omakseni. Nätisti kysyn ja sitten vasta otan. Mukavaa lauantaina, lähden tekemään jotain muuta nyt.
Otan sinut mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää oli kiva :) Olisipa minulle.
- Anonyymi
Voihan se ollakin sulle :) Jos vaikka ihana oot.
- Anonyymi
Nähdään tunnin päästä siellä meidän "salaisella rannalla"
siellä missä katseltiin tähtiä ja rakasteltiin rannalla.- Anonyymi
Meni vähän ohi tämä kelloaikasi. Meidän rannalla ei nyt voi rakastella kun siellä on ruuhkaa. Siellä rannalla missä ei vielä olla rakasteltu miehen kanssa, mutta some day in the future.. :)
- Anonyymi
Kysy pois nainen:)
- Anonyymi
Niin teen. Enhän muuten saa omakseni häntä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen. Enhän muuten saa omakseni häntä :)
Älä pety
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pety
Tietysti petyn jos en saa. Mutta en jätä elämättä pettymysten takia.
- Anonyymi
Hyvä on sitten. Saamasi pitää.
- Anonyymi
Uhraudut vuokseni, ihanaa rakas!
- Anonyymi
Niinhän miehen kuuluukin ottaa nainen. Kyllä sen vain tietää, kun on naisen lupa siihen.
- Anonyymi
Mutta minä nainen otan sen miehen. Lukihäiriö sulla?
- Anonyymi
No hyvä sentään ettet väkisin vie, miehenryöstö olis sentään jo liikaa sultakin.
- Anonyymi
Saatan viedä väkisin jos silmät sanoo kyllä hänellä.
- Anonyymi
Nyksä on mustis sorttia ettei hää tohdi luopua minust..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819