SRK on lopullisesti syrjäyttänyt Jeesusken.

Nämä "hajasuviseurat" kantavat myös Raamatullista tunnistetta, mikä on uskossa tärkein.
Pyyhkien nyt herännyttä Kristilliseen seurakunnan statusta, laitto toimikunta Tervetuloa tekstisiksi Vanhan liiton, Israelin kansalle ositetun jakeen pätkän, jolloin oli todellakin Jumalan Herruus voimassa.
Tähän loppui kerralla Jeesuksen Herruus ja totuus.
Ps kuuluu, joka on tadellisuudessa Ps 32;1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinuun minä turvaan. Älä salli minun ikinä häpeään tulla, vapahda minut vanhurskaudessasi.
Nyt lyötiin maahan SRK;n kristukseen turvaaminen Kristukseen ja Hänen ristityö, siirtymällä 2000v taaksepäin, aivan toisen liiton alle.
Siihen meni syntien sopimukset, koska PS;32 herra ei antanut syntejä anteeksi muuten, kun uhraamalla viattoman eläimen verta. Kohta loppuu lampaat Suomesta.

Herätkää jo tuo tie vie kadotukseen, eikä Herra ole enää kaikkivaltiaisuudessaan teissä.

20

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatana tuntee Raamatun ja sinäkin, Tulkintasi on tyhjää jeesustelua.
      Ap. t. 2:39
      Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu." [Jes. 57:19; Joh. 10:16; Ef. 2:13
      Kuka on Herra?

      • Olisko parempi, että kun kirjoitat tarkista konteksti.
        Lue se mitä ITSE JEESUS sanoo Hänet hyljänneille, silloin kun lähetti 72 opetuslastaan matkaan. 16 "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
        Samalla kysyn, kenestä Pave teki parannuksen ollessaan Saul? Jos osoittaa siihen antaa vastauksen, olet jo hereillä.

        Sitten tuo yksittäinen jae, joka ei kerro koko totuutta; 38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. [Matt. 3:11 ]
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        40 Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."
        41 Ne, jotka ottivat hänen sanomansa vastaan, kastettiin, ja uskovien joukkoon tuli sinä päivänä lisää noin kolmetuhatta henkeä.

        Jumalanko heidät kastettiin? Ei vaan kaikki väliasteeseen Jeesukseen.
        Olet todella väärällä tiellä uskosi hukassa, koska et ole saanut, ei kukaan Sinua Jumalaan kasta.

        Vieläkö olet varma Herrastasi.
        Jumala ei ole puhunut sanaakaan pakanoille, vain Israelilaisille, mutta Jeesus on puhunut kaikille.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Olisko parempi, että kun kirjoitat tarkista konteksti.
        Lue se mitä ITSE JEESUS sanoo Hänet hyljänneille, silloin kun lähetti 72 opetuslastaan matkaan. 16 "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
        Samalla kysyn, kenestä Pave teki parannuksen ollessaan Saul? Jos osoittaa siihen antaa vastauksen, olet jo hereillä.

        Sitten tuo yksittäinen jae, joka ei kerro koko totuutta; 38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. [Matt. 3:11 ]
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        40 Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."
        41 Ne, jotka ottivat hänen sanomansa vastaan, kastettiin, ja uskovien joukkoon tuli sinä päivänä lisää noin kolmetuhatta henkeä.

        Jumalanko heidät kastettiin? Ei vaan kaikki väliasteeseen Jeesukseen.
        Olet todella väärällä tiellä uskosi hukassa, koska et ole saanut, ei kukaan Sinua Jumalaan kasta.

        Vieläkö olet varma Herrastasi.
        Jumala ei ole puhunut sanaakaan pakanoille, vain Israelilaisille, mutta Jeesus on puhunut kaikille.

        Herra meidän Jumalamme kutsuu. Onko sinua koskaan tee-itse¨-mies Jumala kutsunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra meidän Jumalamme kutsuu. Onko sinua koskaan tee-itse¨-mies Jumala kutsunut?

        Mikä Pinnasänky on "tee se itse mies" sinun mielestä tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herra meidän Jumalamme kutsuu. Onko sinua koskaan tee-itse¨-mies Jumala kutsunut?

        Jo lapsena kutsui Poikansa joukkoon, joka Pyhitti Hengessä minut.
        Ei tarvitse kumarrella ihmisuskoja jotka tekevät omat sääntönsä ja syntinsä, ja muka päästävät tai pidättävät ne mielihalujensa vuoksi, että porukka ei uskalla jäädä pois.
        Tämä on heillä aivopesua, eikä tajuta että kaikkivaltias Jeesus hoitaa asiat, kun Hänelle ne jättää.
        Gal. 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.


