Tässä rehti hipsteri kaupungista muuttaa maaseudulle rakkauden perässä

Anonyymi

Nuorehko terve mies tahtoo tutustua normaaliin naiseen maaseudulta.
Ehkä sinulla on omakotitalo ja talous.
Ehkä olet yksin ja kaipaat puoliskoa.

Vakavat aikeet.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä siis asut 2000-luvun yhdysvalloissa vai?

      • Anonyymi

        USA muuttaa Venäjälle, niin ei tarvetta enää USAssa


    • Anonyymi

      No niin

    • Anonyymi

      Millainen musamaku?

    • Anonyymi

      Itse muutin kai myös, sillä tavoin että löydän itseni ja pääsen joistain asioista eroon. Ennen näiden toteutumista en voi kuvitella parisuhdetta. Vaikka se olisi hän, siksi että joutuisin vain luopumaan hänestä. Tuntuu oudolta löytää itsensä, kuulla sanoja tehokas, fiksu, osaava, hyvä ystävä, rakastava, kärsivällinen, leikkisä, ahkera, kohtelias, itseään hoitava, sosiaalinen, itsevarmakin, olin jo unohtanut että olen tuota kaikkea. Tuntuu hyvältä olla minä, mutta vielä on matkaa edessä. Jokin etappi tämä on matkassani, jokin paha on pysyvästi voitettu. Pitää vain uskoa siihen, uskaltaa elää enemmän. Tuntuu niin hyvältä pitää omat jalat maassa, tietää että kukaan ei voi vaatia maksamaan vaikka olisin kuinka hyvä. Vahvistun kyllä joka päivä. Aikaa ottaa, mutta tulen kuntoon. Ja sitten toivon että löydän hänet tai jonkun muun. Pian voin tarjota itseni, muusta en tiedä. Jotain kuitenkin. Ja kyllä olen enemmän terve kuin sairas, mutta hauras ja rikki. Onneksi kuitenkin positiivinen, harkitseva ja elämänmyönteinen. Sinä, toivon että saamme tilaisuuden tutustua.

      • Anonyymi

        Hienosti kirjoitit. Mistä muutit? Minäkin muutin juuri :)


    • Anonyymi

      Määrittäisitkö maaseudun kiitos. 🙂

    • Anonyymi

      Odotetaan valmista?

    • Anonyymi

      Tahdot toisen omakotitaloon asustelemaan?

      • Anonyymi

        Kunnon siipeilijä saa paikan.


    • Anonyymi

      vanha kasku ei oo mikää loitsu, eikö nyt tuoreinta ole todeta "bellapunkerolla on sirkussyndrooma"

      t.sain cia.sta potkut, sillä tilasin ruotsista moran jolla irroitin reilu kolmenkymmenen likaisenkollegan koko pedofiilikomppanian nupit, kaakkoon pyörivät, tietyllä liikkeellä, tein selvää, eivät palkkaa viitsineet enää.......

      ps.on heidän ongelmansa enää pitää meikäläistä jäsenenä
      hihha
      kikakika

      rauhallista illanjatkoa, turvallista, mikään likainen ei ole salaista, niin saavumme katsomaan, moro
      https://www.youtube.com/watch?v=qwQbBCr7YYk

      • Anonyymi

        Outo vainooja oot. Minulla ei ole kuule edes likaista, mutta eikö ole kiva että teidät ohjattiin likaa. Jos kuulutte näihin hakkaajiin, sydäntä lämmittää että taisitte saada vähän sinimustaa takaisin. Tiedä, älä luule. Kivaa jatkoi, turvallista! Ei kai rakastumiseen tarvita mitään sen kummempaa, kuin elämä ja tunteet. Teidän moka ei minun. Muista se, ei tappelua, vaan teidän peli. Syyttömän kiusaamisesta, hakkaamisesta ym. tulee isku takaisin. Eikä tarvitse tehdä mitään. Älä kosta ja meuhkaa, selvitä ensin. Et oo Jeesus et oo kunkku tai kinkku. Jätä rauhaan. Sairas oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo vainooja oot. Minulla ei ole kuule edes likaista, mutta eikö ole kiva että teidät ohjattiin likaa. Jos kuulutte näihin hakkaajiin, sydäntä lämmittää että taisitte saada vähän sinimustaa takaisin. Tiedä, älä luule. Kivaa jatkoi, turvallista! Ei kai rakastumiseen tarvita mitään sen kummempaa, kuin elämä ja tunteet. Teidän moka ei minun. Muista se, ei tappelua, vaan teidän peli. Syyttömän kiusaamisesta, hakkaamisesta ym. tulee isku takaisin. Eikä tarvitse tehdä mitään. Älä kosta ja meuhkaa, selvitä ensin. Et oo Jeesus et oo kunkku tai kinkku. Jätä rauhaan. Sairas oot.

        Ja tiedätkö, vielä tapahtui paljon. Paljon pahaa näille pahantekijöille. Eikä tarvitse itse tehdä mitään, se on elämää. Saavat sen saman ahdingon minkä järjesti. Eikä tarvitse tehdä itse mitään. Eikä minua oikeastaan sureta, ei tarvitse kuin muistaa menneet ja sääli häviää. Ovat kaiken ansainneet, nyt lähden nauttimaan elämästäni. Näiden sadistien, tappajien, petostekijöiden, hakkaajien, kiduttajien ja varkaiden seosta. Puhumattakaat kunnianloukkauksesta ja henkisestä kivusta. Tsemppiä! Päivä kerrallaan, kyl se siitä. Ylpeys ja ennakkoluulot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe