Tarkotus ei oo mennä tekemään ilkivaltaa. Haluttais vaan joku mesta. Jotain hylättyjä paikkoja ja kamaa :D. Ei haittaa jos on kameroita, vartioita, tai luvaton kulku kielletty
Vastaukset 11
- Anonyymi
myös varmaan veikkaan että tarkoitat että tietääkö porukat paikkoja minne ei saa mennä? luvaton kulku on kivaa :D
- Anonyymi
Vanha kartonki tehdas kannattaa käydä katsomassa
- Anonyymi
missä päin ois?
- Anonyymi
Odota muutama vuosi niin koko valko on hylätty
- Anonyymi
Odottakaa muutama vuosi niin valko on noussut Loviisan pääkaupungiksi.
- Anonyymi
Kaupunki lunastaa kaikki kiinteistöt kun satama "laajenee" Suomen parhaimmaksi pikkusatamaksi.
- Anonyymi
Ja paska haisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paska haisee
Kyllä
- Anonyymi
Jo nyt tai ainakin parin vuoden jälkeen kaipaamasi alueet ja rakennukset löydät kaikista Lovisan kaupungin kylistä. Kartta käteen niin löydät tämän rappioutuvan kylien kaupungin hylätyt kylät. Toivottavasti sinua onnistaa!
- Anonyymi
Luetun ymmärtämisen vaikeuksia? Trolli kaverisi idästä kysyi mahdollisten turvallisuus/sotilaskohteiden perään ja niiden osoitteita. Henkilökohtaista kaunapaskaa voit levittää muilla aloituksilla, niinkuin jo teetkin.
- Anonyymi
Surut pois ja kukka rintaan.
Energistä kesää https://youtu.be/mWjxrqpXc20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680