Moi kaikille.
Oon 15- vuotias poika, joka on menossa syksyllä uuteen kouluun. Oon tähän mennessä pukeutunut vanhassa koulussa omalla tavallani, eli hame ja joku tyttöjen paita eikä ole ollut ongelmaa kiusaamisen kanssa. Nyt kun olen menossa uuteen kouluun, mua jännittää ja olen epävarma että pitäisikö minun jatkaa minun tyylilläni. Mä myös meikkaan ja mulla on pitkät hiukset ja käsilaukku.
Kysymys onkin että kannattaako minun jatkaa näin vai tehdä kuinka? Olisitko sä mun kaveri jos törmäsit tällaseen kaveriin?
Olkaahan ystävällisiä ja älkää laittako mitään
vittuilu kommentteja kiitos!
Uusi koulu
8
1285
Vastaukset
Paha paikka. Itse laittaisin kyllä farkut.
Kerro joskus mihin päädyit,- Anonyymi
Joo
On kyllä paha paikka..
Menisin perus kamoilla ekat viikot ja sitten vähitellen rakentais sen identiteetin siellä uudessa paikassa- Anonyymi
Ei kannata laittaa hametta. Joudut varmasti kiusatuksi. Usko mua.
- Anonyymi
Voiko noin nykyään tehdä?
Huh, takavuosina olisi varmaan tullut koko ajan turpaan, ja lisäksi opettajat ja kuraattorit olisivat halunneet keskustella vanhempien kanssa pojan oudosta käytöksestä tai hameen käyttäjän luokitelleet jotenkin psyykkisesti häiriintyneeksi.- Anonyymi
Joo no, kyllä sitä tuli kuultua hieman ensimmäisinä päivinä kavereilta, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut sen kanssa, että oisin joutunut kiusatuksi eikä opettajat välttämättä edes kiinnittäneet huomiota siihen. Yksi opettaja jopa kehui minua, kun uskallan olla oma itseni ja olen samaa mieltä.
Terveisin ap
- Anonyymi
Toivottavasti ap:lla on mennyt hyvin koulussa.
- Anonyymi
Kannattaa olla oma itsensä tuli sitten kiusatuksi tai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624