Paljonko Odens Gold dry maksaa tällä hetkellä haaparannassa?
Nuuska odens gold dry
10
2953
Vastaukset
- Anonyymi
Viime vuonna gold dry makso haapiksessa 28€/per torni.
- Anonyymi
Moro kävin haaparanassa ostamassa odens cold dry hinta 27,30€ Torni.
- Anonyymi
ok ite ostan paikalliselta myyjältä 7€ kiekko 60 tolppa. Pk seudult varmaa saa taas normi 40-50€ kohta
- Anonyymi
ostaisin pari tornia/kk vakituiseen jos jollain on toimittaa vaikka postitse salon seudulle, mistä salossa voisi hankkia pari tornia.
- Anonyymi
Liian vähän
- Anonyymi
Tuossa jotain suuntaa hinnalle https://tupakastaeroon.com/odens-cold-dry-nuuska-haaparannasta/
- Anonyymi
Tääl päin mis asun niin odens cold dry yks kiekko maksaa 6€ ja sit torni maksaa 50€ tai ainakin mitä oon ite ostanu niin on ollu yks kiekko 6€
- Anonyymi
Halvalle kuulostaa. Etelä-Karjalassa tornin hinta pyörii yhä 90-100 e tienoilla vaikka koronarajoitukset on poistuneet. Ennen koronaa oli sen 40 e torni.
- Anonyymi
38e tolppa
- Anonyymi
Mitä järkeä tossa nuuskassa on kendot vaan käyttää ja Harry Kane sillon kun pelasi trophyless Tottenhamissa ja Bayerniin mennessä lopettanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849