Salaista seuraa

Anonyymi

Mistä raahessa voisi löytää salarakkaan

12

2370

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löydä ekaksi julkista seuraa.seuraa tilannetta ja etsi sitten salaseuraa.

• Anonyymi

Kysäseppä Veliseppä! 24h seppä kun takoo, on siinä kaivettu jo monta rakoo.

• Anonyymi

Kehveli sano veli, seppä kun yöaikaan veljentuusaan veisteli

• Anonyymi

Rauhan yhdistykseltä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Älä muuta sano, jättää tuolla tavoin kissansa heitteille.

• Anonyymi

Osta salaneuvos juustopala ja hinkkaa sitä palleihin.siinä sinulle sopiva salarakas.

• Anonyymi

Ei voi löytää salaseuraa, koska jos ja kun joku saa täällä selville niin juoruaa heti etiäpäin ja siitä vasta soppa syntyy. Omat asiasi on usein myös muidenkin asia.

• Anonyymi

Ei mistään. Ei täältä löydy minkäänlaisia muitakaan rakkaita, koska mikään ei näille peltitehtaan tunkkaisien asenteiden myrkyttämille eukoille kelpaa. Ainoa toivo on liittyä uskonlahkoon tai vasemmistopuolueeseen, senkin jälkeen täytyy päästä sisäpiiriin rakkauden löytymiseksi.

• Anonyymi

Laita profiili eri seuranhaku sivuille ja kerro minkäkälaista seuraa haet ja mistä.

• Anonyymi

Rauhanyhdistykseltä tietenkin ja sitten kesällä menette kaksin suviseuroihin ja sieltä löydät salarakkaan.noin helppoa ja vieläpä ilman kumia saat touhuta.

• Anonyymi

Mitäpä jos keskittyisit omaan puolisoosi, jos sellainen löytyy. Ei ole mitään raukkamaisempaa, kuin pettää toista. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku pettäisi sinua? Jos haluat toisen puolison, niin eroa ensin ja kasvata selkäranka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe