Vanhempi nainen hakusessa

Anonyymi

Haluaisin löytää seksi kaveriksi yli 50v naisen itse 39volen etsinyt pitkään ilman tulosta mutta ehkä täällä olisi

21

2055

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisella, oli ikää yli tai ali 50 vuotta, ei ole mitään vaikeuksia halutessaan löytää seksikaveria (ainakaan jos ei kranttuile kuten minä), joten kannattaisi ehkä satsata seuranhakuilmoitukseen vähän enemmän jos et halua etsiä loputtomiin.

      Ystävällisin terveisin yli 50v nainen

      • Anonyymi

        Huomenta, minkäslainen seura sitten puhuttelee sinua jos kerta mielestäsi kranttuilet ? Miehen fysiikka pitää olla tietynlainen, henkinen kypsyys ja elämänasenne kohdallaan jotta maailmat voivat kohdata oikealla tasolla? Täällä kinkymmistä leikeistä kiinnostunut nuorempi mies Helsingistä, se on oma kriteerini kun tuo vaniljainen rakastelu ei jaksa sytyttää enää.


    • Anonyymi

      Googleta hoivakodit..löytyy varmaan iso valikoima.

      • Anonyymi

        Olen 52 vuotias nainen ja kaukana vielä hoivakodista! :D Mieleni tekee usein mutta ei ole löytynyt sitä vakipanokaveria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotias nainen ja kaukana vielä hoivakodista! :D Mieleni tekee usein mutta ei ole löytynyt sitä vakipanokaveria

        Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli olet ok hieman nuoremmasta panokaverista. Olen sinua 10v nuorempi ja pääkaupunkiseudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotias nainen ja kaukana vielä hoivakodista! :D Mieleni tekee usein mutta ei ole löytynyt sitä vakipanokaveria

        hei mistäs päin olet


      • Jarppi59
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotias nainen ja kaukana vielä hoivakodista! :D Mieleni tekee usein mutta ei ole löytynyt sitä vakipanokaveria

        Mulle sopisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52 vuotias nainen ja kaukana vielä hoivakodista! :D Mieleni tekee usein mutta ei ole löytynyt sitä vakipanokaveria

        Kukaan koske tollaseen mätisäkkiin hyh hyh


    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt mistä löytäisin luotettavan vakipanokaverin. En halua suhdetta mutta seksistä tykkään. Tuntuu että oman ikäiset (52v) ja sitä muutamaa vuotta nuoremmat miehet eivät halua/jaksa niin usein kun minä joten tuntuu että joudun olemaan jatkuvassa puutteessa. Kun saisi edes kerran viikossa.....
      En halua mennä baareihin etsimään eikä semmoisiin ole edes yh:na varaa. Eikä yhden yön panot oikein kiinnosta.

      • Anonyymi

        Oletko mistäpäin. Itse olen kyllä valmis tyydyttämään tarpeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistäpäin. Itse olen kyllä valmis tyydyttämään tarpeesi.

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


    • Anonyymi

      Täällä 63vuotias mies vailla vaki panokaveria Mikkelistä,
      Jos vielä vois nauttia.

      • Nummeroni on 0503519159 jätä viesti. Olen ensi viikon lopun ilman aviomiestäni vieras sopisi vallan mainiosti 53 vuotias sopii itse olen 52 vuotias 21.8 ja saunaseurakin käy vallan mainiosti. Pilluakin annan jos haluat? Grillausseurakin käy kun välillä panet minua pillun pohjalle. kahden illan suhde . Pilluni on jo nyt sulle märkänä.
        Oma sähköpostiosoite on: [email protected] ja sexsiviestiosoite on:
        358503519159
        Olen tavoitettavissa 23.7.2021 ja sinun koko viikon lopun 25.7.2021 välisen ajan.


      • Sari575 kirjoitti:

        Nummeroni on 0503519159 jätä viesti. Olen ensi viikon lopun ilman aviomiestäni vieras sopisi vallan mainiosti 53 vuotias sopii itse olen 52 vuotias 21.8 ja saunaseurakin käy vallan mainiosti. Pilluakin annan jos haluat? Grillausseurakin käy kun välillä panet minua pillun pohjalle. kahden illan suhde . Pilluni on jo nyt sulle märkänä.
        Oma sähköpostiosoite on: [email protected] ja sexsiviestiosoite on:
        358503519159
        Olen tavoitettavissa 23.7.2021 ja sinun koko viikon lopun 25.7.2021 välisen ajan.

        lähetin Sari postia sinulle


      • Anonyymi
        mrkoukka kirjoitti:

        lähetin Sari postia sinulle

        Toi sari on päästään vialla ei kannata vastata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sari on päästään vialla ei kannata vastata

        Ei sen on kyllä ihan terve. Tutkituta oma pääs jos sitä ei ole vielä tehty. Vaikutat ainakin jonkin verran pimeeltä kun väität tuntemattomasti tollasta.


    • Anonyymi

      Et saa kun nuo naiset on laatunaisia ja hyviä sängyssä. Parhaat niistä siis.

      • Mistä sitä koskaan tietää miten hyvä minä olen sängyssä panemisen aikana.
        Saa panna parastaan että minä laukean kyrvän kanssa samaan aikaan.


      • Anonyymi

        Noin kommentoi mätisäkki itseään. Kärsit kyllä alemmuuden tunteesta kun toistelet tuota samaa. Painu mätisäkki luuseri sirkukseen.


    • Anonyymi
    • Millä miellellä olet?

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3585
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3106
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2593
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2102
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      12
      1890
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1715
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1412
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe