Tiesittekös pojut että Turva-Tarzanilla on oma Numa-Sensei.

Anonyymi

Muuten ihan kokemukseni kautta tiedän missä täällä kannattaa syödä, hinta ei todellakaan ole mikään laadun tae, lähes kaikki isot hotellikompleksit tarjoavat hua hinissä ruoka-annoksia omien teemojen mukaan, vaikkapa intialaista tai korealaista, esim. sherattonilla on ollut jo kuukausia mahdollisuus ostaa ruokaa mukaan, vaikka intiasta... tai jostain muuta etnistä ruokaa... ainakin viisi hotellia tarjoaa tuollaista palvelua.
By NumBall HHN 60v.

PS. Masaman curry on intialainen ruoka.

41

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullakin on jo lääkärien mukaan useita komplekseja vaikka olen jo korkeassa iässä, enkä mikää rahalla lumppujen kanssa luuhaava pallo maha.
      Syön sellaisissa paikoissa jotka hyväilee maku nystyröitä ja excelissä olevaa ruoka pudjettiani. Erinomainen yhdistelmä ruoka on kun spakettia ja nuudelia keittää ja makkaraa. Ketsuppia paljon ja ranskalaisia. Kelapäivänä osterisoosia lurautus. Akka juo vettä ja maksan kaiken itse.

• Anonyymi

Se varmaan jäähtyy matkalla huahiniin se intiasta ostettu noutoruoka.

• Anonyymi

Juu ja ilmalla ei ole kitkaa ja songkran ei ole thaimaalaisen kalenterin uudenvuoden juhla ja hua hinissa ei ole yhtään betonista valmistettua taloa. Varokaa pattajan rannalla puurottia, krotiileja ja lildomiehiä.

• Anonyymi

Ilmalla ei ole kitkaa vaan ilman vastus ja massaman on alunperin intialainen ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmalla ei ole kitkaa vaan ilman vastus ja massaman on alunperin intialainen ruoka.

Miksi NASA sanoo kitkan kuumentavan avaruussukkulan pintaa ja se pitää siksi suojata lämpökilvillä? Kumpi on väärässä, Nasa vai Numba?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi NASA sanoo kitkan kuumentavan avaruussukkulan pintaa ja se pitää siksi suojata lämpökilvillä? Kumpi on väärässä, Nasa vai Numba?

Ilmalla ei ole kitkaa vaan ilmanvastus, kitka on kiinteän kappalleen ominaisuus, johon avaruudesta putoava romu kuuluu, nesteillä se on viskositeetti.

• Anonyymi

Thaimaassa ei ole salaatteja eikä tonnikalaa.

• Anonyymi

Voitko vakuuttaa?

S

• Anonyymi

SE ON SITTEN TÄLLAINEN LAUANTAI PATTAYAN RAKKAALLA VAIHTEEN VUOKSI

HÄNEN OLLEN HYVÄ HYVILLE JA PAHA PAHOILLE.

• Anonyymi

Yksi rahtari kehui radiossa syöneensä kaikissa Suomen ABC asemilla ja hänellä olis suosikkinsakin. Sama juttu numeromiehen Thaimaan ravintoloilla. Syönyt kolmessa eri sadan patin katuravintolassa ja se antaa hänelle tietämyksen siihen että yksi niistä on Thaimaan paras, toinen Hua Hinin paras ja kolmas tavallinen ravintola. Koska hänellä ei ole varaa syödä kalliissa ravintoloissa, hän kertoo että kalliissa ravintoloissa ei ole todellakaan laadukasta ruokaa.

• Anonyymi

Tuolle on oma terminsäkin: -Älyllinen epärehellisyys. Huonot valehtelijat ja satusedät siihen aina sortuvat heikon itsetunnon vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolle on oma terminsäkin: -Älyllinen epärehellisyys. Huonot valehtelijat ja satusedät siihen aina sortuvat heikon itsetunnon vuoksi.

On tuolle sunkin toiminnallesi termistöä, mutta antaas olla.

Jatkatko vielä kauankin aatoksiesi purkamista PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE?

• Anonyymi

Kylhän numeromies oikeessa taas on.

Jos kyläläiset käyvät syömässä jossain tietyssä paikassa, niin ruoka ei voi olla paskaa, eikä kallista, koska jommasta kummasta syystä paikalliset eivät paikassa kävisi.

Tyhmille turreille sen sijaan pystyy myymään jonkin aikaa mitä tahansa paskaa? Nämä, jotka tyhmänä tietävät, että kallein on parasta, naurattavat ravintoloitsijoita (niitä vähän hämärämpiä) eniten.

• Anonyymi

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... ABC asemilla on ollut tarjolla ”Massaman currya”.

Olen tällaista jopa itse päässyt maistamaan ja minun mielestäni maistamani annos oli ensinnäkin ei mitenkään maukasta ja toisaalta niin kaukana ”oikeasta” Massaman currystä, että minua oikein suututti.

Suututti, myönnän, mutta ei niin paljon vihaksi pistänyt, että olisin vaivautunut asiasta ottamaan yhteyttä ABC:n asiasta vastuussa oleviin, tai innostunut asiasta vinkkaamaan medialle. Ehkä olisi pitänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kyläläiset käyvät syömässä jossain tietyssä paikassa, niin ruoka ei voi olla paskaa, eikä kallista, koska jommasta kummasta syystä paikalliset eivät paikassa kävisi.

Tyhmille turreille sen sijaan pystyy myymään jonkin aikaa mitä tahansa paskaa? Nämä, jotka tyhmänä tietävät, että kallein on parasta, naurattavat ravintoloitsijoita (niitä vähän hämärämpiä) eniten.

Turistit käyttää huomattavasti enemmän rahaa päivää kohti kuin asukkaat. Vaativa turisti katsoo etukäteen netistä arvosteluista missä he syövät kulloinkin. Asukas syö lähiravintolassa jonka katsoo kelvolliseksi. Se ei vaativalle turistille riitä. Tripadvisorin arvostelut on erittäin oikeellisia kun puhutaan kärkipään ravintoloista. Lähiravintolat joissa numeromies syö eivät pääse edes tuhannen parhaan joukkoon koskaan, koska ne on mättölöitä ja mättölöistä et saa muuta kuin perushuttua. Perushuttu kelpaa paikalliselle mutta ei vaativalle turistille jolla on 2-5 kertainen budjetti annosta kohti verrattuna köyhään ja saitaan numeromieheen jota pelottaa poistua kotoa.
        Ei mikään ruoka ole paskaa, mutta hinta-laatu kulkee Thaimaassa lähes aina käsi kädessä. Parhaat kokit parhaissa ravintoloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turistit käyttää huomattavasti enemmän rahaa päivää kohti kuin asukkaat. Vaativa turisti katsoo etukäteen netistä arvosteluista missä he syövät kulloinkin. Asukas syö lähiravintolassa jonka katsoo kelvolliseksi. Se ei vaativalle turistille riitä. Tripadvisorin arvostelut on erittäin oikeellisia kun puhutaan kärkipään ravintoloista. Lähiravintolat joissa numeromies syö eivät pääse edes tuhannen parhaan joukkoon koskaan, koska ne on mättölöitä ja mättölöistä et saa muuta kuin perushuttua. Perushuttu kelpaa paikalliselle mutta ei vaativalle turistille jolla on 2-5 kertainen budjetti annosta kohti verrattuna köyhään ja saitaan numeromieheen jota pelottaa poistua kotoa.
        Ei mikään ruoka ole paskaa, mutta hinta-laatu kulkee Thaimaassa lähes aina käsi kädessä. Parhaat kokit parhaissa ravintoloissa.

Anteeksi eriävä mielipide, mutta ei ole koskaan käynyt edes mielessä selvitellä netin miltään sivulta ruokailupaikkaa ja muiden arvosteluja.

Kommentoijan kaltainen vaativa turisti ei varmuudella ole tervetullut mielipiteineen todellakaan muualle täällä thaimaassa kuin hänen kaltaisilleen tehtyihin korkeatasoisiin ruokailupaikkoihin.

Siinä jää kommentoijalta oikea thaimaa näkemättä ja kokematta ainakin ilman alituista pärpätystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi eriävä mielipide, mutta ei ole koskaan käynyt edes mielessä selvitellä netin miltään sivulta ruokailupaikkaa ja muiden arvosteluja.

Kommentoijan kaltainen vaativa turisti ei varmuudella ole tervetullut mielipiteineen todellakaan muualle täällä thaimaassa kuin hänen kaltaisilleen tehtyihin korkeatasoisiin ruokailupaikkoihin.

Siinä jää kommentoijalta oikea thaimaa näkemättä ja kokematta ainakin ilman alituista pärpätystä.

Onko turistilla aikaa ja halua testata itse kaikki kaupungin ravintolat, vai onko järkevämpää luottaa arvosteluihin ja suosituksiin? Nyt puhun hyvän ruoan ystävistä jotka etsii elämyksiä ja nautintoa, enkä puhu heistä jotka etsii halpaa perusruokaa. Ne on kaksi eri asiaa. Turisteissakin on heitä jotka jää oman kahden tähden hotellinsa pikku ravintolaan istumaan joka päivä ja tyytyvät saamaansa joka haetaan tien toisella puolella olevasta pikku keittiöstä.

Mitä luulet millä perusteella Suomessa lähiökuppilan vakiasiakkaat ovat valinneet kuppilansa? Siksikö että siellä on kaupungin parasta kaljaa vai siksi että se on riittävä ja lähellä? Itse syön lomallani tilanteen mukaan. Yleensä kelpaa se mikä on auki ja lähellä kun on nälkä, mutta pitkille illallisille se valitaan oudoissa paikoissa netistä ja tutuissa paikoissa kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaa on sinultakin jäänyt näkemättä ainakin viimeiset 15 vuotta, siksi päivystät tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... kommentoijalla (Senssu?) on minun mielestäni oikeus tähän mielipiteeseensä.

Yritän usein pidättäytyä kommentoimasta Senssun kommentteja, mutta kommentoin joskus.

Anonyymin 03.07.2021 18:07 kommenttia yritän ensin kommentoida lyhyesti.

”Tripadvisorin arvostelut on erittäin oikeellisia kun puhutaan kärkipään ravintoloista.”

Tämä on tavallaan totta Thaimaassa vieraileville turisteille ja osalle thaimaalaisista.

”Lähiravintolat joissa numeromies syö eivät pääse edes tuhannen parhaan joukkoon koskaan, koska ne on mättölöitä”

Numeromies saattaa syödä muissakin ravintoloissa kuin joista on kertonut ja kuvia aijannut. En ole itse näissä numeromiehen vakio ravintoloissa syönyt, joten en voi varmuudella tietää, että ovatko nämä mättölöitä, jne. Muistelisin kuitenkin, että yksi peruspaikoistaan oli Tripadvisorin Hua Hinin ravintoloista sijalla jotain 82 tai 87.

Tripadvisorin ja vastaavien, jopa matkaoppaiden, sekä ammatti toimittajien, ravintola arvosteluihin, suhtaudun erittäin varauksellisesti. Miksi kysyy nyt joku ehkä mielessään. Vastaan nyt heti, että siksi, että tunnen muutaman näistä kirjoittajista ja olen itsekin näitä kirjoituksia (en Tripadvisorin) ollut kirjoittamassa.

Sitten takain tämän Senssun(?) kommentteihin.

”Kommentoijan kaltainen vaativa turisti ei varmuudella ole tervetullut mielipiteineen todellakaan muualle täällä thaimaassa kuin hänen kaltaisilleen tehtyihin korkeatasoisiin ruokailupaikkoihin.”

Senssutusta.

”Siinä jää kommentoijalta oikea thaimaa näkemättä ja kokematta ainakin ilman alituista pärpätystä.”

Miksi jäisi ja miksi ei tämä ”Senssun(?) oikea thaimaa” voisi jäädä näkemättäkin?

Senssun(?) oikea Thaimaa kun vaikuttaisi olevan pelkkää pärpätystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko turistilla aikaa ja halua testata itse kaikki kaupungin ravintolat, vai onko järkevämpää luottaa arvosteluihin ja suosituksiin? Nyt puhun hyvän ruoan ystävistä jotka etsii elämyksiä ja nautintoa, enkä puhu heistä jotka etsii halpaa perusruokaa. Ne on kaksi eri asiaa. Turisteissakin on heitä jotka jää oman kahden tähden hotellinsa pikku ravintolaan istumaan joka päivä ja tyytyvät saamaansa joka haetaan tien toisella puolella olevasta pikku keittiöstä.

Mitä luulet millä perusteella Suomessa lähiökuppilan vakiasiakkaat ovat valinneet kuppilansa? Siksikö että siellä on kaupungin parasta kaljaa vai siksi että se on riittävä ja lähellä? Itse syön lomallani tilanteen mukaan. Yleensä kelpaa se mikä on auki ja lähellä kun on nälkä, mutta pitkille illallisille se valitaan oudoissa paikoissa netistä ja tutuissa paikoissa kokemuksesta.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... tässä kommentissa oli asiaa ja vain pelkkää asiaa.

Minulta ei mitään lisättävää tähän, mutta ehkäpä Senssulla tai NumBallilla ollen?

Ohoh... ja anteeksi mahdollinen pieni piruiluni 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi plla hieman hankala arvostella ruuan laatua, jos sitä ei ole koskaan ennen edes maistanut luulleen vaikka että massaman on aluperin thaimaasta ei ole, se on intiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä pattayaan rakastunut poika puhuu enemmän kuin tietää, tai kuvittelee tietävänsä, suomen savosta pattaya palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... kommentoijalla (Senssu?) on minun mielestäni oikeus tähän mielipiteeseensä.

Yritän usein pidättäytyä kommentoimasta Senssun kommentteja, mutta kommentoin joskus.

Anonyymin 03.07.2021 18:07 kommenttia yritän ensin kommentoida lyhyesti.

”Tripadvisorin arvostelut on erittäin oikeellisia kun puhutaan kärkipään ravintoloista.”

Tämä on tavallaan totta Thaimaassa vieraileville turisteille ja osalle thaimaalaisista.

”Lähiravintolat joissa numeromies syö eivät pääse edes tuhannen parhaan joukkoon koskaan, koska ne on mättölöitä”

Numeromies saattaa syödä muissakin ravintoloissa kuin joista on kertonut ja kuvia aijannut. En ole itse näissä numeromiehen vakio ravintoloissa syönyt, joten en voi varmuudella tietää, että ovatko nämä mättölöitä, jne. Muistelisin kuitenkin, että yksi peruspaikoistaan oli Tripadvisorin Hua Hinin ravintoloista sijalla jotain 82 tai 87.

Tripadvisorin ja vastaavien, jopa matkaoppaiden, sekä ammatti toimittajien, ravintola arvosteluihin, suhtaudun erittäin varauksellisesti. Miksi kysyy nyt joku ehkä mielessään. Vastaan nyt heti, että siksi, että tunnen muutaman näistä kirjoittajista ja olen itsekin näitä kirjoituksia (en Tripadvisorin) ollut kirjoittamassa.

Sitten takain tämän Senssun(?) kommentteihin.

”Kommentoijan kaltainen vaativa turisti ei varmuudella ole tervetullut mielipiteineen todellakaan muualle täällä thaimaassa kuin hänen kaltaisilleen tehtyihin korkeatasoisiin ruokailupaikkoihin.”

Senssutusta.

”Siinä jää kommentoijalta oikea thaimaa näkemättä ja kokematta ainakin ilman alituista pärpätystä.”

Miksi jäisi ja miksi ei tämä ”Senssun(?) oikea thaimaa” voisi jäädä näkemättäkin?

Senssun(?) oikea Thaimaa kun vaikuttaisi olevan pelkkää pärpätystä.

Esan ban suan on neljän ja puolen tähden ravintola, google mapsin mukaan... khun toy taas puolestaan viiden tähden 4.8 kumpikin löytyy google mapsista... Uskallan jopa vakuuttaa että tiedän hieman hua hinin ravintola tarjonnasta. Hinta ei thaimaassa korreloi laadun kanssa, vaan sen kanssa paljonko ravintolassa on asiakkaita, kumpikin ravintola on alansa huippua, tosin ruokavalikoima poikeaa aikalailla toisistaan...
        By NumBall, HHN 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi plla hieman hankala arvostella ruuan laatua, jos sitä ei ole koskaan ennen edes maistanut luulleen vaikka että massaman on aluperin thaimaasta ei ole, se on intiasta.

Aikamoinen aivopieru taas...

Massaman on thaimaalainen Thaimaassa luotu ruoka.

• Anonyymi

Asiahan - NumBallille vittuilu - ei tietysti minulle kuulu, mutta... en saata mieltäni nyt hillitä ja näin ollen nyt piruillessani saatan syyllistyä putatiiviseen hätävarjeluun.

Nimittäin... anteeksi vain NumBall jo etukäteen, mutta en saata ymmärtää miksi joku 20 vuotta thaimaalaisen kanssa naimisissa ollut ja useita vuosia Thaimaassa asunut voi väittää, että Massaman curry on intialainen ruoka. Ymmärrän tavallaan toki sen, että NumBall on joutunut sinänsä ikävään vuorovaikutteiseen vittuilun kierteeseen Pattayan rakkaidensa kanssa. Tätä minä en ymmärrä, että miksi NumBall taitavana ja ehkäpä valikoivana googlettaja yhä vänkää, että Massaman curry on intialainen ruoka.

Massaman curry on thaimaalainen ruoka.

• Anonyymi

Ei asia minullekaan kuulu mutta koska alituiseen arvostelet muita sivusta, niin valveudu ymmärtämään kuka asioita vääristelee ja kuka oikeasti täällä kommentoi.

• Anonyymi

Niin ja songkran thaimaalainen uudenvuoden juhla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asia minullekaan kuulu mutta koska alituiseen arvostelet muita sivusta, niin valveudu ymmärtämään kuka asioita vääristelee ja kuka oikeasti täällä kommentoi.

Asiahan tietysti minulle kuuluu, mutta... miten niin alituiseen arvostelen muita sivusta?

Missä muka alituiseen ja mikä nyt meni väärin?

Oletko sinä NumBalli vai senssukka?

Miksi et nytkään kirjoittele siniselläsi?

Kerro aika ja paikka missä sinut voin tavata kasvotusten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiahan tietysti minulle kuuluu, mutta... miten niin alituiseen arvostelen muita sivusta?

Missä muka alituiseen ja mikä nyt meni väärin?

Oletko sinä NumBalli vai senssukka?

Miksi et nytkään kirjoittele siniselläsi?

Mikä olisi tarve tuollaista aivotonta anonyymiarvostelijaa jolle mikään ei tietysti kuulu kasvotusten tavata?
        Kirjoittele sinä poju todisteellisia selvityksiäsi vaan ja arvostele kaikkea lukemaasi, se on sun juttus.
        Katso väliajoilla vaikka vanhoja suomileffoja ja imuroi itsellesi sieltä sanontoja joita toistat papukaijan tavoin.

• Anonyymi

Tosiasiassa massaman curry on alunperin intialainen ruoka, josta on olemassa thaimaalainen versio, tästä löytyy useita lähteitä googlaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiassa massaman curry on alunperin intialainen ruoka, josta on olemassa thaimaalainen versio, tästä löytyy useita lähteitä googlaamalla.

Väitätkö näin NumBallina vai senssukkana?

Laita nyt edes muutama linkki mainitsemiisi lukuisiin lähteisiin!

Massaman curry on Thaimaassa luotu thaimaalainen ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös haluaisin nähdä nuo yksikkökaksikon lähteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös haluaisin nähdä nuo yksikkökaksikon lähteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän ei tarvitse googletalla reppana.
        Meillä molemmilla katsos on thaimaalaiset vaimot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään et ole tavannut koskaan senseitä, ettekä ole jutelleet keskenänne edes puhelimessa. Senseillä ei ole Facebookia, näin hän on kertonut että hänellä ei ole, joten ette "tunne" toisianne edes Facebookista. Hänellä ei myöskään ole oleskelulupaa henkilökohtaisista syistä. Näin hän on itse kertonut ja käy kuukausittain leimaamassa passin Espanjassa, koska se on hänen mukaansa nopeaa ja kätevää.
        Häntä ei tunne Chiang Maissa kukaan ja siellä ei ole mitään salaista moottorirataa, eikä HD:lla ravintolakonsernin ravintoloiden väliä sikari hampaissa huristelevaa karatesenseitä ja liikemiestä.

Hänen tuorein kuvansa Chiang Maissa on vuodelta 2008 ja muut kuvat on Suomessa otettuja ja hän kertoo itsekin olevansa "villalankamies ja aivopesijä sekä rakkaiden ohjailija", joka ei tiedä edes paljonko kello on Thaimaassa. Kysyn sinulta numba Hua Hinista tämän seurakunnan edessä, että mikä tekee senseistä sinulle todellisen ja miksi puhutte toistenne puolesta ristiin mutta olette kaikkia muita vastaan jokaisessa asiassa?

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi kaikille tasapuolisesti !

Kaikella kunnioituksella ja mutta jos sallitaan, niin hieman ihmettelisin tätä, ettei Numba tai Senssu pysty laittamaan linkkiä noihin mainittuihin googlen lähteisiin.

Täytynee tässä jossain välissä googletella vähän itsekin tähän Massaman aiheeseen liittyen. Ihan ulkomuistista Thaimaan historiaakin joskus hieman opiskelleena heittäisin, että Massaman curry on Thaimaassa kuningas Narain aikana alkunsa saanut ruoka. Jotkut näköjään antavat ymmärtää, että massamanissa olisi intialaisia vaikutteita, minä puolestani väittäisin, että paremminkin persialaisia.
        Narain aika on monella tapaa hyvin mielenkiintoinen jakso Thaimaan historiassa.
        Thaimaan eri keittiöistä massaman curry edustaa erittäin hyvin juurikin kuninkaallista keittiötä. Narailla kerrotaan olleen mieltymys lampaan lihaan massaman curryssa ja siksi hänellä oli jopa oma lammastarha. Tavalliset thaimaalaiset eivät tuolloin, eivätkä vielä tänäänkään, paljoakaan lampaan lihasta perusta.

Tuossa joku tietää kertoa, että Numballa ja Senssulla onmolemmilla thaimaalaiset vaimot. Ystävällisesti pyytäisinkin molempia esittämään seuraavan kyssärin vaimoilleen:

แกงมัสมั่นเป็นอาหารไทยหรืออินเดีย?

Olisi kovin mielenkiintoista kuulla, mitä vaimonsa vastaavat.

Niin ja voi voi minua hölmöä... mitä minä pöllö tässä taas oikein kirjoittelen, anteeksi. Onhan täällä palstalaisilla muillakin vaimona tai tyttöystävänä thai. Siis tokihan muillakin kuin vain Senssulla ja Numballa on oikeius rakkailleen esittää tämä sama kyssäri ja sitten vastauksista täällä kirjoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään et ole tavannut koskaan senseitä, ettekä ole jutelleet keskenänne edes puhelimessa. Senseillä ei ole Facebookia, näin hän on kertonut että hänellä ei ole, joten ette "tunne" toisianne edes Facebookista. Hänellä ei myöskään ole oleskelulupaa henkilökohtaisista syistä. Näin hän on itse kertonut ja käy kuukausittain leimaamassa passin Espanjassa, koska se on hänen mukaansa nopeaa ja kätevää.
        Häntä ei tunne Chiang Maissa kukaan ja siellä ei ole mitään salaista moottorirataa, eikä HD:lla ravintolakonsernin ravintoloiden väliä sikari hampaissa huristelevaa karatesenseitä ja liikemiestä.