    • Anonyymi

      veeällien usko on omaan joukkoon kuulumista, oman joukon keskenään syntejä päästellen ja luvaten saat sinäkin vielä uskoa.

      ei siellä mitään teolokista johdonmukaisuutta ole, kunhan mennään seuroihin nostellaan käsiä ja uskotaan synnit anteksi kuten isämmekin niin mekin.

      siinä se on.

      • Anonyymi

        Vanhoillislestadiolaisuus perustuu siihen, että puhujat suggeroivat kuulijoita ja pyytävät puheen jälkeen läsnäolevia kuulijoita suggeroimaan itseään. Epäilyksiä saarnataan anteeksi siinä tarkoituksessa, ettei kukaan ajattelisi itsenäisesti. Kaikki ongelmat yritetään piilottaa.


    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi olla huolissaan ensin itsestä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei taida lerssi lestadius kiinnostaa näitä rahantekokone lestadiolaisia. Niissä piireissä, kun käytetään viinaa ja tehdään epärehellistä kauppaakin

    • Anonyymi

      SRK on Suomen RahantekoKone

      • Anonyymi

        SRK on suomen rajuinta kauhua


      • Anonyymi

        SRK on Suomen Rikostentekijöiden Kerho


    • Anonyymi

      Olisiko tämä jae ollut parempi tunnuslause: "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1. Moos. 12:3.)

      Erityisesti USA:ssa on käsitystä, että siunataan vain Abrahamin jälkeläisten Israelin valtiota silloinkin, kun sen tankit ajavat palestiinalaisten yli. Tämän siunaamisen avulla ihminen voi tienata itselleen siunauksen. Toisaalta arvostelemalla Israelin rajuimpiakin tekoja voi joutua kirotuksi.

      Huom, en väitä palestiinalaisten olevan konfliktissa vain puhtaita pulmusia ja vain uhreja. Selviä altavastaajia isolla kv. pääomalla rakennetun sotilasmahdin edessä he kuitenkin ovat. Holokausti oli juutalaisille karmea tragedia. Oikeuttaako se laajentamaan siirtokuntia jatkuvasti kv. sopimusten vastaisesti?

      Tuossa jakeessa tarkoitettu siunaus kaikille sukukunnille tarkoittanee ennustusta tulevasta Messiaasta.

      • Se jaekokonaisuus on Jumalan asettama siunaus Israelille, sekä Heidän puolesta rukoilevien ihmisten itsensäkin osalta siunaus itselleen.
        Muuten M Luther oli aikakautemme suurimpia tuon jakeen rikkojia, joka tuo Hänelle kuumat oltavat.
        Olen tuonut nämä kolme jaetta palstalle useamman sata kertaa. Kokonaisuudessaan se kuuluu: 1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."
        Se on aina käsiteltävä kokonaisuutena, että konteksti säilyy.

        Oli tilanne mikä hyvänsä, ei Jumala siihen ehtoja pannut, rukoillaan vaan, sillä nämä filistealaiset aloittavat aina, ei Israel, heillä on Jumalan lupa puolustaa maataan.

        Olen siellä törmännyt näiden terroristein pommeihin, josta lähin on tullut muutaman kymmenen metrin päähän, ja niitä tulee satoja nytkin päivässä mm Gasan kaistalta.

        Miksi he eivät pysyneet YK;N sopimus Oslo 6000 alella, vaan arabit ajoivat nämä epävakaat ihmiset pois ja Israel antoi heille Gasan hyvää hyvyyttään 1949.

        Ajatuksesi on hyvä, osin, sillä pyyhit pois Israelia koskevan, tärkeimmän osan. 2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.

        Kirjoituksestasi paistaa kuitenkin hyvyys pohjalta.


    • Anonyymi

      Jeesus ei tuo rahaa. SRK tuo.

    • Anonyymi

      Jeesus Kristus superstar SRK meidät armahtaa

      • Anonyymi

        Oletko jo laittanut kalenteriin super grand mega herätysjuhlat, suosikkitapahtumasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo laittanut kalenteriin super grand mega herätysjuhlat, suosikkitapahtumasi?

        No voi tokkiinsa. Tämmöisiä super grand mega pippaloita voi pitää vaan Tuurissa. Suomen keskipisteessä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe