Mokasinko?

Anonyymi

Kyseessä miespuolinen työkaveri jonka kanssa ollut kuukausikaupalla silmäpeliä ja hienovaraista flirttiä. Hän on varautunut ja ujo luonteeltaan. Tilanne ei vuoden aikana edennyt suuntaan tai toiseen ja päätin sitten lopulta kertoa että olen ihastunut. Mies meni aivan hämilleen ja mutisi vain että mukava kuulla ja lähti kiireesti pois. Nyt harmittaa että menin sanomaan yhtään mitään! Toisaalta, pattitilanne alkoi väsyttää ja olen kyllä tavallaan helpottunut että kerroin tunteistani, ainakin olen avannut pelin eikä hänen tarvitse arvailla tunteitani. Jäi ristiriitainen olo hänen reaktiostaan. Mutta, teinkö virheen kun paljastin tunteeni?

19

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et mokannut. Toinen vaihtoehto olisi ollut jumittaa tilanteessa toinen vuosi, ja kolmas. Luulisi että vastaa tunteisiin jos on molemminpuolista, tai toivottavasti antaa selkeät pakit jos ei ole.
      "Mukava kuulla" viittaisi että pitää myös sinusta, mut ehkä panikoitui ja siksi pakeni tilanteesta.

      • Anonyymi

        No ihan samaa mietin, meni niin hämilleen että taisi itse asiassa panikoitua. Tuli tunne että häkeltyi täysin tästä odottamattomasta tunnustuksesta, ei siis suoraan antanut pakkeja.


    • Anonyymi

      Mies voi olla aika kokematonkin naisten kanssa, jos kerta tuollaisen reaktion veti kun menit ja kerroit. Ja jos tapahtui vasta tänään niin anna sille aikaa, kyllä se siitä ehkä sitten etenee, tai sitten voit kysyä häneltä että mitäs mieltä hän on itse sinusta.

      • Anonyymi

        Kiitos, en tiedä kokemattomuudesta mutta ujo ja varautunut kyllä on. Ei ole ehkä kovin usein ollut tuossa tilanteessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, en tiedä kokemattomuudesta mutta ujo ja varautunut kyllä on. Ei ole ehkä kovin usein ollut tuossa tilanteessa!

        No aika sen tosiaan kertoo sitten mitä siitä tulee. Jos mies nyt alkaa välttelemään niin anna sille tilaa, mutta osoita että kiinnostaa edelleen.

        Itsehän toivoisin että useammat naiset tekisivät samalla tavalla, viime vuoden puolella erään kanssa yritin saada juttua aikaiseksi, mutta nainen ei joko uskaltanut puhua takaisin, tai ei kiinnostanut mutta silmäpelit jatkui.
        En jaksanut enää oikein yrittää sen jälkeen kun ei tullut juttelemaan ikinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika sen tosiaan kertoo sitten mitä siitä tulee. Jos mies nyt alkaa välttelemään niin anna sille tilaa, mutta osoita että kiinnostaa edelleen.

        Itsehän toivoisin että useammat naiset tekisivät samalla tavalla, viime vuoden puolella erään kanssa yritin saada juttua aikaiseksi, mutta nainen ei joko uskaltanut puhua takaisin, tai ei kiinnostanut mutta silmäpelit jatkui.
        En jaksanut enää oikein yrittää sen jälkeen kun ei tullut juttelemaan ikinä itse.

        Etkö ymmärrä, että voi olla solmussa tunteiden takia, eikä saa sanaa suustaan..
        Minä ainakin olin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että voi olla solmussa tunteiden takia, eikä saa sanaa suustaan..
        Minä ainakin olin..

        Ymmärrän, siis todellakin. Mutta siinä omassa tunnekuohussa reagoi ja tulkitsee toista ihmistä omien pelkojen ja uskomusten kautta. Ei se itsellenikään ollut mikään helppo tilanne. Avoimesti kerroin ja näytin tilanteessa myös omat pelot ja haavoittuvuuteni. Olin rehellinen.

        Joskus tuntuu että olisi helpompaa olla vain kevyellä mielellä ja hauskanpito mielessä. Kadehdin niitä naisia jotka osaavat olla. Itse olen liian herkkä ja tunteellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että voi olla solmussa tunteiden takia, eikä saa sanaa suustaan..
        Minä ainakin olin..

