Mites on ystävät toverit jokos on mallasWiskit ja konjamiinit korkattu näin Heinäkuun helteiten ja loman kunnijaksi röyh! ?
Jokos on Perjantapullo korkattu?
45
760
Vastaukset
- Anonyymi
Kenenkään, "kunnijaksi" ei kehdanne moista turhaketta, edes tuhlata.
- Anonyymi
Haapalammin alkosta iso Korona brandy putelli. Toin sen kaupasta ulos smarketin perunapussissa. Autossa tämän aarteen laitoin vararenkaan tyhjään koteloon. Kotona lekalle on alati vaihtuva paikka liiterissä. Nyt se lekottaa ylivuotiseasa pääskyn pesässä. Eikä ole ihan täysi.
- Anonyymi
Varmaan näitä sateenkaari kaulassa kulkijoita. Niitä alkoi taas vilahtelemaan pitkin raittia.
Vain pöly jälkeen jää!
Huvinsa kullakin.
Nekö ne kaikki piilottelee, kysyn vain näin rauhallisesti, ei kuitenkaan hyväksyen yök.
- Anonyymi
Mittäään en ooo ottanut!
- Anonyymi
Mikä se on se: perjantaipullo. En ole kuullutkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on se: perjantaipullo. En ole kuullutkaan...
Se oli 60 - ja 70 - luvulla hellittely nimi kossulle sitä ei oo jonnet kuulukkaa se oli tähtihetki duunarille kun alkoi viikonloppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli 60 - ja 70 - luvulla hellittely nimi kossulle sitä ei oo jonnet kuulukkaa se oli tähtihetki duunarille kun alkoi viikonloppu.
Höpö höpö kun silloin oli vielä lauantai työpäivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mitä oli, mutta noihin aikoihin oltiin vielä lauantaina töissä puoli päivää.
Tuskin korkattiin pulloa perjantaina vielä.
"Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan" lauloi Irwin työmiehen lauantaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö kun silloin oli vielä lauantai työpäivä
MITTÄÄN EN OO OTTANU.
- Anonyymi
Ja piilossa on kautta aikain pulloja kierrätetty
- Anonyymi
Vetelät ei tiiä perjantaipullosta mitään...
- Anonyymi
Ja tuohan on helevetin iso vale ! Nää veteläthän tään idean lanseerasivat tähä hölmölään , , ensin paperimiehet sitten Wärtilä telakan miehet Masa Yartsista puhummattakaan , niin ja Kaipolasta , rahtarithan sitten alkoivat levittää tätä ilosanomaa joka niemen notkoon ja saarelmaan.
- Anonyymi
Kyllä tiedetään. Paras juoma oli "pyry".
Ei ne nuoret tiedä näistä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedetään. Paras juoma oli "pyry".
Ei ne nuoret tiedä näistä mitään.Minkälaista simmaa se " pyry " ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista simmaa se " pyry " ?
Pontikkaahan se "pyry" on. Ja tulista oikein tehtynä.
- Anonyymi
Hep, Ja kippis !!
- Anonyymi
Pyry, pyry, hei ! Mistä tulit sinä tänne ? Pohjosesta tulin ja olen ystävänne.
- Anonyymi
Minä kuuntelen Jösseä lähes päivittäin. Siinä on sanoitukset 10
- Anonyymi
Minä en kuuntele enää päivittäin, olen jo kyllästynyt , en kuitenkaa moiti kuulemaani, , Hovimuusiikkoo olen alkanut kuunteleen , silläkin on lennokkaat piisit , sano muurari kun savusaunaan teki tilauksesta näyttävän piisin.
- Anonyymi
Jösse Järvenpää ja william korwenkoski ovat Youtuben parhaat.. Ja Jössen biisit ovat aina "ajan hermolla" ajankohtaisista tapahtumista tehtyjä.
- Anonyymi
william Korwenkoski - isisin sissit ja terroristit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
william Korwenkoski - isisin sissit ja terroristit.
Huikea biisi !! Juudas Kiky-sipiläkin päässyt biisiin. . .
- Anonyymi
Ai että kun sais jostain hyvää sahtia ja Pontikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että kun sais jostain hyvää sahtia ja Pontikkaa.
Nii ` in ja viinapullo omalla etiketillä!
- Anonyymi
Ei liity tähän, Mutta onkos teille tämä tuttu? Siis tämä : sivusto kansalainen. (jos ei vielä oo niin Googlatkaas)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739