Moi kaikille.
Oon 15- vuotias poika, joka on menossa syksyllä uuteen kouluun. Oon tähän mennessä pukeutunut vanhassa koulussa omalla tavallani, eli hame ja joku tyttöjen paita eikä ole ollut ongelmaa kiusaamisen kanssa. Nyt kun olen menossa uuteen kouluun, mua jännittää ja olen epävarma että pitäisikö minun jatkaa minun tyylilläni. Mä myös meikkaan ja mulla on pitkät hiukset ja käsilaukku.
Kysymys onkin että kannattaako minun jatkaa näin vai tehdä kuinka? Olisitko sä mun kaveri jos törmäsit tällaseen kaveriin?
Olkaahan ystävällisiä ja älkää laittako mitään
vittuilu kommentteja kiitos!
Uusi koulu
8
1236
Vastaukset
Paha paikka. Itse laittaisin kyllä farkut.
Kerro joskus mihin päädyit,- Anonyymi
Joo
On kyllä paha paikka..
Menisin perus kamoilla ekat viikot ja sitten vähitellen rakentais sen identiteetin siellä uudessa paikassa- Anonyymi
Ei kannata laittaa hametta. Joudut varmasti kiusatuksi. Usko mua.
- Anonyymi
Voiko noin nykyään tehdä?
Huh, takavuosina olisi varmaan tullut koko ajan turpaan, ja lisäksi opettajat ja kuraattorit olisivat halunneet keskustella vanhempien kanssa pojan oudosta käytöksestä tai hameen käyttäjän luokitelleet jotenkin psyykkisesti häiriintyneeksi.- Anonyymi
Joo no, kyllä sitä tuli kuultua hieman ensimmäisinä päivinä kavereilta, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut sen kanssa, että oisin joutunut kiusatuksi eikä opettajat välttämättä edes kiinnittäneet huomiota siihen. Yksi opettaja jopa kehui minua, kun uskallan olla oma itseni ja olen samaa mieltä.
Terveisin ap
- Anonyymi
Toivottavasti ap:lla on mennyt hyvin koulussa.
- Anonyymi
Kannattaa olla oma itsensä tuli sitten kiusatuksi tai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.603729Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651319- 871179
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291039Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55975- 47962