Te jotka käytätte teippivaippoja päivisin tai koko ajan 24/7, niin miten monta vaippaa teillä menee päivässä ja vuorokaudessa, koska päätätte että on aikaa vaihtaa vaippa vai käytättekö lähelle vaipan kapasiteettia? Millaiset rutiinit tuotteineen teillä on vaippojen kanssa pesuineen ja vaihtamisen yhteydessä?
Viime aikoina olen tarvittaessa käyttänyt kosteuspyyhkeitä sekä aamuisen ja/tai iltaisen suihkussa käynnin kera Tenan pesunesteen. Olen usein jättänyt tuon pesunesteen iholle, koska sen saa jättää ja se suojaa ja teipannut vaipan jalkaan. Vaihtaessa olen saattanut käyttää kosteuspyyhettä ja tehdä vastaavan kuivapesun eli jättänyt pesunesteen vaippa-alueelle ja laittanut uuden vaipan tilalle. En vähään aikaan ole käyttänyt mitään muuta tuotetta tai suojavoidetta. Nyt tänään helteellä laittaessani BetterDryn teippivaipan laitoin pitkästä aikaa rasvatalkkia.
Millaiset kuviot teillä muilla on?
Teippivaipat ja ihonhoito
Anonyymi
3
821
Vastaukset
Kolme vaippa vrk menee.
Puhdistuspyyhkeet ,Tenan pesuvoide. Ja suihku kerran päivässä- Anonyymi
Sitten vaihdan, kun on sopiva aika ja vaippa on "täynnä". Käväisen suihkussa ja laitan uuden. Tenan pesuvoidetta käytän joskus.
- Anonyymi
Vaihdan jopa 5 kertaa päivässä, yleensä vain suihkutan vedellä, kerran päivässä parempi pesu. Hoitoaineeksi laitan vaihdon yhteydessä vaippaöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227