        Ehkä oli, ehkä ei. En minä sellaista jaksa pitkään missä vain toinen on se yrittävä osapuoli, tulee vain sellainen fiilis, että ei toista kiinnosta ollenkaan.

        Ja sekin mahdollisuus jo kyllä meni, ei olla missään nähty enää naisen kanssa yli vuoteen, mutta jos pitäisi arvata niin sama silmäpeli jatkuisi ja sitten kun jutella yrittää, niin toinen ei sanaa suusta.


    • Anonyymi

      Et tehnyt mitään väärää .

    • Anonyymi

      Olitpa rohkea! Voi kunpa saisin samalla tavoin sanotuksi taas yhden kerran eräälle, mutta pelkään juurikin tuota reaktiota kun on aiempia kokemuksia missä mies on käyttäytynyt juurikin noin eikä koskaan ole saanut selvyyttä oliko niitä tunteita hetkeäkään. Ilmeisesti ei kun yksin sai jatkaa. Mutta on todella kamalaa jäädä kuin nalli kalliolle tuollaisessa hetkessä, kyllä se on rikkonut sisältäpäin.

      • Anonyymi

        Niinpä, silti ehkä parempi jäädä kuin nalli kalliolle ja rikkoontua hetkeksi kuin se että jää siihen epäselvään pattitilanteeseen odottamaan. En pystynyt enää siihenkään. Minä kyllä tästä nousen. Tosin en tiedä miten työt sujuu jatkossa jos tämä jää tähän, pitää mennä vain päivä kerrallaan ja keskittyä tiiviisti työrooliin. T. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, silti ehkä parempi jäädä kuin nalli kalliolle ja rikkoontua hetkeksi kuin se että jää siihen epäselvään pattitilanteeseen odottamaan. En pystynyt enää siihenkään. Minä kyllä tästä nousen. Tosin en tiedä miten työt sujuu jatkossa jos tämä jää tähän, pitää mennä vain päivä kerrallaan ja keskittyä tiiviisti työrooliin. T. Ap.

        Anna ujolle ja varautuneelta työkaverille hetki aikaa miettiä mitä ajattelee. Hän voi hyvin olla kiinnostunut, mutta meni vaan lukkoon!

        Sinuna jatkaisin hienovaraista silmäpeliä, jos toinen ei torju ja anna miehen palata asiaan. Voit myös laittaa viestin ja sanoa, ettet halunnut hämmentää, mutta et voi tunteillesi mitään. Voit myös sanoa, että hyväksyt hänen suhtautumisensa asiaan, olisi se mikä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna ujolle ja varautuneelta työkaverille hetki aikaa miettiä mitä ajattelee. Hän voi hyvin olla kiinnostunut, mutta meni vaan lukkoon!

        Sinuna jatkaisin hienovaraista silmäpeliä, jos toinen ei torju ja anna miehen palata asiaan. Voit myös laittaa viestin ja sanoa, ettet halunnut hämmentää, mutta et voi tunteillesi mitään. Voit myös sanoa, että hyväksyt hänen suhtautumisensa asiaan, olisi se mikä vaan.

        Kiitos ❤ t. Ap


    • Anonyymi

      Niin siinä kävi, että mies parin päivän kuluttua pyysi ulos syömään. Päivä kerrallaan mennään, katsotaan mihin tämä johtaa! Ap.

      • Anonyymi

        Parin päivän ??

        Mistä laskien ??

        Ootko kärryillä

        Taidat olla

        Mä oon kyökissä


      • Anonyymi

        Hieno homma ! Harmi kun niin monet naiset tyytyyvät silmäpeliin ja sitten kun itse käy niille jutteleen, niin tosiaan muutamaa sanaa enempää ei tule pihalle.
        Ärsyttävää kun ei voi tietää että eikö sitten oikeasti kiinnosta ja tuijottaa muuten vain, vai tuijottaako kiinnostuksen takia ja jännittää niin ei sanaa saa suusta.

        Mutta hyvä homma AP:lle, siitä se sitten lähtee rullaamaan, onnea tulevaisuuteen :D


    • Anonyymi

      Hienoa ja onnea tulevaan. Mukava kuulla välillä näistä onnistumisista eikä aina niistä yksipuolisista ihastumisista.

    • Anonyymi

      Oliko janne kyseessä vai joku toinen niistä monista tyypeistä. Näki heti että motiivi on joku muu kun työnteko.

    • Anonyymi

      Mokasit. Ei ole kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe