Moi!
Kertokaa aloittelijalle, miten Vator 15 gl:ään saa lepuuttajat? Miten ne kiinnitetään veneeseen?
Lepuuttajat Vator 15gl:ään
Anonyymi
3
201
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kokeile narua .
- Anonyymi
Vator 15 vaatii ihan oman kiinnitys systeemin joka oli hyvin monimutkainen ja tietysti kallis. Moni luopui kyseisestä veneestä juuri tästä syystä
Kyseinen firma vator Oy meni konkkaan jo vuosia sitten joten voi olla aika vaikeaa näitä löytää mistään. Kysele veneromiksilta - Anonyymi
https://www.biltema.fi/veneily/veneen-kansivarusteet/veneen-kiinnitystarvikkeet/veneen-rengaslevyt/kiinnityslaite-2000041055
Ruuvaile siihen tällaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473