Mikä voisi olla vikana, kun skootteri saa bensaa ja kipinää mutta ei lähde käyntiin. Startti pyörii eikä aiemmin ollut ongelmaa vaan ihan yht äkkiä lopetti käynnistymästä. On ostettu uusi tulppa ja akku. Kyseesä 2008 vuoden 2t Keeway.
Skootteri ei käynnisty
3
782
Vastaukset
- Anonyymi
käymättömyyttä aiheuttaa esim. ilma/polttoaine seos on väärä,kipinä on heikko tai väärään aikaan,puristuspaine on heikko.
- Anonyymi
Joo pitää kattoo se kaasari kuntoon.
- Anonyymi
Tarvihtisin apua skoban kansa. Elikkä tossa pari viikkoa sitte toimi normisti (ehkä vähän miitissä raiskattu) mutta sen jälkeen toimi 2päivää ihan normaalisti kunnes skootteri seisoi tallissa 2pv eikä enää käynnistynyt. Kipinä tulee ja saa bensaa mutta kastelee tulpan. Olen kokeillut vaihtaa staattorin, staattorin tiivisteen, sylinterin ja männän, katsonut magneeton kiilan, vaihtanut sylinterin ja läppien tiivisteen, läpät ja läppärungon, tulpan, tulpan johdon, CDI boxin. Mutta mikään ei tunnu auttavan ja skootteri ei vain käynnisty. Lisäksi kampikqmmiossq oleva bensa on jostain syystä ruskeaa, Mistä tämä voisi johtua? Nyt äkkiä apua alkaa omat taidot loppua kesken kun tässä 2viikkoa koittanut korjata. Kiitos etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714