Tuhottu pääkatuko teki tehtävänsä? Oliko autovihaajat senkin takana, suunnittelemaan ajokelvottomaksi?
Onko mäkiautokisat lopullisesti ohi?
18
708
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla jos olisi valtaa purkasin kiveykset ja maa katutasoon siihen kivet takaisin, hidastus tärinää riittäisi aivan varmasti..
- Anonyymi
Minä valitsisin mieluimmin töyssyn, kun tärinän. Se rasittaisi autoa vähemmän js muistaa vain hiljentää.
Tärinää ei saa pois millään.
Varaosa kiittää, kun iskareita menee nyt mukavasti kaupaksi. Siihen vielä pallonivelet, tukivarsien kumipuslat, kallistuksenvakaajien kiinnitykset ja eiköhän ne jousetkin ala pikku hiljaa väsyä tuohon saat...an tärinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä valitsisin mieluimmin töyssyn, kun tärinän. Se rasittaisi autoa vähemmän js muistaa vain hiljentää.
Tärinää ei saa pois millään.
Varaosa kiittää, kun iskareita menee nyt mukavasti kaupaksi. Siihen vielä pallonivelet, tukivarsien kumipuslat, kallistuksenvakaajien kiinnitykset ja eiköhän ne jousetkin ala pikku hiljaa väsyä tuohon saat...an tärinään.Kyllä pitää olla huono auto, jos menee rikki Kummunkadulla.
Tai sitten kuski ei noudata varovaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää olla huono auto, jos menee rikki Kummunkadulla.
Tai sitten kuski ei noudata varovaisuutta.Ei ole autosta kiinni, vaan tiestä! Kyllä kaikki autot kestää aikansa, mutta tahallinen tärinä lyhentää minkä tahansa auton kuntoa. Se ei katso merkkiä eikä mallia!
Kuka hyötyy tuosta tärinästä? Onko siellä kaupungintalolla jotain pervoja, jotka saa tuosta tärinästä ja hyppyyttelystä jotakin tyydytystä? Tätä en voi ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole autosta kiinni, vaan tiestä! Kyllä kaikki autot kestää aikansa, mutta tahallinen tärinä lyhentää minkä tahansa auton kuntoa. Se ei katso merkkiä eikä mallia!
Kuka hyötyy tuosta tärinästä? Onko siellä kaupungintalolla jotain pervoja, jotka saa tuosta tärinästä ja hyppyyttelystä jotakin tyydytystä? Tätä en voi ymmärtää.Kyllä se on ihan ajajasta kiinni.
- Anonyymi
Lapsellisen tapahtuman tilalle voi keksiä aina uutta ja järkevämpää tekemistä.
Kapea katu johon pelottaa ajaa varsinkin isomman auton vastaan tullessa tekee mieli ajaa osittain jalkakäytävälle väistääkseen suurempiaan. ** - Anonyymi
Mitenkä ajat kun reunakiveys on korkea....
- Anonyymi
Korkeapohjainen auto ja hidas vauhti takaavat rollaattorikaistalle nousun mainiosti.. Turvallisuus ennen kaikkea..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeapohjainen auto ja hidas vauhti takaavat rollaattorikaistalle nousun mainiosti.. Turvallisuus ennen kaikkea..
Ylikorostettu "turvallisuus" on kyseessä - ei järkiperäinen!
- Anonyymi
Kivennysten alennus olisi paikallaan eikä montakaan päivää siihen menisi. Onko ylpeys kaupungin herroilla että ei mitään muuteta, on tehty mikä tehty???
- Anonyymi
tyhmät päättäjät ei tyhmyyttään myönnä se on varmaa
- Anonyymi
Voihan ajaa Alatorillepäin. Paremmat pidemmät vauhdit.
- Anonyymi
Maailmalla mäkiauto kisoissa tarkoituksella hyppyreitä, miksi ei meilläkin. :)
- Anonyymi
Ei taida löytyä tapahtumalle tarpeeksi innokasta vetäjää edellisen kuoltua. Taisi parkkosen tapani olla kantava voima monissa okun kesätapahtumissa.
- Anonyymi
Tapsa on kuollut. Rauha hänen kärsineelle sielulleen. Vakava sairaus vei voimat. RIP. Tapsa
- Anonyymi
Kyllä näin oli. Siipeiliät kyllä sanoivat kyllä minä, kyllä minä, sanahelinää sitä se oli, nyt ovat hiljaa...
- Anonyymi
Turpeinen nostaa arvoaan, kisat jatkunee. Täydellisen pyyteetön mies
- Anonyymi
Voi ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799