Uusi koulu

Anonyymi

Moi kaikille.

Oon 15- vuotias poika, joka on menossa syksyllä uuteen kouluun. Oon tähän mennessä pukeutunut vanhassa koulussa omalla tavallani, eli hame ja joku tyttöjen paita eikä ole ollut ongelmaa kiusaamisen kanssa. Nyt kun olen menossa uuteen kouluun, mua jännittää ja olen epävarma että pitäisikö minun jatkaa minun tyylilläni. Mä myös meikkaan ja mulla on pitkät hiukset ja käsilaukku.

Kysymys onkin että kannattaako minun jatkaa näin vai tehdä kuinka? Olisitko sä mun kaveri jos törmäsit tällaseen kaveriin?

Olkaahan ystävällisiä ja älkää laittako mitään
vittuilu kommentteja kiitos!

7

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha paikka. Itse laittaisin kyllä farkut.
      Kerro joskus mihin päädyit,

• Anonyymi

Joo

• On kyllä paha paikka..

Menisin perus kamoilla ekat viikot ja sitten vähitellen rakentais sen identiteetin siellä uudessa paikassa

• Anonyymi

Ei kannata laittaa hametta. Joudut varmasti kiusatuksi. Usko mua.

• Anonyymi

Voiko noin nykyään tehdä?

Huh, takavuosina olisi varmaan tullut koko ajan turpaan, ja lisäksi opettajat ja kuraattorit olisivat halunneet keskustella vanhempien kanssa pojan oudosta käytöksestä tai hameen käyttäjän luokitelleet jotenkin psyykkisesti häiriintyneeksi.

• Anonyymi

Joo no, kyllä sitä tuli kuultua hieman ensimmäisinä päivinä kavereilta, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut sen kanssa, että oisin joutunut kiusatuksi eikä opettajat välttämättä edes kiinnittäneet huomiota siihen. Yksi opettaja jopa kehui minua, kun uskallan olla oma itseni ja olen samaa mieltä.

Terveisin ap

• Anonyymi

Toivottavasti ap:lla on mennyt hyvin koulussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      495
      7997
    2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      2608
    3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      162
      2557
    4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1810
    5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      83
      744
    6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
      Ikävä
      42
      692
    7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
      Kokkola
      83
      673
    8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
      Sinkut
      152
      646
    9. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      126
      635
    10. Rokottamaton hoitaja levitti tautia?

Tämä on linja nyt. Koronanatsit ovat tosissaan. Rokottamattomia kohtaan on järjestelmällistä vainoa, syyllistämistä, lokaamista, häpäisyä, uhkailua ja
      Maailman menoa
      267
      590
    Aihe