiöpinseri ei pysty rauhoittumaan juuri ollenkaan, stressaavaa katsoakin.
- Anonyymi
Voi,voi … jos tasapainoista lemmikkiä olet vailla niin eiköhän kannata etsiä jokin toinen rotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on. Itse olen nähnyt vaan jatkuvassa lennossa olevia räksyttäjiä. Kääpiöpinseri ei pysty rauhoittumaan juuri ollenkaan, stressaavaa katsoakin.
Kyllä minulla ainakin on 2 tervepäistä kääpiöpinseri. 4v ja 1 v. Ei kyllä turhia räksyttele. Aika hiljais eloa ne viettävät. Kun naapuritkin kysele välillä että eikö ne milloinkaan hauku. Kääpiöp oppi samalla lailla kuin muukin rotu. Käskystä haukku. Helppoja yksilöitä nämä mitä minulla on.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla? Kyllä on aivan tervepäisiä. Mutta ei kannata otta sellaista rotua jos ei ole valmiina tekemään jotain sen eteen. Kaikki rodut vaati tekemistä. Olen erittäin tyytyväinen minun kahteen kääpiöpinserin. Ei hauku turhia. Perus tottis on niiiin hallinassa kun olla ia voi. Ja ovat todella unelma koiria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi,voi … jos tasapainoista lemmikkiä olet vailla niin eiköhän kannata etsiä jokin toinen rotu.
Tuosta olen kanssasi sama mieltä. Ei kannata ottaa kun lelukoiran. Sitä on helppo hallita.
- Anonyymi
Minulla on kennel Aryatansilta koira. Kasvatta ihanan luonteisia ja terveitä koiria. Todella ihania. Kasvattaja on hyvin huolellinen. Kannattaa tutustua kennelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?178906Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21895- 19746
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719