Hänen tuorein kuvansa Chiang Maissa on vuodelta 2008 ja muut kuvat on Suomessa otettuja ja hän kertoo itsekin olevansa "villalankamies ja aivopesijä sekä rakkaiden ohjailija", joka ei tiedä edes paljonko kello on Thaimaassa. Kysyn sinulta numba Hua Hinista tämän seurakunnan edessä, että mikä tekee senseistä sinulle todellisen ja miksi puhutte toistenne puolesta ristiin mutta olette kaikkia muita vastaan jokaisessa asiassa?

TT

Kuka tuntee Arabin äpärän joka tietää sensein kaiken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella ja mutta jos sallitaan, niin hieman ihmettelisin tätä, ettei Numba tai Senssu pysty laittamaan linkkiä noihin mainittuihin googlen lähteisiin.

Täytynee tässä jossain välissä googletella vähän itsekin tähän Massaman aiheeseen liittyen. Ihan ulkomuistista Thaimaan historiaakin joskus hieman opiskelleena heittäisin, että Massaman curry on Thaimaassa kuningas Narain aikana alkunsa saanut ruoka. Jotkut näköjään antavat ymmärtää, että massamanissa olisi intialaisia vaikutteita, minä puolestani väittäisin, että paremminkin persialaisia.
        Thaimaan eri keittiöistä massaman curry edustaa erittäin hyvin juurikin kuninkaallista keittiötä. Narailla kerrotaan olleen mieltymys lampaan lihaan massaman curryssa ja siksi hänellä oli jopa oma lammastarha. Tavalliset thaimaalaiset eivät tuolloin, eivätkä vielä tänäänkään, paljoakaan lampaan lihasta perusta.

Tuossa joku tietää kertoa, että Numballa ja Senssulla onmolemmilla thaimaalaiset vaimot. Ystävällisesti pyytäisinkin molempia esittämään seuraavan kyssärin vaimoilleen:

Niin ja voi voi minua hölmöä... mitä minä pöllö tässä taas oikein kirjoittelen, anteeksi. Onhan täällä palstalaisilla muillakin vaimona tai tyttöystävänä thai. Siis tokihan muillakin kuin vain Senssulla ja Numballa on oikeius rakkailleen esittää tämä sama kyssäri ja sitten vastauksista täällä kirjoitella.

Niin voi voi vaikka asia ei minulle kuulukaan niin sinun ihailema vuosilukuidiootti 2010 osaa aivan itsekin thaimaan kieltä.

Tekisitkö taas jonkun kompa-aloituksen kun olet ensin opiskellut aiheen?

Mikä se Huan ravintola on jossa sinun ruokasi menussa apina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytin tuon kyssärin tirakilleni ja hän vastasi ettei ole varma.
        Eli Massaman curry sattaa olla Intialainen ruoka.
        Eli Numpa saattaa olla kerrankin oikeassa.
        Eli olen nyt vähän alahuuli lerpallaan !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytin tuon kyssärin tirakilleni ja hän vastasi ettei ole varma.
        Eli Massaman curry sattaa olla Intialainen ruoka.
        Eli Numpa saattaa olla kerrankin oikeassa.
        Eli olen nyt vähän alahuuli lerpallaan !!!

Resepti on thaimaalainen mutta curry tuotetaan yleisimmin Intiasta, joka on sen suurimpia tuottajia. Jos viisastelemaan alettaisiin niin suomalaista kesäkeittoa voisi kutsua massaman kurriksi, jos siihen laittaa kurria ja voita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resepti on thaimaalainen mutta curry tuotetaan yleisimmin Intiasta, joka on sen suurimpia tuottajia. Jos viisastelemaan alettaisiin niin suomalaista kesäkeittoa voisi kutsua massaman kurriksi, jos siihen laittaa kurria ja voita

Oukki doukki Numpa.
        Eli Thaimaassa syötetään turreille feikki massaman currya, joka on tuotettu Intiasta.
        Ilmankos tirakkini vastasi, ettei ole varma.
        Hyvä pointti tuo suomalainen kesäkeitto.
        Täytyykin nyt sittarissa kun täällä Kuopissa käydään ens Tiistaina tsekata, että onko ne pakaste kuutiot tehty oikeasti Thaimaassa vaiko sittenkin Intiassa!?!
        Muistaakseni se massaman kuutio oli väriltään keltainen.
        Tsekkaan samalla, että missä ne muka Suomalaiset kesäkeitto pakasteet on tehty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HUS:lta viimein dataa koronasta ja koronarokotteista

Hesarissa on artikkeli (tai kaksikin) jossa HUS kertoo koronatilanteesta ja antaa selvää numerofaktaa koronatilanteesta ja rokotusten vaikutuksesta. E
      Maailman menoa
      313
      4055
    2. Sähköpotkulautailija menehtyi linja-auton alle

Turussa; 23-v. nainen kuoli onnettomuuspaikalla. Mikä suru taas kotiin ja omaisille ;(. https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008170930.html
      Maailman menoa
      255
      3816
    3. Aki Manninen pois pelistä! Anni Hautala mukaan! Suurin pudottaja Suomi -taustatiimi on tässä

Oliko mielestäsi oikea päätös heittää Manninen pois ohjelmasta? Entä mitä mieltä olet siitä, että uutena juontajana Riku Niemisen tilalla aloittaa Hau
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2380
    4. Miten monta kertaa voi rakastua?

Mtv naputellut Cosmopolitanin näpertelyn, tällaisen väitteen. "Psykologien mukaan jokainen meistä voi rakastua elämänsä aikana aidosti vain kolme ker
      Sinkut
      110
      1196
    5. Maisa Torpan mieletön julkisuuskiima

Muutama kuukausi sitten Maiskikuli Törppö itki julkisuudessa kuinka julkisuus pilaa elämän, ei saa olla rauhassa ja hän ei olisi koskaan edes halunnut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1097
    6. Martina Aitolehti ei pääse hehkuttamaansa USA:n kilpailuun

Tässä on selvitys joten lopettakaa turha uikutus ja ulina. MARTINA EI PÄÄSE AMERIKKAAN!!! JOS VÄITÄTTE ETTÄ PÄÄSEE NIIN KERTOKAA MIHIN POIKKEUSKATEGOR
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1034
    7. Hänen kolme viimesintä..

Mitkä on kolme viimeisintä numeroa hänen puh.numerossaan? Jos ei numero tiedossa niin kolme viimeistä kirjainta nimessään? Katsotaan tuleeko osumia :)
      Ikävä
      54
      1028
    8. JULKISTUS: Tässä uudet Yökylässä Maria Veitola "vieraat" - Sanna Marin, Sampo ja Minttu Kaulanen...

Wau, mikä kattaus! Kenen koti ja jutut kiinnostaa eniten (tai vähiten)? https://www.suomi24.fi/viihde/julkistus-tassa-uudet-yokylassa-maria-veitola-vi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      831
    9. Viime vuosi on ollut raskas, julkisuuden tähden Stefan kertoi haastattelussa.

Ulosotot ja velat ovat miestä kaivartaneet, mielestäni ei ne ole kuin hänen itsensä aiheuttamia lööppejä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      821
    10. yäk rambo yäk

Yäk siellä se leijonaemon "sulhanen " vääntää hikisestä paidasta kuntosalin lattialle hikensä . YÄK , YÄK, Hienoa seuraavien tulla salille , puista
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      815
    Aihe