omakseni. Nätisti kysyn ja sitten vasta otan. Mukavaa lauantaina, lähden tekemään jotain muuta nyt.
Otan sinut mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää oli kiva :) Olisipa minulle.
- Anonyymi
Voihan se ollakin sulle :) Jos vaikka ihana oot.
- Anonyymi
Nähdään tunnin päästä siellä meidän "salaisella rannalla"
siellä missä katseltiin tähtiä ja rakasteltiin rannalla.- Anonyymi
Meni vähän ohi tämä kelloaikasi. Meidän rannalla ei nyt voi rakastella kun siellä on ruuhkaa. Siellä rannalla missä ei vielä olla rakasteltu miehen kanssa, mutta some day in the future.. :)
- Anonyymi
Kysy pois nainen:)
- Anonyymi
Niin teen. Enhän muuten saa omakseni häntä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen. Enhän muuten saa omakseni häntä :)
Älä pety
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pety
Tietysti petyn jos en saa. Mutta en jätä elämättä pettymysten takia.
- Anonyymi
Hyvä on sitten. Saamasi pitää.
- Anonyymi
Uhraudut vuokseni, ihanaa rakas!
- Anonyymi
Niinhän miehen kuuluukin ottaa nainen. Kyllä sen vain tietää, kun on naisen lupa siihen.
- Anonyymi
Mutta minä nainen otan sen miehen. Lukihäiriö sulla?
- Anonyymi
No hyvä sentään ettet väkisin vie, miehenryöstö olis sentään jo liikaa sultakin.
- Anonyymi
Saatan viedä väkisin jos silmät sanoo kyllä hänellä.
- Anonyymi
Nyksä on mustis sorttia ettei hää tohdi luopua minust..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810